0

سنگ چاروئیت چیست؟ خواص سنگ چاروئیت (Charoite)

سنگ چاروئیت چیست؟ خواص سنگ چاروئیت (Charoite)

سنگ چاروئیت چیست؟ (Charoite)

چاروئیت یک سیلیکات معدنی منحصر به فردی است که تنها در سیبری یافت می شود و نام او  از رودخانه ای به نام چارا گرفته شده است. این سنگ ظاهری جذاب با رنگ های بنفش، سفید، خاکستری و سیاه دارد که یک چشم انداز زیبا را از خود به نمایش می‌گذارد.

گرچه سنگ چاروئیت سنگ رایج و اشباع نیست اما قیمت آن ارزان است و باعث می شود که یک جنس عالی و زیبا برای جمع آوری در کلکسیون جواهرات به حساب آید.

سنگ چاروئیت دارای ترکیب پیچیده‌ای است که شامل پتاسیم سدیم کلسیم و فلوراید می باشد. در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ چاروئیت اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 خواص سنگ چاروئیت (Charoite)

 خواص سنگ چاروئیت

خواص سنگ چاروئیت زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما  مهمترین خواص سنگ چاروئیت را بیان کرده ایم:

سنگ چاروئیت  به کسانی که از این سنگ استفاده می کنند کمک می‌کند تا جایگاه فعلی خودشان را در زندگی بپذیرند. این سنگ این اجازه را می دهد تا زندگی را در دو سطح سپری کنید: سطح روزمره‌ی زمینی و سطح آگاهی جهانی . این چشم انداز دوگانه از شما حمایت می کند تا وابستگی به چیزهایی که در واقع برای شما مهم نیستند را کنار بگذارید و همچنین این سنگ حس همزمانی و جادوی روزمره را نیز تحریک می کند.

از این دیدگاه وسیع می توان گفت امکان دارد تا مسیر زندگی خود را  دوباره ارزیابی کنید تا با آنچه که شادی را برای شما به ارمغان می آورد در یک تراز قرار بگیرد.

شما احساس شکست یا سرافکندگی می کنید، سنگ چاروئیت به شما کمک می کند مکان خود را در امتداد چیزهای درست قرار دهید و مسیری که احساس می کنید برای شما مناسب است را پیدا کنید.

انگشتر چاروئیت (Charoite)
زرسی برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *