0

الساندرو میشل اقلام شیک معاصری را به آخرین کلکسیون جواهرات گوچی اضافه کرد

الساندرو میشل اقلام شیک معاصری را به آخرین کلکسیون جواهرات گوچی اضافه کرد

مدیر خلاقی که اخیراً به گوچی (Gucci) اضافه شده است ضمن حفظ جواهرات لوکس خود، جذابیت و رنگ را به این برند اضافه کرده است.

از آنجا که الساندرو میشل (Alessandro Michele) در سال ۲۰۱۵ به عنوان مدیر خلاق به Gucci ملحق شد، او جذابیت کار خود را بر روی کلکسیون آماده از جمله کیف های دستی، کفش و لوازم جانبی قرار داده است و اکنون توجه خود را به جدید ترین طرح های جواهرات و ساعت ها جلب کرده است.

با پرده برداری از کلکسیون Baseworld 2017، برند گوچی که به تازگی جواهرات و ساعت های ساخته است با بسیاری از نقوش سنتی این برند برانگیخته شده که توسط مخاطبان امروزه الساندرو میشل تفسیر شده است.

با ارائه رنگ های متنوع برخی از جدیدترین افزودنی ها به کلکسیون ساعت G اکنون در سایزهای زنانه ۲۹ و ۳۶ میلیمتری در دسترس می باشد.

نمایه و ظاهر آثار این برند، شامل نقوش زنبور، ستاره ها، قلب ها و لوگو مرسوم برند Gucci در ( عقربه 12 ساعت)، توسط سایه های مختلف صفحه عقربه ساعت که از الماس میباشد پشتیبانی می کند.

ساعت های g-timeless گوچی

تسمه و بندهایی از نوع Wrapround امسال در Baseworld پس زمینه محبوبی دارند و برند Gucci قالب ساعت های خود را با صفحه عقربه دار زنانه و مستطیل شکل خود منتشر کرده است. با داشتن تسمه های دو یا سه حلقه ای این ساعت از جنس پوست مارمولک می باشد و به راحتی بر روی مچ قرار می گیرد.

ساعت های G-Frame گوچی

آخرین افزودنی ها به طرح های ساعت Le marchè des Merveilles مجموعه ای از ببرها، زنبور ها و مارها می باشد که بر روی یک صفحه عقربه دار دوخته شده و در یک قابی طلای زرد یا استیل ضد زنگ مزین می باشد. مدل مار منحصرا مدل عجیبی است و همه این ها از یک تکه چرم ساخته شده اند.

النگوها و حلقه ها از کلکسیون جواهرات Le Marsé des Merveilles گوچی

کلکسیون جواهرات Le marchè des Merveilles پس زمینه خود را با طرح های حیوانی بر روی ساعت ها ادامه می دهد.

با یاد آوری قفسه های آراسته شده و جواهرات، این کلکسیون از آویز، انگشتر، گوشواره و یا النگوها ترکیب شده است که هر یک از آنها با محوریت یک شکل ببر قرار دارد که با انتخاب جواهرات آبی، الماس، یاقوت کبود رنگی، یاقوت سرخ و توپاز تزیین شده است.

با مجموعه ای از طلا و جواهرات جالب و رسمی موجود، کلکسیون جدید ساعت و جواهرات گوچی مهر تمیز معاصر الساندرو میشل (Alessandro Michele) بر روی میراث این برند ایتالیایی را نشان می دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *