0

جواهرات بزرگ و زیبا که در فیلم Nocturnal Animals می درخشد

جواهرات بزرگ و زیبا که در فیلم Nocturnal Animals می درخشد

جواهرات فیلم Nocturnal Animals

تکه جواهرات شیک در این فیلم از برند bulgari محسوب می شود و lisa eisner با جواهراتی زیبا و هیجان انگیز از برند Neil lane در این فیلم ایفای نقش می کند.
در این فیلم تعدادی طراحان مد های روز وجود دارند که شما می توانید تعداد جواهرات ساخته شده توسط آنها را در فیلم به سهولت تماشا کنید و از آن لذت ببرید. یکی از آن طراحان tom ford است. او تکه جواهرات را بر روی هر مدلی قرار نداد، اما در این فیلم از تکه جواهرات بزرگ استفاده کرد و همچنین برای آنها توضیح مفصلی ارائه داو. همین امر برای فیلم جدید ford به نام (nocturnal animale) کاملا صحیح و درست است.
جواهرات فوق العاده و استثنایی در film noir به همراه خطوط نورانی چندگانه برق می زند و می درخشد‌. طراح لباسی به نام arianne philips با جواهر سازان زیادی برای تولید انواع اقوام لباس ها همکاری کرده است. یک لیست کوتاهی از جواهرات موجود در تیتراژ های این فیلم استفاده از بلغاری (bulgari) است. دوست ford و برند neil lane و همکار lisa eisner کسانی هستند که در چند سال اخیر مسئولیت طراحی جواهرات با آخرین مد و کلاس بالا را به عهده داشتند.

حلقه ای از جنس الماس Amy Adams در فیلم Nocturnal Animals

یکی از مشخصه و خصوصیاتی که در این فیلم نمایان می شود نحوه پوشش و ظاهر و مدل مو eisner است. به طور طبیعی او در فیلم خود را با فیروزه قشنگ و زیبایی آراسته کرده بود.
Laura Linney در نقش یک جمهوری خواه تگزاس با موهای بلوند و دراز ایفای نقش کرد و همچنین خود را با گوشواره ای از جنس صدف حلزونی و گردنبند چند رشته ای از جنس صدف خود را آراسته کرده بود.
امی آدامز (Amy Adams) کسی که در معرفی گالری هنرهای معاصر پیشرو محسوب می شود در انتخاب بهترین جواهراتی که سبک آنها از نوع جواهرات جذاب به حساب می آید بسیار دقت می کند.
Amy Adams حلقه ای که از جنس الماس بود را در این فیلم به عنوان یک حلقه نامزدی به دست می کند که تقریبا در همه صحنه ها قابل مشاهده است. در حقیقت، این حلقه نشانگر زندگی سخت او و جدایی از همسر اولش بود که نقش یک رمان نویسی است که توسط jake Gyllenhaul ایفای نقش شده بود.

دستبند بزرگ طلایی Amy Adams در فیلم Nocturnal Animals

یک روز در گالری، amy خود را به یک دستبند بزرگ طلایی که در حدود سال های 1935 در فرانسه ساخته شده اراسته میکند که از کلکسیون جذاب جواهرات برند neil lane محسوب می شود. این دستبند به همراه یک ساعتی با بندی پیچیده شده سه جزئی که از برند bulgari sereenti بود و دارای صفحه نمایش مشکی و دایره ای شکل است ست شده بود. این اثر بسیار محبوب و زیبا توسط شرکت ایتالیایی در سال 1990 ساخته شده بود که به یکی از تکه هایی با مد و کلاس بالا تبدیل شد.
تکه جواهراتی مشابه در کلکسیون Heritage با برند بلغاری (bulgari) وجود دارد. با وجود این جواهرات جالب lisa esiner یک ساعت مشابه ای از همان نوع به دست کرد.
یک جفت الماس جذاب و خیره کننده به همراه گوشواره ای یشمی بر تن Amy Adams در یک مهمانی می درخشید.
در افتتاحیه فراموش نشدنی هنر در اوایل سکانس این فیلم Amy Adams خود را به یک گردنبند بزرگ از جنس یشم مشکی آراسته کرده بود. این جواهر دارای پوشش فلزی تزیین شده و بسیار تشریفاتی است به همین خاطر است که eisner به یکباره این جواهرات را توصیف می کند. من فکر می کنم که tom ford هم موافق این قضیه باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *