0

جواهرات با ارزش و گران قیمت فیلم Cafe Society

جواهرات با ارزش و گران قیمت فیلم Cafe Society

جواهرات فیلم Cafe Society

فیلم Cafe Society هنگامی که با جواهرات آمیخته شد به پر فروش ترین فیلم در سال ۲۰۱۶ تبدیل شد. استفاده زیاد جواهرات الماس در این فیلم باعث شد به سرعت طی مدتی به یکی از بهترین فیلم ها در زمینه جواهرات شناخته شود.

در این فیلم بازیگران مشهور زن مانند: Blake Lively و kristien Stewart و همچنین چندین تن دیگر در‌ فیلم کمدی وودی آلن با جواهرات زیبا همچون الماس خودنمایی کردند. تمام جواهرات آنها از برند Chanel محسوب میشود.

اینگونه جواهرات معمولا در فیلم های افسانه ای بیشتر به کار می رود.

طراح لباس برای این فیلم به نام Sazy benzinger با برند Chanel همکاری کرد تا بهترین جواهرات را انتخاب کند.

او همچنین به یکی از آرشیو های معروف فرانسوی دعوت شد تا لباس هایی را برای فیلم ها تهیه کند.

فیلم Great Canavas از جواهرات زیادی تشکیل شده بود که Benzinger می گوید تمام لباس های زنانه موجود در این فیلم از برند معروف WWD تهیه کرده است.

همه این لباس ها از رنگ عاج تشکیل شده است که یکی از رنگهای ساخته شده توسط Coco Chanel می باشد. جواهرات موجود در این فیلم تقریبا از مروارید و الماس تشکیل شده اند.

در حقیقت با وجود اینکه بهترین جواهرات متعلق به زمان معاصر هستند به طور خیلی دلچسبی با لباس هایی که سبک آن سبک Deco است بافته شده اند.

بهترین منابع جواهرات برند Chanel به مجموعه جواهرات خانم Coco chanel بر میگردد.

یکی از مجموعه جواهرات او در فیلمی که اسم آن  (1932 hommage)  بود دیده شد. در این سال Chanel برای اولین بار طراحی های خود را که از جنس الماس بود را به نمایش گذاشت .

مجموعه دیگر از جواهرات او از مجموعه 2014 است که نام آن فیلم Cafe Society بود زیرا نگین و جواهرات موجود در فیلم همواره در معرض دید بود و می درخشید.

مجموعه جواهرات 2014 او که برند آن از برند Les perles de Chanel محسوب میشد به علت علاقه زیاد خود خانم Chanel به الماس و جواهرات دریایی ساخته شد و او خود را با آنها آراسته کرد و به نمایش گذاشت.

در صورتیکه که ارزش واقعی جواهرات در فیلم مشخص نمی شود. این جواهرات بسیار گران بها و با ارزش هستند و نمیتوان عددی برای آنها به عنوان قیمت در نظر گرفت.

در ادامه جواهرات هنرمندان مشهور فیلم Cafe Society را  مشاهده میکنیم :

1- بلیک لایولی (Blake Lively) در فیلم Cafe Society خود را به دستبند و گوشواره از برند شنل (Chanel) آراسته بود.

دستبند و گوشواره Blake Lively

2- کریستن استوارت (kristien Stewart) در فیلم Cafe Society خود را به گردنبندی از برند شنل (Chanel) با وزن 9.9 قیراط از الماس درخشان آراسته بود.

گردنبند الماس کریستن استوارت

3- صحنه ی کلوپ شبانه در فیلم Cafe Society با مجوعه ای از جواهرات الماس و لباس های برند Chanel

جواهرات الماس و لباس های برند Chanel

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *