0

جواهرات موجود در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time In Hollywood)

جواهرات موجود در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

فیلم جدید کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) به اسم  روزی روزگاری در هالیوود، یک فیلم اضافی دیگر را در ژانر فیلم هایی درباره آنچه که هر بازیگری مایل است در ساخت فیلم های هالیوودی سهیم باشد را نشان می دهد. به لحاظ تاریخی و در فیلم روزی روزگاری در هالیوود که توسط لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، برد پیت (Brad Pitt) و مارگو رابی (Margo Robbie) هنرنمایی شده است صحنه تنش و کشمکش بین این ستاره‌ها در مقابل دوربین و پشت سر آن وجود دارد که در کانون توجه قرار گرفته است.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time In Hollywood) در اواخر دهه ۱۹۶۰ قرار گرفته و نشان می‌دهد که چگونه جواهرات محبوب در این فیلم به طور یکسان برای مردان و زنان در نظر گرفته شده است. طراح لباس این فیلم به نام Arianne Philips لوازماتی که برای بازیگران تهیه کرده است درجه یک نمی باشد اما بازیگران از آنها برای رسیدن به خودشکوفایی و کمال استفاده می کردند.

انگشتر لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم دارای یک انگشتر بزرگ به شکل یک کله شیر میباشد که در انگشت کوچکش قرار داده شده است و شکل انگشتر او در صحنه اولیه فیلم زمانی که او برای خوردن نوشیدنی به سمت Frank Grill رفت قابل رویت می باشد. شکل حیوان حک شده رو انگشتر ممکن است جالب باشد و اشاره به لقب لئوناردو می کند. با در نظر گرفتن اندازه انگشتر او فکر نمی کنیم که حلقه اش از جنس طلا باشد اما هنوز درخشان است و می درخشد.

گردنبند لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

دی‌کاپریو همچنین گردنبند آویزی از جنس برنز که پس از یک سبک طلایی که توسط استیو مک‌کوئین (Steve McQueen) مورد استفاده قرار گرفته بود ساخته شده است را به گردن اویخته بود. فیلیپس برای ساختن این طرح، نزد جواهر ساز محلی لس‌آنجلس Stuart England رفت. در فیلم این آویز شبیه به نمادی از زودیاک هرمی باشد و کلمه R هم بر روی این جواهر برای شخصیت Rich Dalton می باشد که دی‌کاپریو آن نقش را بازی میکرد.

دستبند چرمی برد پیت در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

برد پیت در زندگی واقعی عاشق جواهرات است و در حالی که نتوانستیم هیچ مرجعی پیدا کنیم که نشان دهد او چگونه قطعه جواهرات در فیلم به کار می گیرد، به نظر ما او به فرآیند تصمیم‌گیری علاقه‌مند است. دستبند چرمی پیچ خورده او یکی از بهترین لوازماتی است که با تی شرت، کفش چرمی، شلوار جین و عینکش ست شده است.

ساعت مچی برد پیت در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

ساعت مچی برد پیت که در طول فیلم مورد استفاده قرار گرفت توسط سایت Watch-ID.COM به عنوان ساعت مچی طلایی با مدل Citizen 8110A در دهه ۱۹۷۰ شناخته شده است. گاه شمار این ساعت بر روی یک بند پهن قرار گرفته است.

جواهرات مارگوت رابی در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

در طول دهه ۱۹۶۰ بازیگری به نام Sharon tate یک مدل محسوب می‌شد. ظاهر او شامل یک لباس زنانه دامن بلند، عینک آفتابی جالب و لوازم جانبی فوق‌العاده‌ای بود. فیلیپس به طور زیبا یک مدل جالب را برای مارگو رابی (Margo Robbie) بازسازی کرد. زمانی که حرف از جواهر می شود متوجه میشویم که Sharon Tate از قطعه جواهرات بزرگ و با ارزشی در زندگی واقعی خود استفاده نکرده است. جواهرات او لایه هایی از این لباس را در بر می گرفتند. برخی از اقلام پوشیده شده توسط مارگو رابی در فیلم توسط خواهر Sharon Tate به نام Debra به او قرض داده شده بود.

گوشواره مارگوت رابی (Margo Robbie) در فیلم Once Upon a Time In Hollywood

درحالی که دقیقا مشخص نشده که چه تکه جواهراتی در بین لایه های انگشتر ها وجود دارد، یک نگاه به اقلام قابل فروش از دارایی‌های ستارگان در Julien لس آنجلس در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸، جواهرات موجود در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time In Hollywood)، اندازه و مقیاس کلکسیون جواهرات Sharon Tate را نشان می دهد.

جواهرات موجود در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *