0

نکات طلایی برای هدیه دادن ساعت مچی مردانه

نکات طلایی برای هدیه دادن ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه یکی از اکسسوری های خاص به شمار می رود که همواره آقایون قبل از اینکه ساعت مچی را ابزاری برای نشان دادن زمان ببینند آن را برای تکمیل استایل خود می بینند و صد البته که همینطور هم است. البته با فاکتور گرفتن موارد دیگه خرید ساعت مچی با مشاغل خاص که واقعا از ساعت مچی استفاده ابزاری می کنند.

خرید ساعت مچی

خرید ساعت مچی هموراه مورد توجه آقایون بوده است البته با تنوع زیاد آنها موجب می شود که انتخاب سخت شود مخصوصا در فروشگاه آنلاین که انواع ساعت مچی ها با سبک ها و مدل های مختلف در قیمت های مختلف که باعث می شود انتخاب آقایان را سختر کند البته آگر هدف از خرید ساعت مچی مشخص باشد خرید آسان تر خواهد بود.

ساعت مچی مردانه اورجینال (اصل)

داشتن اصالت و اعتبار برای یک برند به چه معناست؟ در اغلب مورد، ساده ترین روش برای پاسخ به این سوال این است که یک برند را به عنوان یک فرد درنظر بگیریم. هنگامی یک شخص با اصالت دیده می شود که شخصیت و کارهای او صادقانه با ارزش ها و اصول درونی او همخوانی داشته باشد. همین نکته در مورد برندها صادق است. تقریبا هر برندی اهداف اصلی دارد، که فراتر از سودآوری، دلیل وجود آن را بیان می کند. ظاهر و عمل برندهای معتبر، همیشه با هدف اصلی آنها هماهنگ است.

ساعت مچی های مردانه ای که اورجینال هستنن با خود گارانتی اصالت کالادارند. به این صورت که ساعت با گارانتی معتبر مربوط به همان برد تحویل می شود و همچنین گارانتی تعویض یا عودت کالا در صورت معیوب بودن محصول مربوطه دارند.

با کمی دقت متوجه خواهیم شد خرید ساعت مچی اورجینال اگر چه جزو خریدهای لوکس به حساب می آید اما باز مورد تایید اکثر آقایون هست که حتما اورجینال و با هزینه بالاتر خرید شود اما اصل باشد در مدل های غیر اصل که با موتورهای چینی وارد بازار می شوند و البته از نام برندهای مطرح نیز استفاده می شود ولی صد البته که قابل تشخیص هستن و مورد تایید هیچ فروشگاه ساعت مچی معتبر نمی باشند.

نکات طلایی برای هدیه دادن ساعت مچی مردانه

یکی از گزینه‌هایی که همیشه برای انتخاب، روی میز قرار دارد ساعت مچی اورجینال است. این هدیه برای هر سن، جنسیت و سلیقه‌ای عالی به نظر می‌رسد. با در نظر گرفتن مواردی که در تیترهای بالا گفته شد تغریبا می شود گفت که نیمی از کار انجام شده یعنی ما ساعت مچی مردانه خود را نسبت به قیمت و اورجینال بودن انتخاب کرده ایم مورد بعدی برای هدیه دادن یک ساعت مچی در نظر گرفتن سن شخص مورد نظر خواهد بود که نسبت به سن فرد مورد نظر چه ساعت مچی مردانه ای را برای ایشان در نظر بگیریم.

ساعت مچی مردانه اتومات (میکانیکی)

با در نظر گرفتن معیار سن و سال راحتر می توانیم تصمیم بگیریم که چه موتور ساعت مچی برای چه سنی مناسب تر خواهد بود آیا میدانید که ساعت مچی های مکانیکی که با حرکات دست قابل شارژ شدن هستن و نیاز به حرکت زیادی دارند برای آقایونی که در سن بازنشستگی خود به سر می برند گزینه مناسبی نخواهد بود حتما از خودتان میپرسین چه رابطه مستقیمی بین سن و سال و این مورد دارد نکته مورد توجه همان حرکات دست شما خواهد بود که اگر کم باشد ساعت به اندازی کافی شارژ نخواهد شد و ساعت مچی عملکرد درست و مناسب را نخواهد داشت.

حال اینکه برای آقایانی که تحرک کمتری دارند می توان موتور ساعت مچی های کوکی اتومات یا کوکی را در نظر گرفت که حرکت موتور ساعت با کمک جمع شدن فنر دریافت نیرو تامین می شوند و با کوک کردن 15 تا 16 دورکه توسط دسته کوک (یا همان دسته تنظیم عقربه ها) است انرژی لازم فنر ساعت تامین می شود.

ساعت مچی مردانه با موتور باتری

حال اینکه ساعت مچی باتری دار بهتر است یا ساعت مچی اتومات باید بگوییم که در این مورد اگر شخصی که تحویل گیرنده هدیه هست و آقایی آنتایم هستند این مدل موتور ساعت برای ایشان بهتر می باشد.

حتما از خود می پرسین که چه رابطه ای بین آنتایم بودن و ساعت مچی با موتور باتری دارد نکته این هست که موتورهای باتری به علت اینکه انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می کنند تا به اتمام رسیدن باتری هیچ خطایی در نشان دادن زمان نخواهند داشت در صورتی که در ساعت هایی با موتورهای مکانیکی درصد خطایی تا 15 ثانیه در روز را خواهند داشت و این نکته برمی گردد به قدرت جاذبه زمین که روی موتور این مدل ساعت های مچی می گزارد.

رابطه ساعت مچی مردانه و شخصیت کاری

نکته طلایی دیگری که برای هدیه دادن به یک آقای متشخص مورد نیاز هست شخصیت کاری یا بیشترین زمانی هست که شخصی در آن قالب زندگی خواهد کرد که این مورد خیلی زیاد مورد توجه قرار می گیرد که آیا شخصیت مورد نظز شما کارمند هستن یا غیر کارمند شغل به اصلاح پشت میزی دارند یا شغل پر تحرک که به شما کمک خواهد کرد که زودتر به نتیجه نهایی برسید.

اگر ساعت مچی مردانه مورد تایید شما با استایل رسمی است باید ساعت مچی کلاسیک خرید کنید با صفحه ای تغریبا ساده و شکیل که بیشتر از ساعت های لوکس(کلاسیک) استفاده می شود که شخصیت بیزینس منی شخص حفظ شود.

و شاید ساعت مردانی مد نظر شخصی با استایل اسپرت و یا ورزشکار باشد که بیشتر از ساعت های ضد ضربه استفاده می شوند که در ادامه به برسی طرح بندهای ساعت مچی های مربوطه می پردازیم که ارتباط مستیم با سبک و استایل ساعت مچی های مربوطه خواهد داشت.

انتخاب ساعت مچی مردانه بند چرمی

اگر ساعت را تنها در مهمانی‌ها یا مناسبت‌های رسمی استفاده می‌کند، این طرح بند بیشتربکار شما خواهد آمد. مدل های کلاسیک این مدل ساعت مچی ها بیشتر از صفحه ساده و عقربه ای ساخته می شوند.

مدل های اسپرت کلاسیک آن ها صفحه شلوغ تر یا اصلاحا سه موتوره هستند که دارای نمایشگرهای روزهای هفته تاریخ و کورنوگراف هستند. در این نوع بند ساعت مچی تنوع رنگ و جنس چرم وجود دارد که خیلی به آقایون برای استایلشان کمک خواهد کرد.

که می توانند بر فرض مثال با رنگ کمر بند یا کفش یا حتی کیف دستی خود ست کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *