0

ساعت دو صفحه پتک فیلیپ (Patek Philippe)

ساعت دو صفحه پتک فیلیپ (Patek Philippe)

شرکت پتک فیلیپ (Patek Philippe) برای بزرگداشت یکصد و هفتاد و پنجمین سالگرد خود، یک مجموعه محدود ساعت لوکس به عنوان یادبود تولید کرد، و یکی از آنها در خروجی شرکت قرار گرفت. این ساعت تا کنون پیچیده ترین ساعت مچی این شرکت برجسته و حتی خانواده های ساعت سازی و قطعا یکی از ساعت های مچی در جهان است که بسیار استادانه ساخته شده است.

این ساعت هم به دلیل تعداد قطعات بکار رفته در آن و هم به دلیل درجات هورولوژیکال پیچیده که دو تا از تکنیک های ساعت سازی است که برای اولین بار توسط این شرکت در تاریخچه ساعت سازی ثبت شده است.

علاوه بر این، Grandmaster Chime اولین ساعت مچی دو صفحه ای (Double Face) تولید شده توسط شرکت پتک فیلیپ است که صفحه دومی می تواند صفحه دیگری را بپوشاند یک صفحه زمان و sonnerie و دیگری تقویم همیشگی و فوری را نمایش می دهد.

تغییر صفحه با یک مکانیسم معکوس مبتکرانه بسیار ساده در قسمت اتصال بند ممکن می شود, این بخش در موقعیت انتخاب شده به طرز شگفت انگیزی آسان و بصورتی ویژه ای پایدار, محکم و امن است.
در ضمن، اطلاعات برای یک ساعت مچی که اغلب زمان و تاریخ را در هر دو صفحه نمایش نشان می دهد. در نهایت، کاربری و ایمنی آن با مکانیزم های هوشمند از کارهای تقلبی جلوگیری کرده و در نتیجه از تحرکات بسیار پیچیده ی دنیای قطعات بسیار کوچک پیچیده داخل آن یه صورت مطمئن نگهداری می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *