0

حلقه های نامزدی الماس مورد علاقه سلبریتی ها

حلقه های نامزدی الماس مورد علاقه سلبریتی ها

آیا به دنبال حلقه نامزدی که طراحی فوق العاده داشته باشد هستید؟

انتخاب کردن یک قطعه از جواهرات که مادام العمر بتواند برای شما کارایی داشته باشد یک فرایند بسیار دلهره آور است.

در چنین زمان هایی که تردید دارید و دودل هستید بسیار حائز اهمیت است که از تجربه های قبلی دیگران استفاده کنید تا بتوانید به یک بینشی برسید و یک انتخاب صحیح داشته باشید.

در طول سالیان گذشته سلبریتی ها از حلقه های نامزدی که از الماس و جواهرات تشکیل شده است و در شکل های گوناگون هستند استفاده می کردند.

اگر انگیزه ای به قطعه جواهرات خود نداشتید و آنها شما را راضی نکرد ما امیدواریم، از الماس دایره شکل رزی هانتینگتون وایتلی، یا از الماس و جواهر درخشان ویکتوریا بکهام خوشتان بیاید. با این حال خواندن این مطالب بسیار لذت بخش خواهد بود.

حلقه نامزدی بار رافائلی (Bar Refaeli)

اولین حلقه نامزدی خیره کننده که از الماس های برش داده شده تشکیل شده بود توسط Ali Ezra به سوپر مدل معروف بار رافائلی (Bar Refaeli) در سال 2015 هدیه داده شد. این انگشتر تک نگینِ مجلل و فاخر توسط طراح جواهر مشهور به نام lorraine schwartz طراحی شده است که تقریبا از ۵ قیراط تشکیل و همچنین دارای ۱۸ عیار طلا می باشد که حتی جنس آن از هم حتی از الماس نیز بیشتر است.

حلقه نامزدی بار رافائلی

حلقه نامزدی رزی هانتینگتون وایتلی (Rosie Huntington-Whiteley)

این حلقه نامزدی دایره شکل که از الماس درخشان بریده شده تشکیل شده است جیسون استاتهام (Jason Statham) به نامزد خود رزی هانتینگتون وایتلی داده است. بدون شک یکی از حلقه های نامزدی مورد علاقه ما در طول پنج سال گذاشته در معرض عموم به نمایش گذاشته شد‌.

مرکز این انگشتر از الماس منحصر به فردی تشکیل شده (که فقط هم برای درخشش این سوپر مدل طراحی شده است) و اطراف این انگشتر نیز از ۵ یا ۶ قطعه الماس زیبا تشکیل شده است. این انگشتر توسط برند Neil lane طراحی و ارزش آن ۳۵۰ هزار یورو برآورد شده است.

حلقه نامزدی رزی هانتینگتون وایتلی

گرچه ما حلقه Roise را نیز تحسین می کنیم، اما الماس کامل آن، مانند الماس برش داده شده Roise که از ۵ قیراط تشکیل شده بسیار نادر و گران قیمت می باشد و می تواند با الماس شفاف میان vvs2 و SI2 تعویض شود که در چشم غیرمسلح یکسان ظاهر می شود اما قیمت های بسیار مختلفی را به همراه دارد.

زمینه این الماس نیز بسیار ظاهری شگفت انگیز دارد.

حلقه نامزدی الماس رزی هانتینگتون وایتلی

حلقه نامزدی ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)

زندگی ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) و دیوید بکام (David Beckham)، با یک حلقه نامزدی تراشیده شده مارکیز و از الماس بریده شده ۳ قیراط که از طرف دیوید به ویکتوریا هدیه داده شده بود آغاز شد.

نیمه دوم قدرت زوج بکام به ۱۳ حلقه نامزدی تخمین زده شده است، که هر کدام از آن حلقه در طول ۱۹ سال ازدواج با یکدیگر چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت بهتر شده و ارتقا یافته است.

حلقه نامزدی ویکتوریا بکهام

حلقه نامزدی پیپا میدلتون (pippa middleton)

زمانی که پیپا میدلتون (pippa middleton) از الماس برش داده شده و هاله مانند خود در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد‌، مقایسه ها به سرعت در برابر یاقوت کبود سلطنتی کیت میدلتون (kate middeltin) قرار گرفت. این جواهر بسیار عالی توسط پرنسس دایانا از شهر ولز مورد استفاده قرار گرفت و نمایش داده شد. مرکز الماس شگفت انگیزِ pipa، تقریبا از 4 قیراط تشکیل شده و اطراف آن هم از الماس های کاملی شکل گرفته است.

ارزش این الماسِ منحصر به فرد، ۲۵۰ هزار یورو برآورد شده که طراحی این جواهر توسط جواهر سازی به نام Robinson pelham انجام شده است.

حلقه نامزدی پیپا میدلتون

حلقه نامزدی سوفی ترنر (Sophie Turner)

سوفی ترنر (Sophie Turner) و جو جوناس (Joe Jonas) نامزدی خود را در اکتبر این سال به میلیون ها هوادار بی شمار خود که مشتاق این هستند که از جزئیات این الماس تراشیده شده مارکیز درخشان اطلاع یابند، اعلام کردند. ما ارزش این حلقه را با سنگ مرکزی که حداقل از ۲.۵ تا ۳ قیراط تشکیل شده است را حدود ۵۰ هزار یورو برآورد میکنیم.

حلقه نامزدی سوفی ترنر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *