0

سنگ لاریمار چیست؟ خواص سنگ لاریمار (Larimar)

سنگ لاریمار چیست؟ خواص سنگ لاریمار (Larimar)

سنگ لاریمار چیست؟ (Larimar)

لاریمار (Larimar) یک سنگ آبی آسمانی و برجسته‌ای است که تنها در جزیره کارائیب در جمهوری دومینیکن یافت می شود. لاریمار از انواع پکتولیت است و یک سیلیکات معدنی محسوب می شود. این سنگ در اصل توسط یک کشیش در سال ۱۹۱۶ کشف شد. اما فقط به عنوان یک جواهر سنگ بعد از اینکه دوباره در سال ۱۹۷۴ توسطMiguel Mendez که یک نمونه ای از آن را در کنار ساحل پیدا کرد توسعه یافت. او این سنگ را بعد از نام دخترش که اسمش لاریسا (Larissa) بود و کلمه اسپانیایی برای دریا که (mar) بود را برای این سنگ نامگذاری کرد. این الماس در یک منطقه از کوه کشف شد که بعدا سنگ های بیشتری از آنجا استخراج گردید.

سنگ لاریمار اگر در معرض نور بیش از حد و یا گرما قرار بگیرد می‌تواند کم رنگ شده و سپس از بین برود. بنابراین بهتر است که آن را زیر لباس خود بپوشید و یا در فضای داخلی و خانگی و یا برای مدت کوتاهی از آن استفاده کنید.

سنگ لاریمار (Larimar)

خواص سنگ لاریمار

خواص سنگ لاریمار زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما مهمترین خواص سنگ لاریمار را بیان کرده ایم:

لاریمار یک سنگ آرامش بخش است. این سنگ صلح و آرامش را به ارمغان می آورد و یکی از بهترین سنگ ها برای تسکین و تغییر خشم و اضطراب محسوب می شود. همین باعث شده است که یک سنگ عالی محسوب شود تا آن را در اطراف خانه و یا محل کار خود قرار دهیم به ویژه اگر شما سعی دارید تا جوی آرام و بی‌سر و صدایی را برای خود فراهم کنید.

سنگ لاریمار از چاکرا گلو شما که مرکز ارتباطات و حقایق محسوب می شود حمایت و پشتیبانی می کند.

سنگ لاریمار در ارتباط برقرار کردن به طور شفاف از ناحیه قلب بدون سردرگمی عاطفی کمک شایانی می کند. این سنگ آبی کم رنگ، انرژی دریا و انرژی زنانه الهی را با خود حمل می کند.

خواص سنگ لاریمار (Larimar)

سنگ لاریمار، یک حالت آرام از وجود شما را فرا می‌خواند تا کوشش و استراحت های نفسانی خود را آزاد کنید. سنگ لاریمار همچنین در دست کشیدن از دلبستگی ها و وابستگی هایی که دیگر برای شما کارایی ندارد کمک می کند. این سنگ برای جریان های عاطفی و احساسی بسیار مفید است که اجازه می دهد آن را رها کرده و بهبودی حاصل شود.

سنگ لاریمار به شما کمک می کند تا به خرد ذاتی و درونی خود دسترسی پیدا رده و با اطمینان خاطر از دانستن اینکه شما چه کسی هستید اطلاع پیدا کنید. این یک شکل قدرت است که از اعماق درون می آید. سنگ لاریمار همچنین برای استفاده به عنوان طلسم خود مراقبتی بسیار عالی و مناسب به نظر می‌آید. این سنگ سنگی آرامش بخش و قدرتمندی است و از شما حمایت می‌کند تا به طور واضح ارتباط برقرار کنید.

گردنبند لاریمار (Larimar)

سنگ لاریمار شما را ترغیب می کند تا با افتخار کردن به نیازهای خود خودتان را دوست داشته باشید. سنگ لاریمار از شما حمایت می کند تا در لحظه حال باقی بمانید و حقیقت فعلی خود را بپذیرید.

سنگ لاریمار به شما کمک می‌کند تا خودتان را با حقایق الهی از اینکه شما چه کسی هستید، هم تراز قرار دهید به عنوان مثال: شما خوب هستید شما دوست داشتنی هستید و اینکه همه چیز خوب است.

انگشتر سنگ لاریمار (Larimar)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *