0

Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) فیلم جواهرات است

Avengers: Endgame فیلم جواهرات است

خوانندگان مطالب سایت اخبار جواهرات، به خوبی می دانند که فیلم یک جایی به خصوصی در قلب هایمان دارند. آنها ما را به جهان دیگر منتقل می کنند ما را پایین می کشند تا شخصیت ها را اختراع کنیم و قبل از مدت ها ما ریشه خودمان را برای زوج های افسانه ای پیدا میکنیم تا به پایان شادشان برسند. همانند تمامی چیزهای دیگر فیلم ها با جواهرات گسترش می یابند. تصور کنید که شما شرکت مارول (Marvel) و دیزنی (Disney) را اداره می کنید و شما در حال تلاش برای نتیجه گیری رضایت بخشی از داستان بسیار جذاب و طنز ابر قهرمان خود هستید. به کدام طرف تمایل دارید؟ درست است، جواهرات.

جواهرات Avengers: Endgame

فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، فیلم کاملی از جواهرات محسوب می شود زیرا نیمه اول پیشین فیلم Avenger جنگی بی پایان بود در حالی که اتفاقات زیادی در طول بیش از ۵ ساعت از این دو فیلم مشترک رخ می دهد، طرح این داستان با ایفای نقش tony stark , steve Rogers , peter parker و Bruce Banner اوج می گیرد که با یکدیگر و ابرقهرمان دیگر متحد می شوند تا موجود شیطانی و آسمانی بنفش را که با استفاده از دستکش آهنی سنگ ها را جمع آوری می کنند و نیمی از موجودات زنده در جهان می کشتند متوقف کنند.

مسلما، دستکش واقعی خود ظاهر یک حامی ابرقهرمان را دارد که دستکشی با طراحی زیبایی محسوب ‌نمی شود. این کمی ناامید کننده است، اما تلاش های اخیر برای زیبا سازی مفهوم Infinity Gems (سنگ بی نهایت) بر روی نمایش خیره کننده فیلم avenger در فرش قرمز توسط اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و بری لارسون (Brie Larson) مورد استفاده قرار گرفته بود.

جواهرات فیلم Avengers: Endgame

در کنار طراحی با کیفیت دستکش، فیلم جواهرات آن جایی است که، طرح فیلم بر اساس سنگ های قیمتی ساخته شده است. در دنیای سینمایی مارول، جواهرات قدرتمند در ابتدا به یک اسلحه مونتاژ می شوند و در نهایت به یک منبع نجات تبدیل می شوند. تماشاگرانِ این فیلم، تمامی ۲۲ فیلم جهانی و سینمایی مارول یادآوری می کند که شش سنگ قیمتی رنگ، نقاط اصلی طرح هستند که با فیلم thor 2011 شروع کردند‌.

بله آنها افسانه ای هستند، اما در جهان بسیار مهم هستند. سنگ های بی نهایت تمام نیروهای بنیادی را کنترل می کنند که شامل ذهن، روح، زمان، واقعیت، قدرت و فضا می شود. به طور جداگانه هربار که سنگ های بی نهایت در فیلم سینمایی مارول نمایان می شد، اهمیت آنها بسیار مهم قلمداد میشد.

نبردهای عظیم برای کنترل انفردای و تکی صورت می گیرد. در این فیلم مرکز شهر نیویورک به کلی نابود شده است. کشور افسانه ای اسلواکی تا حد زیادی متلاشی شده است. در این فیلم یک سنگ به Tony Stark کمک می کند تا به یک ابر قهرمان کامل تبدیل شود‌. در انتهای آخرین تابستان جنگ بی پایان، ابرقهرمانان ما The Decimation را متوقف می کند. ما در کمال باور شاهد این هستیم که بسیاری از شخصیت ها در گرد و غبار حل می شود. جنگ بی پایان کاملا آشکار بود که نیمه اول یک داستان طولانی باشد. آخر این فیلم با یک تیم نجات دهنده که از خسارت به همراه نیمی از انسان هایی که جان سالم به در می برند تشکیل شده است. به نظر می رسد که تاریک و حتی غم افزا باشد. پس، سنگ ها از بین می روند، Thanos کشته می شود و آیا شاید داستان با جواهرات به پایان رسیده است؟

جواهرات فیلم Avengers: Endgame

فیلم جادویی MaccGuffins با کتاب منطق طنز و نظریه کوانتوم مطابقت ندارد. قهرمانان ما مبتکرانه به زمان گذشته بر می گردند تا صحنه ها را از فیلم های محبوب قبلی بازبینی کنند و به جرئت هر جواهری را دوباره بدست آورند‌. این باز تمامی شش سنگ در آخرین ساعت مرحله نهایی بعد از چندین بار دست به دست کردن جمع می شوند و Tony Stark دستکش آهنی را از Thanos دور می کند.

مرد آهنی با استفاده از دستکش آهنی نگین دار ضربه محکمی را می زند و زندگی را به تریلیون ها نفر از مردم باز می گرداند.

این یک لحظه ای رضایت بخش از جواهرات است‌. اما قیمت این پیروزی بسیار گزاف است. تمامی این قدرت سنگ بی نهایت، تونی استارک را تحت الشعاع قرار می دهد و ما باید خداحافظی کنیم. بعد از مراسم تشیع جنازه مردآهنی، کاپیتان آمریکا تمامی سنگ های بی نهایت را از آنجا که آمده است باز می گرداند و زمان کوتاهی را برای سرخوشی خود بر روی سنگ ها حکاکی می کند همانطور که به حلقه عروسی او دلالت می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *