0

سنگ یاقوت زرد چیست؟ خواص سنگ یاقوت زرد (Yellow Sapphire)

سنگ یاقوت زرد چیست؟ خواص سنگ یاقوت زرد (Yellow Sapphire)

سنگ یاقوت زرد چیست؟ (Yellow Sapphire)

یاقوت از انواع کورندم محسوب می شوند، یک ماده معدنی آلومینیوم اکسید که در لوح های منشوری محسوب می شوند. همچنین به اشکال حجیم و دانه دانه تشکیل می شوند و ممکن است این گونه سنگ ها از شفاف تا سنگ مات و غیرشفاف متغیر باشند. مقدار کم آهن در کورندوم ها مربوط به یاقوت زرد رنگ می شود که گاهی اوقات آنرا به دلیل رنگ شدید آن یاقوت طلایی نیز می نامند. مبدا اسم کورندوم (corundum) از هند است که از کلمه سانکریت korund مشتق شده است و برای سنگ های قیمتی غیر شفاف به کار برده می شود. به غیر از کورندوم قرمز که همان یاقوت سرخ است، بقیه رنگ های کورندوم Sapphire (یاقوت زرد، یاقوت کبود) می باشند. هنگامی که کورندوم با گنجایش کانی های روتیل و لیف مانند با یکدیگر رشد می کنند یاقوت ستاره ای بوجود می آید که آنرا ابریشم می نامند و نور را در سنگ های برش داده شده به صورت ستاره های درخشان شیش تایی و گاهی اوقات هم دوازده تایی که هنگامی که سنگ جا به جا می شود روی سطح سنگ ظاهر می شوند‌. این اثر ستاره شناسی نامیده می شود و کمیاب بودن و ارزش سنگ را بالا می برد.

یاقوت ستاره ای دارای خواص متافیزیکی مشابه ای همانطور که انرژی یاقوت در آن نمایان است می باشند. با افزایش انرژی و تشدید خواص اینگونه سنگ ها، ستاره های این سنگ دانش های الهی را نشان می دهد و به ما یادآوری می کند که آشکارسازی بیرونی که ما آنرا گرامی می داریم یک بازتابی از ذات خودمان است. سه خطی که از شش ستاره درخشان عبور می کند نشان دهنده ایمان، امید و سرنوشت است که گاهی اوقات به فرشته ای مربوط می شود که کسانی که از یاقوت ستاره ای استفاده می کنند، محافظت می خواهد کرد. ستاره های متحرک نیز امنیت مداوم را برای مسافران فراهم می کند و آنها را در مسیر خانه خودشان هدایت می کند.

خواص سنگ یاقوت زرد

خواص سنگ یاقوت زرد چیست؟

خواص سنگ یاقوت زرد بسیار زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند در ادامه این مطلب ما برای شما چندین مورد از خواص سنگ یاقوت زرد را بیان کرده ایم:

اشکال پایدار و وسوسه انگیز یاقوت در رنگ های بسیاری نسبت به آبی افسانه آن (یاقوت کبود) می باشند. هر رنگ خواص متافیزیکی و الگوهای ارتعاشی خود را ارائه می دهد. با این حال تمامی آنها سنگ خرد و معرفت شناخته می شوند. این سنگ ها ذهن های برتر را محترم می شمارند، بصیرت، روشنی و تسلط بر نفس را به ارمغان می آورد. از این سنگ در تمام طول سال ها برای محافظت، خوشبختی و بینش معنوی استفاده می شود.

یاقوت ها نه تنها سمبلی از قدرت و توانایی هستند بلکه نمادی از مهربانی و قضاوت عادلانه نیز محسوب می شوند.

سنگ یاقوت زرد کامیابی و موفقیت را به ارمغان می آورد. این سنگ نه تنها سرمایه و فراوانی مال را در زندگی هر شخص جذب می کند بلکه توانایی این را دارد تا انرژی های خلاق را برای هر فردی در عملش آشکار سازد.

یاقوت زرد هوش و حافظه را تحریک می کند و در تنظیم بندی اهداف تمرکز می کند و اجازه می دهد تا دیدگاهشان را به اندازه کافی برای ایجاد آن در نظر بگیرند. یاقوت زرد، کشف حرکت در مسیرهای جدید را تشویق می کند. یاقوت زرد هیجان و انتظارات شادی را درباره امکانات برای انسان در زندگی به ارمغان می آورد.

استفاده از یاقوت زرد و اهداف آن

یاقوت زرد را در خانه یا در صندوق های پول برای جذب ثروت و سرمایه قرار دهید تا درآمدتان افزایش یابد.

اگر از این سنگ استفاده کردید و آن را به همراه خود حمل کردید یک بخش از سنگ باید بدن را لمس کند. این نه تنها در بدست آوردن فراوانی مال کمک می کند بلکه در ظهور هر دیدگاه و آرزویی تحقق می یابد. یاقوت زرد برای آرامش و تمرکز ذهن بسیار استثنایی می باشد که اجازه می دهد تا تنش روانی و افکار ناخواسته را رها و آزاد کنید. یاقوت زرد ذهن باز را، برای زیبایی و شهود تشویق می کند. این سنگ همچنین سبکی و شادی را به ارمغان می آورد همانطور که تعادل در بدن را به حالت اولیه بر می گرداند.

به عنوان یک سنگ حمایت کننده حرفه ای، یاقوت زرد آگاهی هایی از اصول برتر در باستان شناسی ها و مورخان افزایش می دهند.

یاقوت زرد ذهن و عقل را در مدیران، وزیران و نویسندگان تحریک می کند و بصیرت و قضاوت مناسب را در روزنامه نگاران و وکلا بالا می برد.

یاقوت ستاره ای به خصوص در سایه های کم رنگ تر، نمادی از رهبری صادقانه و عاقلانه است و یک سنگ مناسب برای کارآفرینان زن و کسب و کارهای آن ها که آرزو دارند بدون هیچگونه نقصی به موفقیت برسند محسوب می شود.

یاقوت زرد برای کسانی که نیاز به کمک دارند تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند و کسانی که نیاز به انرژی بیشتری دارند تا همه چیز را به اتمام برسانند یک ابزار ایده آل محسوب می شود.

سنگ یاقوت زرد چست؟

انرژی فیزیکی درمانی یاقوت زرد

یاقوت زرد یک سنگ ایده آل برای افزایش انرژی و شادابی است و یک حمایت کننده عالی برای ورزش محسوب می شود. یاقوت های زرد همانند یک اکسیر در از بین بردن سموم از بدن بسیار مفید می باشند.

یاقوت زرد به خاطر بازگرداندن تعادل در طحال شناخته شده است و در درمان سیستم گوارشی، کیسه صفرا و کبد مفید می باشد. یاقوت زرد در درمان اختلالات خوتی مفید است و خون ریزی بیش از حد را کاهش می دهد.

یاقوت زرد رگ ها را تقویت می کند و قابلیت ارتجاعی را بهبود می بخشد.

انرژی درمانی – عاطفی یاقوت زرد

یاقوت های زرد سنگ های سرزنده ای هستند و به سیستم عاطفی، انرژی مجددی می دهد. یاقوت زرد به اشخاص کمک می کند تا درباره احتمالاتی که زندگی ارائه می دهد احساس هیجان و لذت بیشتری داشته باشند و افراد را در بیان ایده ها و احساساتشان با اعتماد به نفس بیشتری تشویق می کنند.

یاقوت زرد در غلبه بر ترس به افراد کمک کرده و شجاعت را برای خلق چیزهای بزرگ که نیاز به ریسک دارند تا آن اتفاق بیفتد بکار میگیرد.

سنگ یاقوت زرد

درمان چاکرا و انرژی متعادل کننده یاقوت زرد

یاقوت زرد، چاکرای شبکیه خورشیدی، مرکز توزیع انرژی و چاکرای روابط را فعال می کند. این چاکرا بین قفسه سینه و ناف واقع شده و سیستم گوارش و خون رسانی را تحت کنترل دارد. هنگامی که از لحاظ جسمانی متعادل می شود ما توانایی مقابله عفونت ها که خالی از واکنش های آلرژیک هستند را داریم و قادر به هضم مواد مغذی نیز می باشیم. هنگامی که شبکیه خورشیدی نامتعادل است ما از ناامیدی و نارضایتی دیگران یا زیردست قرار دادن زندگی خودمان نیز احساس ترس می کنیم. به طور معنوی، زمانی که شبکیه خورشیدی دارای تعادل می باشد ما آزاد هستیم تا جهان را از طریق افکارمان و احساساتمان تفسیر کنیم و با ترس از گفته های دیگران زندگی نکنیم.

انرژی معنوی یاقوت زرد

یاقوت زرد سنگی با قدرت معنوی و هوشیاری است که موفقیت را به ارمغان آورده و به حفظ هدایای زندگی کمک می کند.

یاقوت زرد تمایل دارد تا انرژی هایش را در برآورده کردن رویاها و تمایلات آگاهانه متجلی و متمرکز، بازتاب دهد.

یاقوت های زرد در گسترش و هم تراز کردن اراده هر شخص با اراده الهی کمک می کند، که آگاهی را برای قبول یک دید کلی توسعه می دهد و متوجه می شود که برنامه یا دیدگاه هر شخص در کدام قسمت از تصویر بزرگ تر جا می گیرد. یاقوت زرد به پشتکار نیاز دارد تا بر موانع غلبه کند.

انواع رنگ های سنگ یاقوت زرد

انرژی رنگی یاقوت زرد

یاقوت زرد قدرت را به ارمغان می آورد تا علایق و روابط جدید را یک پارچه کنید و به شما کمک می کند که چیز ها را در نورهای متفاوت ببینید. یاقوت زردِ روشن خوش بینی برای زندگی را در روابط فراهم می کند.

کریستال های زردِ روشن اطمینان می دهند که روابط جدید با برقراری یک ارتباط مناسب در مسیر مناسبی شروع می شود. یاقوت های زرد بر نیازهای افراد یا گروه هایی که شما می دانید، متمرکز است. کریستال های زرد با رنگ تیره بهترین کمک کننده هستند زمانی که قاطعیت، دقت، یا اطمینان، لازم است. یاقوت های زرد رنگ، سنگ های فروشنده هستند که موفقیت در تلاش برای فروش تولیدات و خدمات خود به دیگران را به ارمغان می آورد.

پیش گویی یاقوت زرد

خواب دیدن یاقوت زرد نشان دهنده فرار از خطر است.

یاقوت زرد کریستال الهه ها

تمام یاقوت ها، Juterna الهه ی رومیان و Turan الهه استروک ها که خدای عاشقی و زیبایی می باشد را محترم می شمارند.

چندین روش وجود دارد تا سنگ تولد مناسبی پیدا کرد. یکی از مرسوم ترین آن در اول فهرست شده است. این ها از لیست های محبوبی هستند که مردم با آن آشنا هستند. دومین روش این است تا سنگ تولد طبیعی خود را با چرخش رنگ زندگی پیدا کنید.

در آخر بسیاری از مردم از سنگ های سنتی زودیاک استفاده می کنند.

در این بخش شما در مورد هر سه روش اطلاعاتی پیدا خواهید کرد.

انگشتر زنانه یاقوت زرد

سنگ تولد سنتی یاقوت زرد

یاقوت زرد سنگ تولد در ماه سپتامبر محسوب می شود. از لحاظ تاریخی این سنگ، سنگ تولد ماه آپریل می باشند.

سنگ تولد طبیعی و ذاتی یاقوت زرد

یاقوت هایی که در رنگ های زرد می باشند سنگ تولد ذاتی کسانی هستند که در ابتدای تابستان متولد می شوند. یاقوت های زرد برای شما روشن فکری، خوش بینی، ملایمت و روشنی را به ارمغان می آورد‌.

عکس سنگ یاقوت زرد

طلسم های یاقوت زرد

یاقوت یک کریستال تبدیل شونده و جستجوگر هستند. جستجوگرها شامل ساختار انرژی کریستالی که انرژی طبیعی کریستال را با قدرت طبیعی ذهن افراد هم تراز می کند تا راهی را برای افق ها و قابلیت های جدید پیدا کند. این سنگ ها اشاره گر، هدایت کننده و تدبیرکننده می باشند. این ها طلسم هایی از دانشمندان، ماجراجویات، شکارچیان و اکتشاف کننده ها هستند. این ها همچنین کریستال های دانش آموزان و محققان هم محسوب می شود.

کریستال های متغییر تلاش های خود را برای تغییر وضعیت، چشم انداز و سلامت یا روابط افزایش می دهد. با تغییر خودمان، ما زندگی خود را تغییر می دهیم. ما یاد میگیریم تا برقصیم، به یک زبان جدید صحبت کنیم و یا یک همسر یا فرزند بهتری شویم. کریستال های جستجو کننده با یک قدرت زمینی تغییر دهنده، عالی ترین طلسم محسوب می شوند تا به تلاش ما برای رشد، توسعه ی قابلیت های جدید و تغییر زندگی، کمک کنند.

یاقوت زرد در فنگ شویی

سنگ یاقوت زرد دارای انرژی فشرده آتش است که به طور کلی در مرکز خانه یا اتاق استفاده می شود تا شادی، سرور و روشنی به ارمغان بیاورد و انرژی را به فضای کلی انتقال دهد. رنگِ زرد، وسط سال، وسط فضا، خورشید و انرژی نور محسوب می شود.

 

خواص یاقوت زرد


یاقوت زرد در افسانه های باستانی

یاقوت زرد یاور افسانه Ganeesh، خداوند هندوها بوده است. هنگامی که Ganeesh خوشبختی را به خانه آورد، یاقوت زرد نیز سرمایه و ثروت را به ارمغان می آورد.

در طول سال ها بازرگانان در هند و مشرق زمین از یاقوت زرد استفاده و آنرا با خود حمل می کردند تا کسب و کارشان رونق بگیرد. زمانی که یاقوت زرد مورد استفاده قرار می گیرد باید به طوری تنظیم شود که قسمتی از سنگ با بدن در تماس باشد. برای افرایش درآمدها، یاقوت زرد را اغلب در صندوق های پول قرار می دادند و خیلی از مردم با یاقوت زرد به خاک سپرده می شدند و آنرا در دهانشان قرار می دادند تا در آخرت ثروت خود را حفظ کنند.

برای دنیای باستانی، یاقوت زرد به عنوان توپازِ مشرقی شناخته می شد و سنگ مهمی برای عقل و رهبری بود. تصور بر این بود که یاقوت زرد به آنهایی که قدرت دارند توانایی تصمیمات درست را می دهد. بر طبق سنت قدیم، تاج هایی که صلیب را در بر می گرفتند بر روی آنها یاقوت زرد تعبیه شده بود.

در روزگاران باستانی از یاقوت زرد استفاده شده تا کسی که از این سنگ استفاده می کند از مار گزیدگی در امان باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *