0

پوملاتو به جواهرات کلاسیک دهه ۱۹۷۰ بر می گردد‌

پوملاتو به جواهرات کلاسیک دهه ۱۹۷۰ بر می گردد‌

ما روح دهه ۱۹۷۰ را داریم. در اصطلاح جواهرات باید گفت به این معنی است که ما نمی توانیم به اندازه کافی سبک های طلایی مدرن را داشته باشیم. زنان به طور گسترده وارد نیروی کار می شدند و جواهر سازان شروع به ساختن طلای آماده برای اقلام شیک می کردند.

اقلام همیشگی و مدرنی وجود دارد که در این دوره ساخته شده است‌. یک نوع جواهرات طلایی وجود دارد که بسیار مایل هستیم از آن روزانه استفاده کنیم.

جواهرات برند پوملاتو (Pomellato)

خب، می توانید تصور کنید که زمانی که ما کلکسیون جدید Ionica برند پوملاتو (Pomellato) را مشاهده کردیم چقدر هیجان زده شدیم. این تکه جواهرات، الهام گرفته از آرشیو طرح های دهه ۱۹۷۰ است. در حقیقت این نوع از انواع، ظاهری، خلاقانه و در عین حال کلاسیک به شمار می آید که کاملا طرح های طلایی را حجاری کردند و جواهر ساز ایتالیایی به خاطر همین مشهور شده است. در دهه هفتاد برند پوملاتو قوه تخیل روحی کلکسیونش را در تبلیغاتی از جمله یک عکس گرفته شده از دستبندها و گردنبندهای بازیگری به نام lily bistrattin توسط عکاس ایتالیایی Gian poola گرفته شده است.

جواهرات برند پوملاتو (Pomellato)

کلکسیون Ionica کار خود را به عنوان بخشی از جشن های سالگرد ۵۰ سالگی برند pomellato آغاز می کند. زمانی که ما آنرا برای اولین بار دیدیم نفسمان بند آمد. ممکن است برای بار دوم نیز همین اتفاق دوباره پیش بیاید چون بسیار خارق العاده است. حیرت از این واقعیت ناشی از این می شود که ما زنانی را شناختیم که واقعا طالب آن بودند‌‌.

دستبندها و گرنبندهای زنجیره ای در میان طرح ها وجود دارد اما انگشترها همان چیزی است که توجه ما را به خود جلب کرد.

ما تا زمانی که بتوانیم به خاطر بسپاریم در حال شکار بهترین حلقه ای از نوع cigar با ویژگی دهه ۷۰ هستیم. بعضی موقع ها اشکال ساده ای است که می تواند یافتن آنها سخت باشد‌. خب، کلکسیون Ionica به جستجوی ما پایان داد. این کلکسیون شامل سبک هایی است با عرض های مختلف، آنها به رنگ طلایی و عیار طلایی گل رز که برند اختصاصی پوملاتو است در می آیند. یک جفت جواهر و به همراه الماس هایی وجود دارد که در اشکال مختلف شامل ستاره ها و نمادی از اشک ریختن است. اگر شما مایل باشید یک حلقه ای با الماس های فوق العاده ای حتی در ترکیب با لایه های بزرگ قرار دارد.

مدیر عامل برند پوملاتو می گوید که این، جوهره کامل ساختن حلقه دایره شکل می باشد. این فراتر از یک حلقه ساده است. این حلقه دایره وار است. حقیقتا این حلقه برای لمس کردن شگفت انگیز و برای پوشیدن بسیار الهی و عبادی است.

انگشتر برند pomellato

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *