0

جواهرات آمیتیست سلبریتی های معروف

جواهرات آمیتیست سلبریتی های معروف

زیباترین جواهرات آمیتیست که سلبریتی های معروف خود را با آن آراسته کرده اند

جواهرات آمیتیست تنها یک مد به حساب نمی آیند، این جواهرات می تواند ظاهری کامل، زیبا و نمایشی از خود به نمایش بگذارند.

رنگ این سنگ از سوسن بنفش تا رنگ آلویی دسته بندی می شود و رنگ بنفش این سنگ، سنگی تطبیق پذیر محسوب می‌شود و می‌تواند با بیشترین رنگها جفت شود. سنگ آمیتیست بر روی هر پوستی ظاهری شگفت انگیزی دارد.

آمیتیست سنگ ماه تولد بهمن به شمار می‌آید و یک سنگ فکری است که آرامش، تعادل و صلح را افزایش می دهد. این سنگ همچنین بی صبری و بی حوصلگی را از بین میبرد. به لحاظ تاریخی آمیتیست بنفش رنگ، تنها توسط تعداد کمی از نخبگان مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ زیرا این نوع از سنگ  آمیتیست بسیار نادر بود و حتی امروز هم مرتبط با قدرت ثروت و نجابت است. رنگ روشن این رنگ همچنین با جادوی خارق العاده و معنویت همراه است.

در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه چگونه سلبریتی‌های معروف ما از جواهرات آمیتیست استفاده می‌کنند و این که نظر شما راجع به این نوع پوشش چیست.

گوشواره های از جنس آمیتیست  ، توپاز ، آیولایت و تورمالین صورتی سوفیا ورگارا (Sofia Vergara)

سوفیا ورگارا (Sofia Vergara) با یک جفت گوشواره های چلچراغی و زیبای خود که طراحی شده توسط Lorraine Schwartz بود، در مراسم جوایز SAG حضور پیدا کرد وهمگان را شگفت زده کرد. با نگاهی به این گوشواره های آویزان سوفیا که از برند Bicego Murano محسوب می شود می توان پی برد که این گوشواره جواهراتی دست ساز است که با طلای ۱۸ عیار ساخته شده است و از سنگهای توپاز لندن، آمیتیست آفریقایی، آیولایت و تورمالین صورتی تشکیل شده است.

گوشواره های آمیتیست الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)

الهام گرفته شده توسط ملکه زیبایی ها، الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) که در این جا خود را به یک جفت گوشواره های آمیتیست که از برند ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels)  محسوب می شود آراسته کرده است.

حلقه آمیتیست زویی سالدانا (Zoe Saldana)

زویی سالدانا (Zoe Saldana) خود را در مراسم اسکار به این حلقه های مسحور کننده که از ۸۰ قیراط و آمیتیست تشکیل و طراحی Lorraine Schwartz به حساب می آید آراسته کرده بود.

جیمی کینگ (Jaime King)  یک جفت گوشواره ای دایره ای شکل ازجنس آمیتیست

جیمی کینگ (Jaime King)  یک جفت گوشواره ای دایره ای شکل ازجنس آمیتیست که از مروارید و الماس های درخشان تشکیل شده تا به آن جذابیت و دلربایی بیشتری بدهد را انتخاب کرده بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *