0

جواهرات، گوشواره و گردنبند مراسم ازدواج پریانکا چوپرا با نیک جوناس

جواهرات،گوشواره و گردنبند مراسم ازدواج پریانکا چوپرا با نیک جوناس

این تازه عروس برای مراسم عروسی، خود را با طراحی ها و سبک غربی و شرقی زینت داده است. مراسم جشن عروسی نیک جوناس و پریانکا چوپرا با عشق و مد و بسیاری از جواهرات آمیخته شده بود.

جواهرات مراسم ازدواج پریانکا چوپرا با نیک جوناس

ما تمام جزئیات این مراسم به همراه جواهرات عروسی پریانکا چوپرا را در قسمت پایین برای شما شرح داده ایم.

حلقه از جنس طلای سفید و الماس عروسی پریانکا چوپرا

حلقه عروسی پریانکا چوپرا متعلق به برند چوپارد (Chopard) است و از مجموعه جواهرات Haute Jaoillerie به شمار می آید. این حلقه از ۳.۹۰ قیراط وزن تشکیل شده است که جنس آن از طلای سفید و الماس بریده شده است.

لباس بسیار زیبای عروسی پریانکا چوپرا با نیک جوناس

در مراسم عروسی پریانکا چوپرا یک جامه فاخر زنانه و سنتی بسیار زیبا پوشیده بود که توسط Ralph Lauran تهیه شده است. این لباس حدود ۱۸۲۶روز زمان برده است تا ساخته شود و همچنین با چیزی حدود 2,930,000 مروارید و پولک تزیین شده است. جواهرات او شامل یک جفت گوشواره ای که جنس آن از الماس است و از برند چوپارد (Chopard) محسوب می شود است.

گوشواره های الماس پریانکا چوپرا

گوش های او با آن یک جفت گوشواره های سمت راست براق و زیبا جلوه میکند و این گوشواره دارای ۷.۶۳ قیراط وزن است که با مروارید و الماس های بریده بریده ساخته شده است .

دومین جفت از گوشواره ها در سمت چپ بسیار برجسته و زیبا هستند .این نوع گوشواره از ۱۲.۲۶ قیراط وزن که جنس آن از الماس است ساخته شده است.

لباس محلی قرمز و جواهرات عروسی پریانکا چوپرا با نیک جوناس

در دومین جشن عروسی آنها که نوعی مراسمی به سبک هندو ها به شمار می آمد پریانکا چوپرا خود را به یک لباس محلی قرمز و گردنبندی که توسط یک طراح هندی به نام Sabyachi ساخته شده آرسته بود.

همچنین جواهرات او هم در این عکس که مشاهده می کنید ساخته شده توسط Sabyachi طراح معروف هندی است.

جواهرات عروسی پریانکا چوپرا با الماس و زمرد های بریده نشده

این عکس بالا که در اینستاگرام Sabyachi وجود دارد و در عنوان آن توضیح داده شده که: جواهرات عروسی پریانکا چوپرا با الماس و زمرد های بریده نشده ساخته شده و مروارید های سنتی ژاپنی به کار رفته در این جواهرات از ۲۲ عیار طلا تشکیل شده است و دارای ستاره های الماسی نازک و ظریف هستند که  حس زیبا و دلنشین را در انسان به وجود می اورد.

جواهرات و گردنبند مراسم ازدواج Priyanka Chopra با Nich Jonas

نیک جوناس (Nich Jonas) به همراه پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) کسی که خود را به جواهراتی از قبیل حلقه ازدواج که برند آن تیفانی (Tiffany) است و گردنبند ازدواجش که جنس آن از الماس و پلاتین و از برند چوپارد (Chopard) محسوب میشود آراسته کرده است.

در این مهمانی که در دهلی نو برگزار شد پریانکا چوپرا خود را به گوشواره ای که از دانه های مهره شکل ساخته شده بود آراسته بود که ساخت آن حدود ۱۲ هزار ساعت زمان برد و زیر نظر ۵۰ طراح و هنرمند ساخته شده است. این محصول از میلیون ها کریستال شفاف و بلوری ساخته شده است.

جواهرات مراسم ازدواج پریانکا چوپرا با نیک جوناس عبارتنداز:

گردنبند سه لایه ای است که آمیخته ای از مروارید و الماس است، به علاوه گوشواره، چندین النگو، یک دستبند از جنس الماس و حلقه ازدواج او با برند تیفانی و ساخته شده از الماس و گردنبندی با برند چوپارد که از پلاتین ساخته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *