0

سلبریتی های معروف از چه سنگ هایی استفاده می کنند؟

سلبریتی های معروف از چه سنگ هایی استفاده می کنند؟

بسیاری از سلبریتی های معروف هالیوودی از سنگ های قیمتی برای آراسته کردن خود استفاده می کنند که استفاده کردن از اینگونه سنگ یا کریستال ها نیز خالی از فایده نیست.

Haugen (بنیانگذار مراقبت از پوست و عضو وابسته در زمینه برند جواهر سنگ ها) می گوید که کریستال و سنگ های قیمتی به شما آرامش می دهند و اینگونه سنگ ها از شما محافظت می کند و به شما انرژی می دهد.

مطلب زیر را مطالعه بفرمایید تا به آن سنگ ها و کریستال هایی که ویکتوریا بکهام در هفته مد از آن ها استفاده می کرد و سنگ هایی که میراندا کر آنها را برای مراقبت از پوست خود بسیار دوست می داشت پی ببرید و همچنین از اینکه آن سه سلبریتی دیگر از چه کریستال هایی انرژی مثبت دریافت می کردند اطلاع پیدا کنید.

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) : سنگ یشم

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) : یشم

گوئینت پالترو یکی از طرفداران سنگ یشم است. سنگی که در تمام عصر های جدید گرایش به درمان و سلامتی دارد.
نه تنها سنگ کم رنگِ یشم سلامتی و سرزندگی رو بالا می برد بلکه به عنوان یک محافظتگر قدرتمند نشان داده می شود و در متعادل کردن انرژی ها کمک می کند

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) : سنگ تورمالین سیاه

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) : تورمالین سیاه

طراح جواهرات ویکتوریا بکهام نه تنها سختی ساخت جمجمه های سنگی او را به دوش کشید، بلکه این طراح این کریستال های سیاه را به تیم خود واگذار کرد تا انرژی های مثبت را افزایش دهند و در مقابل انرژی های منفی به عنوان یک سپر عمل کند.

ادل (Adele) : سنگ سیترین

ادل (Adele) : سیترین

بعد از یک اجرا ناموفق در مراسم گرمی ادل گفت که دیگر بدون سنگ طلایی خود (سنگ موفقیت) که موفقیت، تمرکز و شانس خوب را به ارمغان می آورد اجرا نخواهد کرد.

میراندا کر (Miranda Kerr) : کوارتز خالص

میراندا کر (Miranda Kerr) : کوارتز

کوارتز خالص بسیار برای مبتدیان مناسب است. گفته می شود که این سنگ خالص قدرتمند ترین درمان کننده ها در میان دیگر کریستال های محسوب می شود و می تواند انرژی و هدف ها را تقویت کند.

ریس ویترسپون (Resse Witherspoon) : کوارتز صورتی

ریس ویترسپون (Resse Witherspoon) : کوارتز صورتی

گفته می شود که کوارتز صورتی، عشق و محبت را به ارمغان می آورد. این سنگ نازک صورتی توجه ریس ویترسپون (Resse Witherspoon)، نائومی کمبل (Naomi Campbell) و کیتی پری (Katy Perry) به خود جلب کرده اما کیت هادسن (Kate Hudson) یک کاسه ای پر از کوارتز های صورتی به شکل قلب را که هدیه ای از طرف مادرش Goldie Hawn بود را در کنار تخت خوابش نگه داری می کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *