0

سنگ خون چیست؟ خواص سنگ خون (Bloodstone)

سنگ خون چیست؟ خواص سنگ خون (Bloodstone)

سنگ خون چیست؟ (Bloodstone)

سنگ خون یک سنگ سبز پر رنگی با نقطه های قرمز است که نامش از آن گرفته شده است. سنگ خون یک جواهر سنگ نسبتا ارزان قیمت و رایجی است و می تواند از آن در انگشتر، دستبند، گردنبند و دیگر زیورآلات استفاده کرد. این سنگ یک نوعی از یشم یا کلسدونی به حساب می آید که به نوبه خود از انواع کوارتز محسوب می شود. سنگ خون همچنین به عنوان هلیوتروپ (Heliotrope) نیز شناخته می شود. سنگ خون خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ خون اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

سنگ خون چیست؟ خواص سنگ خون (bloodstone)

خواص سنگ خون

خواص سنگ خون زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما چند مورد از مهمترین خواص سنگ خون را بیان کرده ایم:

سنگ خون در ابتدا حال و هوای شما را تغییر داده و انرژی بدن شما را به سمت تعادل می کشاند. سنگ خون به شما این اجازه را می دهد تا بدنتان کامل متعادل شود و برای چالش های موجود در زندگی آماده شوید.

سنگ خون از انرژی و مقاومت فیزیکی بدن شما نیز حمایت می کند.

سنگ خون برای سرزندگی و شادابی بدن بسیار موثر است. این سنگ قدرت فیزیکی و اراده باطنی را در انسان نیز به همراه دارد.

یکی دیگر از خواص سنگ خون این است که سنگ خون می تواند برای کسانی که با بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند یک هدیه مناسب به حساب می آید، زیرا سنگ خون به ما کمک می کند که شجاعانه با واقعیت رو به رو شویم و با یک در هم شکستن سقوط نکنیم.

دستبند سنگ خون

سنگ خون بهترین ها را در ما بوجود می آورد مانند تشویق به نوع دوستی، شجاعت و تمایل به فدا کردن خود برای بهترین چیزها

سنگ خون به افراد کمک میکند که در مسیر درست در برابر مخالفت ها و موانع ثابت قدم بمانند و یک سنگ بسیار مناسبی برای مردمی که در جهان احساسی تنهایی می کنند به حساب می آید.

استفاده از سنگ خون در هنگام دیدن اقوام در تعطیلات که انتخاب های زندگی شما را درک نکرده اند و از لحاظ سیاسی دیدگاه های متفاوت تری دارند بسیار مناسب است.

سنگ خون به شما کمک می کند که از سر دلسوزی و مهربانی با دیگران برخورد کنید بدون آنکه حس فداکارانه خود را در جریان این عمل قرار دهید.

زرسی برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *