0

سنگ الکساندریت چیست؟ خواص سنگ الکساندریت (alexandrite)

سنگ الکساندریت چیست؟ خواص سنگ الکساندریت (alexandrite)

سنگ الکساندریت چیست؟ (alexandrite)

سنگ الکساندریت (alexandrite) نوعی از سنگ کریزوبریل «Chrysoberyl» است همراه با چشم گربه. کریزوبریل شامل برلیوم آلومینیوم اکسید است و یک سنگ سخت و با ضخامتی محسوب می شود.

ویژگی بارز سنگ الکساندریت این است که تغییر رنگ می دهد و بستگی به این دارد که از میان نور مصنوعی یا نور طبیعی دیده می شود. سنگ الکساندریت در روشنایی به رنگ سبز و سبز مایل به آبی خواهد بود و در فضای بسته به رنگ قرمز مایل به بنفش می باشد و مشترکا در روز به عنوان زمرد توصیف شده است و در شب به عنوان یاقوت سرخ.

هنگامی که از زوایای مختلف به سنگ الکساندریت نگاه می کنیم متوجه می شویم که رنگ های مختلفی دارد.

سنگ الکساندریت در روسیه کشف شده است و او را بعد از تزار الکساندر دوم روسیه در سال ۱۸۳۰ میلادی نام نهادند. از آن زمان این سنگ همچنین در برزیل و دیگر مناطق سراسر جهان پیدا شد اما این سنگ هنوز نادر و گران قیمت باقی مانده است.

انگشتر الکساندریت (alexandrite)

خواص سنگ الکساندریت

خواص سنگ الکساندریت زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما مهمترین خواص سنگ الکساندریت را بیان کرده ایم:

سنگ الکساندریت به ما کمک می کند با فراوانی لذت های خالص الهی وفق داده شویم. این سنگ همچنین از انعطاف پذیری برخوردار است و توانایی انتخاب حالت عاطفی که در وجود شما ساکن شده است را حمایت می کند.

سنگ الکساندریت در پیدا کردن منبع لذت و نورانیت توانایی زیادی دارد، همچنین کسانی را که از سنگ الکساندریت استفاده می‌کند در شرایط بد آب و هوایی نیز کمک می کند.

خواص سنگ الکساندریت (alexandrite)

سنگ الکساندریت ما را ترغیب می کند تا خوب را از بد باز شناسیم و تمام تجربه های زندگی را با شادی در قلبمان بپذیریم.

هر آنچه اتفاق بیفتد شما می توانید از تجربه ها درس بگیرید و بر سوی احتمالات جدید باز باقی بماند.

انگشتر الکساندریت (alexandrite)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *