0

سنگ تورمالین سیاه چیست؟ خواص سنگ تورمالین سیاه (Black Tourmaline)

سنگ تورمالین سیاه چیست؟ خواص سنگ تورمالین سیاه (Black Tourmaline)

سنگ تورمالین سیاه چیست؟ (Black Tourmaline)

گاهی اوقات سنگ تورمالین سیاه (Black Tourmaline) را کهربای سیاه (schorl) می نامند. تورمالین دارای یک ساختاری کریستالی شش ضلعی به همراه خط بندی های‌ موازی و مشخص است. تورمالین در رنگ های مختلفی وجود دارد که در کنار رنگ سیاه، تورمالین صورتی، سبز، بنفش و قرمز را دارا می باشد.

تورمالین سیاه نسبتا یک سنگ ضخیمی است که در ساخت بهترین جواهرات به کار برده می شود. اما به طور کلی به عنوان سنگ نیمه قیمتی دسته بندی شده است. نمونه های عالی آن می تواند کاملا که گران قیمت باشد اما تکه سنگ های راف یا تراش نخورده تورمالین سیاه برای درمان مناسب و بسیار سنگ مقرون به صرفه محسوب می شود. تورمالین سیاه ارزان‌ترین نوع در بین سنگ های تورمالین است که یک خبر خوب برای درمان کننده های کریستالی محسوب می‌شود. سنگ تورمالین سیاه خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ تورمالین سیاه اشاره می کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوشواره تورمالین سیاه

خواص سنگ تورمالین سیاه

خواص سنگ تورمالین سیاه زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما 3 مورد از مهمترین خواص سنگ تورمالین سیاه را بیان کرده ایم:

  1. محافظت از انرژی های مخرب
  2. سنگ تورمالین سیاه محیط اطرف را از انرژی های منفی پاکسازی می کند.
  3. متعادل کردن احساسات و هیجانات بیش از حد

سنگ تورمالین سیاه یکی از برترین سنگ ها در زمینه درمان کردن به حساب می آید؛ زیرا این سنگ یک نوع سنگ محافظت کننده قدرتمندی محسوب می شود.

از دیگر خواص تورمالین سیاه این است که این سنگ انرژی های منفی را تغییر می دهد، به طوری که انرژی آزاد می شود تا از بالاترین توان شما حمایت کند.

خواص تورمالین سیاه (Black Tourmaline)

استفاده روزانه از سنگ تورمالین سیاه به عنوان به عنوان گوشواره، آویز و دستبند در قالب مهره هایی برای همدلی با آنهایی که تمایل دارند انرژی افراد دیگر را دریافت کنند یک ایده خوب محسوب می شود.

سنگ تورمالین سیاه به شما کمک می کند تا مرز های پر انرژی بدن خود را حفظ کرده و بتوانید هرگونه انرژی‌های گذرا که به طرف شما می آید را پاکسازی کنید.

شما همچنین می توانید این سنگ را در محیط اطراف خود نگه دارید تا انرژی های داخل اتاق را پاکسازی کنید و آن را برای محافظت در نزدیکی راهروها و پنجره ها قرار دهید.

به‌عنوان اولین سنگ چاکرا، تورمالین سیاه سنگ متعادل کننده ای برای احساسات و هیجانات محسوب می شود. این سنگ کمک می کند تا آرام و متمرکز باقی بمانید و توانایی سر و کار داشتن با زندگی را داشته باشید. اگر شما نسبت به زندگی دل نگرانی و اضطراب دارید تورمالین سیاه می تواند به شما کمک کند تا حتی حالت های احساسی بهتری را پیدا کنید و آن را به عنوان نقطه آغازی جدید در درون خود برقرار کنید.

با وجود وابستگی زیاد به انرژی زمین، تورمالین سیاه به ما کمک می کند تا هر کجا که ما بر روی این کره خاکی قدم می گذاریم احساس کنیم آنجا خانه و وطن ماست. این سنگ برای افرادی که احساس غریبی کرده و یا از مکان و وطن خود احساس جدایی می‌کنند یک انتخاب عالی به شمار می آید. اگر شما با احساساتی مانند اینکه شما به این سیاره تعلق ندارید و یا اینکه احساس کنید این جا وطن شما نیست دسته و چنجه نرم می کنید، تورمالین سیاه در این زمینه می تواند به شما کمک کند و یک سنگ بسیار مناسبی محسوب شود.

انگشتر تورمالین سیاه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *