0

بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

سرد شدن هوا و پاییز برای شما یادآور چیست؟ فصل خش خش برگ های درختان روی زمین٬ باران‌های گاه وبی گاه پاییزی و البته فصل عوض شدن لباس های داخل کمد!
با آغاز مهر ماه وقت آن می رسد که مانتو‌های درخشان و خنک تابستانی جای خود را به پالتو‌های بلند و ضخیم بدهند٬ چکمه های چرمی وبوت‌ها دوباره به ویترین مغازه‌ها بر‌می‌گردند و شال گردن ها بازهم محبوب می‌شوند. اما سوال اصلی اینجاست. آیا با وجود این همه لایه لباس که باید در فصل سرد پوشیده شود  بازهم جایی برای جواهرات باقی می‌ماند؟
مسلما گوشواره‌های حلقه‌ای فصل تابستان٬ دستبند‌های درشت و النگوهای ضخیم و درخشان چون توسط لایه های بلند و ضخیم لباس پوشانده می شوند٬ دیگر قابل استفاده نیستند. پس باید برای ست کردن زیورآلات مناسب با فصل سرد تصمیم دیگری گرفت. با دانستن ترفند های ست کردن زیورآلات می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نقره کنید.

جواهرات مناسب فصل سرد

فصل سرد موقع خود نمایی گردنبند‌هاست. با وجود لباس های بلند وضخیم٬ کلاه و شال گردن٬ بهترین انتخاب برای جلوه دادن لباس‌های پاییزی گردنبند است. یک گردنبند ظریف و زیبا که در تضاد با لباس های رنگ خنثی پاییزی قرار بگیرد و جلوه‌ای ویژه داشته باشد٬ بهترین انتخاب برای داشتن ظاهری متفاوت وجذاب در فصل سرد است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *