0

سنگ ماه چیست؟ خواص سنگ ماه (Moonstone)

سنگ ماه چیست؟ خواص سنگ ماه (Moonstone)

سنگ ماه چیست؟ (Moonstone)

سنگ ماه یک سیلیکات آلومینیوم پتاسیم در گروه معدنی فلدسپات است.

سختی آن حدود ۶ الی ۶/۵ است، بنابراین شما نباید آن را کنار یک کریستال با ضخامت تر قرار دهید؛ زیرا احتمال خراشیده شدن سنگ زیاد است.

سنگ ماه گاهی اوقات می‌توانند مانند سنگ اوپال باشد، اما رنگِ رنگین کمانی آن در گستره ای از رنگ ها بسیار محدود است. سنگ ماه برای یونانیان و رومی‌ها سنگی شناخته شده بود و استفاده کردن از این سنگ در صنعت جواهرات به دوران و تمدن های باستانی بر می گردد. سنگ ماه خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ ماه اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انگشتر سنگ ماه

خواص سنگ ماه

خواص سنگ ماه بسیار زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما چند مورد از مهمترین خواص سنگ ماه را بیان کرده ایم:

سنگ ماه تجسم رمز و راز زنانه است. این سنگ با شهوت؛ بصیرت، زنان الهی، ذهن ناخودآگاه و داشتن دانش پنهان مرتبط است. دنیای مدرن ما بیشتر بر روی هنر، دستاورد، اهداف، پیشرفت، عمل و مقصود آگاهانه ما تمرکز دارد. اینها همه دارای نیروی فعال و مذکر کاینات که اسم آن Yang است می باشد.

انرژی های مکمل دارای قدرت پذیرش، رمز و راز، حکمت، استراحت، جوان سازی، بصیرت، ارتباط و نیروی ناخودآگاه است.

خواص سنگ ماه (Moonstone)

هیچ یک از این ها بهتر از دیگری نیست و هدف آنان نیز هماهنگی است. اگرچه به علت توقعات اجتماعی تعادل پایینی در بسیاری از زندگی افراد وجود دارد که منجر به سوزش، پوچی، خستگی و جدایی از خودشان و یکدیگر می شود. سنگ ماه می‌تواند با حمایت کردن از انرژی Yin در کنار زندگی به حفظ تعادل شما کمک کند.

سنگ ماه همچنین می توانند از نیمکره راست بدن حمایت و پشتیبانی کند. اگر میخواهید برنامه ها تجزیه تحلیل ها و تجربه ها را کنار بگذارید، برخی از زمان ها را جداگانه به آن اختصاص دهید و توقعات خود را رها کرده و به همراه سنگ ماه به تفکر کردن بپردازید.

گردنبند سنگ ماه (Moonstone)
زرسی برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *