0

جواهرات موجود در فیلم Rocketman میلیون ها دلار ارزش دارد

جواهرات موجود در فیلم Rocketman میلیون ها دلار ارزش دارد

در برخی روزها در طول فیلمبرداری فیلم Rocketman جواهرات و ساعت های با ارزشی در این مجموعه قرار گرفت. در حالی که ممکن است در این فیلم جواهرات زیاد به نظر برسد و واقعا هم همینطور هست تنها مقداری کوچکی از جواهرات که بخشی از مجموعه جواهرات التون جان (Elton John) طی سالها محسوب می شود را بازتاب می داد.

این ستاره پاپ یکی از کلکسیون دارای جواهرات و ساعت می باشد. جزئیات اشتیاق واقعی او به جواهراتِ هنر تزئینی و طراحی های بزرگ معاصر از بزرگترین نام ها در این رشته شناخته شده است. او بسیاری از جواهرات را می پوشید تا برای همه نمایان شود. او همچنین بسیاری از جواهرات را از مجموعه جواهرات خود در شرکت ساتبی (Sotheby’s) فروخت. کاتالوگ های کامل به فروش های وی در سال 1988 و 1993 اختصاص یافت.

طراح لباس فیلم Rocketman تمامی جواهرات عالی را از برند شوپارد (chopard) برای این فیلم تهیه کرد. Day توضیح داد که بنده بسیار خوشحال شدم که می توانم که به قطعه جواهرات معتبر دسترسی پیدا کنم تا به لباس ها اضافه کنم. او در ادامه توضیح داد که من با برند chopard کار می کنم زیرا این برند، جواهر و ساعت ساز ایده آلی برای این پروژه است. او گفت که آنها از نظر من در خلاقیت بسیار حرفه ای هستند.

جواهرات برجسته و زیبایی را که توسط تارون اگرتون (Taron Egerton) که در فیلم نقش التون جان (Elton John) را بازی می کند، مورد استفاده قرار گرفته بود را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید:

گردنبند Taron Egerton و جواهرات Bryce Dallas Howard

تارون اگرتون یک گردنبندی از برند شوپارد که ترکیبی از 44/7 قیراط از الماس های بریده شده در پلاتین می باشد را به گردن خود آویخته بود.

برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) خود را به آویز هایی از جنس الماس و طلای سرخ از برند شوپارد (Chopard) آراسته کرده بود و همچنین یک ساعت اسپورت و کیفی تهیه شده از اوپال های صورتی را به همراه داشت.

گوشواره Taron Egerton در فیلم Rocketman

تارون اگرتون به گوشواره ای از شکل قلب که از برند شوپارد بود و تشکیل شده از طلای سرخ و الماس است خود را آراسته کرده بود.

جواهرات موجود در فیلم Rocketman

تارون اگرتون علاوه بر این که خود را به انگشتری از جنس الماس با برند شوپارد آراسته کرده بود یک گاه شمار سلطنتی و یک سنجاق سینه ماهی شکل را به همراه داشت.

سنجاق سینه ی تارون اگرتون (Taron Egerton)

این سنجاق سینه ای که توسط تارون اگرتون مورد استفاده قرار گرفت ترکیبی از ۱۸ عیار و از طلای زرد که در الماس های قهوه ای، یاقوت زرد و الماس درخشان تشکیل شده است.

عکس گردنبند آویزی Taron Egerton

تارون اگرتون نیز خود را به گردنبند آویزی آراسته کرده بود که ترکیبی از طلای سرخ و 17/8 قیراط الماس بود.

جزئیات آویز چوپارد (Chopard) که توسط Taron Egerton پوشیده شده است

جزئیات آویز شوپارد (Chopard) که توسط تارون اگرتون پوشیده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *