0

فال ازدواج و زمان دقیق آن

فال ازدواج و زمان دقیق آن

یکی از موضوعات محبوب بین اکثر افراد، فال ازدواج و زمان دقیق آن است. مسئله ازدواج یکی از مسائل سرنوشت ساز در زندگی دختران و پسران مجرد می باشد.

شریک زندگی خوب باعث می شود تا فرد از نظر روحی در آرامش باشد و طعم خوش زندگی را بچشد؛ پس طبیعی است که پیشگویی در این زمینه، خواهان زیادی داشته باشد.

در تمام ابعاد زندگی، پیشگویی می تواند برای هرکسی جذاب باشد؛ چراکه ذات انسان کنجکاو است. فالگیران بسیاری اذعان کرده اند که مشخص کردن زمان ازدواج به دلایل حساسیت های بالا، بیشتر از دیگر فال ها گرفته می شود.

روش های محبوبی برای گرفتن فال ازدواج واقعی وجود دارد و هرشخص بنا به اعتقادات شخصی خود یکی از این روش ها را امتحان می کند.

البته باید اشاره کنیم که، فال ازدواج در دید عده ای چیزی جز سرگرمی نیست و فقط خداوند می تواند بر تمامی سرنوشت آن ها آگاهی و تسلط داشته باشد.

انواع فال ازدواج

باتوجه به وجود سنت ها و فرهنگ های مختلف، قاعدتا اگر تصمیم به فالگیری دارید، با انواع فال ازدواج رو به رو خواهید شد.

در هر فرهنگ، یک مدل فالگیری همیشه مورد استقبال اکثر آن جامعه قرار می گیرد؛ چونکه با باور و اعتقادات آنان همخوانی دارد. به عنوان مثال: در کشور ایران اسلامی اکثرا برداشت هایی از حرف پیامبران الهی را به عنوان فال صد در صد درست می شناسند. حالا در فرهنگ های دیگر ممکن است این روش اصلا مقبولیت نداشته باشد و از آن استقبالی نکنند.

با درنظر گرفتن این مسئله، سعی می کنیم تا انواع فال ازدواج واقعی و درست را براساس میزان محبوبیتشان در این کشور، بررسی نماییم.

فال حافظ برای ازدواج

بسیاری از ایرانیان به منظور تفال در هر زمینه ای علی الخصوص ازدواج، به دیوان حافظ مراجعه می کنند. این دیوان ریشه در فرهنگ پارسی ایرانیان داشته است و تفسیر هر شعر از آن را فال شخصی خود برداشت می کنند.

شعرهای دیوان حافظ در باب اکثر موضوعات جامعه سروده شده و خود شاعر نیز ازنظر معنوی مورد تایید همگان قرار گرفته است؛ بنابراین نگاه عموم جامعه به شعرهای این کتاب برای پیشگویی آینده شخصیشان می باشد.

همچنین در این دیوان، آثاری از خداوند نیز دیده می شود و به همین علت از لحاظ عرفانی با اعتقادات مردم سازگاری دارد. عده کثیری بر درست بودن این سبک فال برای ازدواج ایمان دارند.

کف بینی ازدواج

در دنیای طالع بینی، کف دست ها و خطوط نقش بسته بر آن، حرف های زیادی برای گفتن دارند. برخی از طالع بینیان بر این باورند که سرنوشت انسان از قبل بر روی کف دستشان حکاکی شده است و اگر علم تفسیر آن را داشته باشید، همه چیز را متوجه خواهید شد.

کف بینی ازدواج یکی از رایج ترین مدل های پیشگویی است که فالگیران مخصوصی به نام کف بین آن را انجام می دهند. در این فال ازدواج خطوط کناره مفصل دست بررسی می شود. حتی در این مدل فال سن دقیق ازدواج نیز تشخیص داده خواهد شد.

برای تفسیر سن دقیق ازدواج از طریق کف بینی، فالگیر خط اصلی کنار پنجه را نگاه می کند و تعداد زیرشاخه های آن را می شمارد. به ازای هر زیرشاخه 5 سال از زندگی شخص را درنظر می گیرند؛ مثلا اگر 7 زیرشاخه به خط اصلی کف دست متصل بود، سن ازدواج وی 35 سالگی خواهد بود. این پیشگویی هم مانند فال قهوه ارمنی برای ازدواج طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

فال قهوه برای ازدواج

حتما تا به الان با فال قهوه برای ازدواج آشنا شده اید. این فال از زمان های بسیار دور در خاورمیانه وجود داشته است و ریشه در فرهنگ ملل مختلف دارد.

در ابتدا این فال توسط معبدداران چینی و با تفاله چای انجام می شد و کم کم به کشورهایی چون عربستان، ترکیه، ارمنستان و ایران نفوذ پیدا کرد. از آنجایی که نوشیدنی عموم مردم، قهوه بود پس این فال ازدواج نیز با قهوه گرفته می شد. به واسطه قدیمی بودن این سبک فالگیری، عده کثیری به درست بودن این فال ایمان پیدا کرده اند.

در فال قهوه صد در صد تضمینی برای ازدواج، فالگیران عموما فنجان را به خطوط فرضی تقسیم بندی می کنند. علائم نقش بسته در هر قسمت از این خطوط بیانگر زمان اتفاق رویداد در گذشته، حال یا آینده می باشد. با همین تفاسیر می توانید به آینده عشقی خود، نام همسر و یا نوع ارتباط با او پی ببرید.

فال ازدواج و زمان دقیق آن

فال ازدواج واقعی کدام فال است؟

در واقع، فال ازدواج واقعی به فالی گفته می شود که تفسیر آن به واقعیت و اتفاقات آن نزدیک باشد. بعضی از فال ها تفاسیر دور از واقعیت دارند و به همین علت در بین مردم هیچ اعتباری نخواهند داشت. اما کدام فال ازدواج راست حقیقی است؟

در باور اکثر مردم ایران، فال های الهی و انبیا از اعتبار بیشتری برخودار هستند. در این سبک پیشگویی گفته و نصایح پیامبران الهی چراغ راه افراد می شود و براساس آن می توانند به اطلاعات کلی از آینده دسترسی پیدا کنند.

فال حافظ نیز به واسطه ارتباط خود شاعر با معنویات الهی و پرداخته شدن به اکثر امور اجتماعی، تبدیل به یکی از محبوب ترین فال های ازدواج در بین ایرانیان شده است.

لازم به ذکر است، علاوه بر تمامی این فال ها که به نوعی با خداوند ارتباط دارد، فال قهوه ازدواج نیز مدت ها است که بین مردم برای پیشگویی رواج دارد. اگرچه در این فال آثار الهی دیده نمی شود ولی براساس تجربیات عده ای از افراد، تفسیرات آن عموما صحیح می باشد. اما باور کردن یا نکردن آن تماما به خودتان بستگی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا با اطلاعات کلی درباره انواع فال ازدواج، که بیشترین محبوبیت بین مردم را دارند، آگاهی ایجاد کنیم. اما به شما توصیه می شود تا آینده و سرنوشت عشقی خود را به تفاسیر فال گره نزنید و براساس شناخت از طرف مقابل بنیان یک زندگی مشترک را پایه گذاری کنید.

فال ازدواج ممکن است اطلاعاتی را در اختیارتان بگذارد اما تصمیم نهایی را باید با منطق و شناخت کافی گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *