0

جواهرات فیلم داستان فیلادلفیا (Philadelphia Story)

جواهرات فیلم داستان فیلادلفیا (Philadelphia Story)

یک الماس عروسی عجیب و غریب و نادر در فیلم کمدی کلاسیک داستان فیلادلفیا (Philadelphia Story) معرفی و نمایش داده شد. بازیگران این فیلم James Stewart ،Cary Grant ،Katgrine hepburn بودند. پشت پرده این هدیه جواهرات گران قیمت بزرگ این است که این جواهر در سال 1938 از مجموعه جواهرات marie antoninette (آخرین ملکه فرانسه) کشف شده بود. در نمایش های تاریخی نشان داده می شود که همین جواهر است که انقلاب فرانسه را به آتش می کشد. در فیلم داستان فیلادلفیا این تکه جواهر به سادگی در عروسی tracy lord قرار داده شده و به نمایش در آمد.

در این فیلم دختر بچه ای به اسم دینا (dinah) که خواهر کوچک تر tracy بود که virgina weidler در آن فیلم ایفای نقش کرده بود.

Virginia Weidler در این فیلم خود را به گردنبند marie antonette آراسته کرده بود و آن را به نمایش نمایش گذاشت.

Tracy Lord خود را به جواهرات آراسته نمی کرد اما همه می دانیم که او صاحب بسیاری از جواهرات بود. او نه تنها صاحب جواهرات جالب و زیبایی بود بلکه تعداد زیادی جعبه جواهرات در عروسی tracy در این فیلم به نمایش همگان درآمد.

با تمرکز بر روی بخشی از جواهرات منحصر به فرد tracy پی بردیم که او دارای حلقه نامزدی زیبایی از جنس الماس و زمرد سبز بریده شده است و از برند verdura محسوب می شود.

با این حال جواهراتی با برند verdura که در این فیلم مورد استفاده قرار گرفت تا حدودی ابهام برانگیز است.

یک استدلال قوی وجود دارد که باعث شده است ارتباط با برند verdura در این فیلم خصوصی باشد. اول این بود که جواهرات زیادی وجود نداشت که برای تهیه فیلم قرض داده شود و دوم اینکه جواهرات بسیار گران قیمت بودند تا بتوانند در این فیلم مورد استفاده قرار گیرد.

یک طراح جواهر ایتالیایی صاحب نام بوتیک جواهراتش را در نیویورک در سال 1939 افتتاح کرد درست قبل از اینکه فیلم داستان فیلادلفیا اکران شود.

کاملا امکانش هست که رسانه آمریکایی به نام MGM که در زمینه تولید و توزیع فیلم فعالیت می کند از طراح لباس adrian در این فیلم تقدیر به عمل آورده باشد همچنین karharine nepburn هنگامی که در لس آنجلس زندگی می کرد و برای paul flato به عنوان یک طراح جواهر در بوتیک او مشغول به کار بود  با رفتار خوب و خوش برخورد adrian کاملا اطلاع داشت. Hepburn خود را به چندین جواهرات بی نظیری که توسط flato طراحی شده بود در فیلم خود (holiday) در سال 1938 آراسته کرده بود و آنها را به نمایش گذاشت.

یک بررسی عمیق درباره نظریه روابط شخصی در این فیلم به طراحی جواهرات در این فیلم باز می گردد. جواهرات این بازیگران از جنس الماس است. برند verdura تخصص زیادی در طراحی جواهرات نداشت‌. کار برند verdura اصولا در زمینه سنگ های رنگارنگ گران قیمت است.

بنابراین خانم hepburn در انتهای این فیلم حلقه نامزدی از جنس الماس بدست کرد و همچنین به یک دستبندی از جنس الماس خود را آراسته نمود. این تاثیر در فیلم بسیار استثنایی است. این حلقه به طور حیرت انگیزی در هر صحنه از این فیلم به چشم می خورد و می درخشد. هنگامی که او آنها دو قطعه جواهر خود را برای رفتن به استخر به همراه macaulay connor در آورد هر دو قطعه جواهر او از شیشه لیوان هایی که در آن شامپاین ریخته شده بود زیبا جلوه گر می شد. هنگامی که dexter haven در این فیلم جواهری را پیدا می کرد آن سکانس به یکی دیگر از لحظه های کمدی طلایی تبدیل می شد.

این فیلم را در فهرست فیلم هایی که قرار است تماشا کنید قرار دهید. چرا که این فیلم حتی ارزش سه بار دیدن را هم دارد.

تصویر جواهرات موجود در فیلم داستان فیلادلفیا

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *