0

سنگ آیولایت چیست؟ خواص سنگ آیولایت (Iolite)

سنگ آیولایت چیست؟ خواص سنگ آیولایت (Iolite)

سنگ آیولایت چیست؟ (Iolite)

سنگ آیولایت (Iolite) همچنین به عنوان سنگ کوردیِریت شناخته می شود، که یک سیلیکات آلومینیوم منیزیوم که حاوی آهن است می باشد.

آیولایت را گاهی اوقات یاقوت‌ِ کبودِ آب نیز می‌نامند و به عنوان جایگزین ارزان تر از آن استفاده می شود، اگرچه بسیار نرم تر از یاقوت کبود است.

این سنگ در رنگ ها نیز متفاوت است و انواع گوناگونی دارد که از رنگ آبی خاکستری پررنگ گرفته تا رنگ آبی، بنفش را شامل می شود. این سنگ تنوعی از رنگها را در خود نشان می دهد. سنگ آیولایت خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ آیولایت اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انگشتر آیولایت (Iolite)

خواص سنگ آیولایت

خواص سنگ آیولایت بسیار زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما 3 مورد از مهمترین خواص سنگ آیولایت را بیان کرده ایم:

  1. سنگ آیولایت از شهود، بصیرت،‌‌ تصور و خیال و دیگر کار های ذهنی و روانی حمایت می کند.
  2. آیولایت به شما کمک می کند تا قسمت های از دست رفته خود را دوباره تکمیل کنید.
  3. آیولایت قدرت تخیل را افزایش می‌دهد و درهای الهام و وحی را بر روی انسان می گشاید.

سنگ آیولایت یکی از بهترین سنگها برای پاک کردن و فعال کردن چاکرای سوم چشم به حساب می آید. این سنگ تمام جنبه های بینایی اعم از تخیل، چشم انداز درک درونی،‌ شهود و پیش‌گویی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

گردنبند زیبای آیولایت (Iolite)

آیولایت سنگی برای کار های ذهنی و روانی

اگر شما می خواهید کارهایی نظیر احضار روح و یا دیگر کارهای عمیق درونی را انجام بدهید آیولایت قطعا سنگی خواهد بود که به شما در این زمینه می‌تواند کمک کند. سنگ آیولایت باعث می‌شود که تخیلات درونی، واضح و روشن پدیدار گردد و مواد مورد نیاز را برای برای رشد شما در اولویت قرار دهد.

آیولایت به ویژه به آنهایی که در روح و روان خود از مسافرت ترس و واهمه دارند را کمک می کند. این سنگ از شما حمایت می کند تا با ناشناخته ها مواجه شوید و به فرایندها اعتماد کنید.

سنگ آیولایت به افرادی که مستقیماً بینش و هوش و فراست خود را در شغل خود به کار می گیرند کمک شایانی می کند. مانند خوانندگان تاروت رسانه ها و ستاره شناسان.

سنگ آیولایت به بازیابی اطلاعات درباره زندگی گذشته نیز کمک می کند.

انگشتر زیبای آیولایت (Iolite)

کارهای سایه ای

کارهای سایه ای به آن بخش هایی از خودتان مربوط می شود که به دلایل دفن گردیده، سرکوب شده، طرد شده و یا انکار شده است. سنگ آیولایت به شما کمک می کند تا این بخش هایی که از دست داده اید را پیدا کنید و آن ها را به سوی روشنایی برگردانید تا بتوانید کامل شوید.

خواص سنگ آیولایت (Iolite)

تصور و تخیلات

آیولایت همچنین یک سنگ ایده آل برای هنرمندان رویاپرداز، نویسندگان روحانی و معنوی محسوب می شود. این سنگ چشم ذهن را فعال کرده و همچنین کانال ها را برای اطلاعات و وحی و الهام به حوزه های بالاتر باز می کند.

تفکر کردن یکی دیگر از حوزه هایی است که سنگ آیولایت می تواند به شما کمک کند. این سنگ تمرکز و توانایی را برای جدا کردن افزایش می دهد تا بتوانید واقعیت‌ها را آن‌طور که هست مشاهده نمایید.

اطلاعات کلی درباره سنگ آیولایت
زرسی برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *