0

سنگ شانگیت چیست؟ خواص سنگ شانگیت (Shungite)

سنگ شانگیت چیست؟ خواص سنگ شانگیت (Shungite)

سنگ شانگیت چیست؟ (Shungite)

سنگ شانگیت (Shungite) کاملاً یک کربن محسوب می شود و شبیه زغال سنگ است و در اصل در کارلیا، منطقه ای در روسیه کشف شده است. این سنگ دو میلیارد سال پیش از ذخایر غنی و ارگانیک که در طول زمان دفن و فشرده شده اند تشکیل شده است. در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ شانگیت اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

گردنبند سنگ شانگیت (Shungite)

خواص سنگ شانگیت

خواص سنگ شانگیت زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما 3 مورد از مهمترین خواص سنگ شانگیت را بیان کرده ایم:

  1. سنگ شانگیت محیط اطراف شما را از انرژی های منفی پاک و خالص می کند.
  2. سنگ شانگیت مرزهای عاطفی و فعال شما را تقویت می کند.
  3. سنگ شانگیت الگوهای عاطفی منفی را پاک می کند.

شانگیت یکی از معروف ترین سنگ هاست که مردم از آن استفاده می کنند تا خودشان را از میدان های الکترومغناطیسی در امان نگه دارند.

گوشواره شانگیت (Shungite)

از زمانی که این سنگ در بسیاری از مناطق یافت شد، ما بر روی خواص عاطفی و معنوی سنگ شانگیت تمرکز خواهیم کرد.

سنگ شانگیت به شما کمک می کند تا الگوهای عاطفی منفی که از ناخودآگاه شما است را تغییر دهید. این‌ها در واقع بخش‌هایی هستند که شما آنها را سرکوب کرده اید؛ زیرا آنها درناک هستند و یا این که شما آنها را غیرقابل قبول می پندارید.

شانگیت یک سنگ زمینی است که در پاک کردن و تغییر انرژی های منفی کمک می کند و به شما این اجازه را می دهد تا رویدادهای زندگی تان و احساسات خود را در اطراف آنها با وضوح و واقعیت بررسی کنید.

هنگامی که شما این درمان عاطفی را انجام دادید درد به خرد و محبت تبدیل می شود.

خواص سنگ شانگیت (Shungite)

اگر شما تمایل به دریافت احساسات و عواطف دیگران دارید استفاده کردن از سنگ شانگیت بسیار مفید خواهد بود، به ویژه می‌تواند برای یک دلی و انتقال افکار و آن هایی که در شغل های درمانی مشغول به کار هستند را کمک کند. شما همچنین می توانید این سنگ را در محیط خود قرار دهید تا به جذب و تبدیل انرژی های منفی به انرژی های نورانی کمک کند. تصور کنید که سنگ شانگیت همانند یک تطهیردهنده انرژی های عاطفی عمل می کند.

هدیه سنگ شانگیت می تواند افتخاری برای مرزهای حقیقی و راستین شما باشد، بدون اینکه نیاز به دفاع یا انعطاف پذیری داشته باشند. اگر شما خودتان را در الگوهای وابسته پیدا کردید همین روش می تواند برای شما مفید فایده باشد. هنگامی که شما نگاه به گذشته و احساسات خودتان می کنید قادر خواهید بود تا ببینید در کجا مسئولیت شما به پایان رسیده و دیگران آن را شروع می‌کنند.

هنگامی که شما به طور کامل شروع به آشکار کردن آن در فضای خود و زندگیتان می کنید و در کارهای درونی شرکت می کنید دیگران به طور طبیعی با این الگوی جدید و فعال سازگار می‌شوند.

اطلاعات کلی درباره سنگ شانگیت
زرسی برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *