0

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) دارای ۱۴ حلقه نامزدی!

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) دارای ۱۴ حلقه نامزدی!

یکی از هفته های معروف درباره مد در لندن، جشن گرفتنِ دهمین سالگرد برند ویکتوریا بکهام بود. بعد از گذشت ۱۹ سال از ازدواج او با دیوید بکهام او از دیوید ۱۴ حلقه نامزدی دریافت کرده است.

دیوید بکهام از سال ۲۰۰۳ به صورت سالانه به همسرش یک انگشتر گران قیمت و زرق و برق دار  هدیه می دهد.

آنها یک زوج بسیار مشهور، ثروتمند و خوش بختی هستند که زندگی خود را در طول این سال برخلاف سایر سلبریتی های دیگر حفظ کردند.

حلقه های نامزدی ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)

سیر تکاملی و جزئیات درباره حلقه های نامزدی ویکتوریا بکهام را در ادامه مطلب ملاحظه بفرمایید.

عکس ویکتوریا بکهام با دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) که به عنوان یک مدل شناخته شده بود در مارچ ۱۹۹۷ میلادی دیوید بکهام ستاره فوتبال را بعد از مسابقه فوتبال برای اولین بار ملاقات کرد که نخستین دیدار آنها باعث علاقمندی آن ها به یکدیگر شد. دیوید بکهام حتی مدعی است که این دیدار خیلی زودتر اتفاق افتاده است.

او گفته است هنگامی که ویکتوریا بکهام را در موزیک ویدیویی به نام (Say You’ll Be There) مشاهده کرده انگار که نمیه گمشده خود را پیدا کرده است. بعد از ده ماه از آن ملاقات دیوید بکهام با حلقه طلایی که جنس نگین آن از نقره بود از ویکتوریا بکهام خواستگاری کرد.

عکس انگشتر ویکتوریا بکهام با دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام همچنین به نامزدش یک انگشتر هدیه داد. او از برند ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) درخواست کرد که یک حلقه طلایی زنانه و یک حلقه ای دارای ضخامتی نسبتا بالا که جنس آن از الماس باشد برای دیوید بکهام بسازد. این زوج ساعت های طلایی خود را که برند آن Rolex بود را با هم معاوضه کردند تا این وهله را جشن بگیرند. حدود یک سال بعد در ۴ جولای ۱۹۹۹ در یکی از قلعه های باستانی شهر دوبلین که در ایرلند واقع شده بود با یکدیگر ازدواج کردند.

حلقه طلای سفید و الماس ویکتوریا بکهام

بعد از چند سال از عروسی آنها، ویکتوریا بکهام یک حلقه دیگر که از جنس طلای سفید و الماس پهن تشکیل شده بود به حلقه های دوران نامزدی خود اضافه کرد. او خود را به جواهراتی آراسته کرده بود که در آن زمان آنها را به جواهرات دیگر ترجیح می داد.

انگشتر الماس ویکتوریا بکهام

در سال ۲۰۰۳ ویکتوریا بکهام صاحب انگشتر دیگری شد که از جنس زمرد سبز بزرگ و الماس بریده شده به همراه سنگ های نازکی که شکل گرفته شده در پلاتین است ساخته شده بود

انگشتر الماس صورتی و سفید ویکتوریا بکهام

دیوید بکهام برای جشن تولد سی سالگی ویکتوریا بکهام که در ۱۷ آپریل ۲۰۰۴ بود به دنبال یک انگشتر زیبای صورتی بود. او به ویکتوریا بکهام برای جشن سی امین سالگرد تولدش یک انگشتر بیضی شکل که جنس آن از الماس صورتی و سفید براق بود هدیه داد.

حلقه نامزدی ویکتوریا بکهام

طبق گزارشات حلقه نامزدی ویکتوریا بکهام که از جنس الماس صورتی بود حدود ۱ میلیون دلار قیمت داشته است. و خیلیا معتقد بودند که این حلقه از جواهر فروشی به نام asprey در لندن خریداری شده است.

انگشتر از جنس الماس، طلای سفید و مروارید ویکتوریا بکهام

در سال ۲۰۰۵ دیوید بکهام یک انگشتر بسیار عجیب دیگر به ویکتوریا بکهام هدیه داد. دیوید به او یک انگشتر بسیار زیبا و برجسته ای که جنس آن از الماس ، طلای سفید و مروارید هدیه داد. شایعه شده است که این انگشتر که این ستاره فوتبال برای همسرش خریده است حدود ۲ میلیون دلار قیمت دارد.

ویکتوریا بکهام با انگشتری که از جنس الماس زرد و زمرد هست

در سال ۲۰۰۶ دیوید بکهام یک انگشتری که از جنس الماس زرد و زمرد تشکیل شده بود و بند آن از الماس زرد بود به مجموعه جواهرات و یکتوریا بکهام اضافه کرد. گزارش شده است که این انگشتر از یک بند مجزا تشکیل شده است و اینکه ویکتوریا بکهام خود را با این حلقه ای که از جنس الماس زرد است به همراه جواهرات دیگر آراسته می کند.

انگشتر زمرد سبز ویکتوریا بکهام

انگشتر زمرد ویکتوریا بکهام

دیوید بکهام در سال ۲۰۰۷ یک جواهر سنگ با ارزش و رنگارنگ دیگری به مجموعه حلقه های نامزدی ویکتوریا بکهام اضافه کرد. زمرد سبز حیرت انگیز او توسط یک الماس زیبا در بر گرفته شده بود.

انگشتر الماس ویکتوریا بکهام

در سال ۲۰۰۸ دیوید بکهام همچنین یک انگشتر آمیخته شده از الماس بریده شده و زمرد  که از ۱۵ قیراط وزن تشکیل شده بود به ویکتوریا بکهام هدیه داد.

انگشتر ویکتوریا بکهام با نگین یاقوت قرمز

در سال ۲۰۰۹ دیوید بکهام یک انگشتری که دارای نگین قرمز بود به ویکتوریا بکهام هدیه داد که گفته شده است که آن نگین از یاقوت قرمز است‌. اطراف این نگین با الماس های زیبا احاطه شده است.

انگشتر یاقوت کبود و الماس ویکتوریا بکهام

در سال ۲۰۱۰ دیوید بکهام یک یاقوت کبود که بر روی یک انگشتری از جنس الماس ساخته شده بود را به ویکتوریا بکهام هدیه داد.

ویکتوریا بکهام با انگشتری از جنس الماس صورتی

در سال ۲۰۱۰ دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام به طور اتفاقی سبک خود را به سنگ های کوچک تر تغییر دادند. او به ویکتوریا بکهام یک انگشتری از جنس الماس صورتی هدیه داد. این انگشتر دارای یک الماس بسیار گران قیمت است که نشان میدهد دیوید بکهام در هدیه دادن به ویکتوریا بکهام بسیار ولخرجی می کند.

ویکتوریا بکهام با انگشتری از جنس الماس براق

بعد از حدود ۵ سال وقفه بدون حلقه ازدواج جدیدی ، دیوید بکهام دوباره در سال ۲۰۱۵ یک انگشتری از جنس الماس براق و درخشان که اطراف آن با نگین های زیبایی تزیین شده بود به ویکتوریا بکهام هدیه داد.

انگشتر الماس ویکتوریا بکهام

در سال ۲۰۱۶ دیوید بکهام یک انگشتری از جنس الماس که نگین آن دایره شکل و از الماس های تکه تکه شده تشکیل شده بود به ویکتوریا بکهام هدیه داده بود. سایز این انگشتر نسبت به انگشترهایی که سال های قبل دیوید بکهام به ویکتوریا بکهام هدیه داده بود کوچک تر بود.

الماس زرد دیگری به مجموعه جواهرات ویکتوریا بکهام

در سال ۲۰۱۸ دیوید بکهام یک الماس زرد دیگری به مجموعه جواهرات ویکتوریا بکهام اضافه کرد. ویکتوریا بکهام این نگین دایره شکل را بر روی یک بند انگشتر که جنس آن از الماس بود قرار دارد و تا مدت ها به صورت پیوسته از آن استفاده می کرد. او همچنین از این انگشتر برای نمایش مد های هفته در ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸ در لندن استفاده کرد.

عکس حلقه ازدواج ویکتوریا بکهام که از جنس الماس زرد است

جزئیات عکس حلقه ازدواج ویکتوریا بکهام که از جنس الماس زرد است نشان می دهد که او در طول این سال بسیاری از انگشترهای خود را عوض کرده است همانطور که در عکس مشاهده می کنید او یک ساعتی زیبا با برند  patek philippes nautius که صفحه آن مشکی است به دست کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *