0

جواهرات نمادین بری لارسون (Brie Larson) در فیلم Kong: Skull Island

جواهرات نمادین بری لارسون (Brie Larson) در فیلم Kong Skull Island

ما دیگر نمی تواینم مدتی طولانی نسبت به جواهرات نمادین در فیلم های اکشن غافلگیر شویم. این یک گرایش واجد شرایط می باشد. از آنجایی که تهیه این فیلم ماجراجویانه از تابستان گذشته شروع شد، لوازمات زیبایی توسط اشخاص مهم در این فیلم مورد استفاده قرار می گرفت.

یک گردنبند، طرح فیلم را تحت تاثیر خود قرار می داد و گوشواره Ted Muehling در فیلم Star Treck beyond بسیار می درخشید. در داستان جنگ ستارگان یک گردنبندی کریستالی از جنس کایبر با همه نوع اتصالات Jedi برای شخصیت Jyn مربوط می شد. حالا می توانیم فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) را به این زیر مجموعه جواهرات در فیلم های اکشن اضافه کنیم. در این فیلم، بری لارسون (Brie Larson) یک عکاس خبرنگاری است که به گروهی از دانشمندان، افراد نظامی و مزدوران از جمله تام هیدلستون در جزیره جمجمه می پیوندد. در این سفر که به نظر می رسد در یک روز طوفانی اتفاق می افتد، Brie Larson لباس هایی از جمله شلوارهایی گشاد و یک پیراهن و یک تاپ پوشیده بود. لوازمات قابل مشاهده او شامل یک دوربینی با مدل leica m3 می باشد که او در این سفر همراه خود داشت. او همچنین یک مدل ساعت نظامی داشت که دارای یک بند چرمی و صفحه ای سیاه رنگ بود.

جواهرات Brie Larson جادویی هستند. او یک دستبند با رشته ای از دانه های چوبیِ تبتی که با فیروزه هم ترکیب شده بود به دور مچ خود بسته بود.

گردنبند او تا حد ممکنی شبیه به حلقه مردانه ای در زنجیر می باشد.او هرگز به این تکه جواهر را در طرح فیلم اشاره نکرد‌.

گردنبند و دستبند Brie Larson

برجسته ترین جواهری که Brie Larson در فیلم از آن استفاده کرد انگشتر فیروزه و طلایی بود که توسط Lalaounis ساخته و طراحی شده بود. این انگشتر در کل فیلم بر روی انگشت اشاره او قرار گرفته بود. طراح لباس Mary E.vogt به طور واضح بسیار آدمی ریز بینی بود. او همچنین جواهراتی را که برای یک دوره از فیلم مناسب بود را انتخاب می کرد.

جواهرساز یونانی در دهه ۱۹۷۰ بسیار فرد محبوبی بود و مورد علاقه Jachie Kennedy بود. در میان تمامی این طراحی های مارپیچی، طلسم یکی از انواع دیگر محسوب می شود این طرح یکی نمادها یونان باستان در قدرت های زنان محسوب میشد که زمینه ای برای قهرمانی زنان در فیلم ها محسوب می شود.

انگشتر فیروزه Brie Larson

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *