0

راز حلقه نامزدی مرلین مونرو

راز حلقه نامزدی مرلین مونرو

مرلین مونرو (Marilyn Monroe) سرچشمه ای از جذابیت و زیبایی است.

حدود چند سال پیش بازیگران مشهور نامزد اسکار فیلم my week with marliyn با هنرمندی michelle williams شدند.

برنامه character not image توسط مرلین مونرو در مکانی به نام mana contemporary که مجری آن whoopi goldberg بود و در آن آهنگ happy birthday president (تولدت مبارک رییس جمهور) را که توسط مرلین مونرو خوانده شده بود را اجرا کرد.

این نمایش توسط جذبه و زیبایی دراز مدت goldberg به همراه مرلین مونرو بسیار الهام بخش و جذاب شده بود.

در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفته شد که لباس مشهور مرلین مونرو که در آهنگ happy birthday president اجرا کرد را با  توجه به خاطرات زیادی که داشت در مکانی به نام julien’s auction در لس آنجلس به فروش برسد.

با همه این تفاسیر چیزی که ما را به فکر فرو می برد یکی از معروف ترین و مشهور ترین جواهرات مرلین مونرو است که او این انگشتر مستطیل شکل از جنس الماس را از joe dimaggio ستاره بیس بال دریافت کرده است.

عکس حلقه مرلین مونرو

پس از گذشت دو سال dimaggio به طور خود به خود از مرلین مونرو به عبارت دیگر بدون حلقه نامزدی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۵۴ خواستگاری کرد، هنگامی که آن زوج در سان فرانسیسکو به تعطیلات رفته بودند. دو روز بعد آنها به سالن محلی شهر رفتند که قرار بود یک جشن محلی مخفی با شش مهمان باشد برگزار شود ، اما آن مراسم رسانه ای شد و توسط ۱۰۰ عکاس و برای اینکه خبرنگار و طرفداران مخابره و نشان داده شد.

در این مراسم مرلین مونرو یک لباس شکلاتی ساده پوشیده بود و dimaggio یک لباس مشکی به همراه یک کروات مشابه ای که در اولین قرار ملاقات خود با مرلین مونرو را داشت پوشید. در سه دقیقه پایانی این جشن dimaggio حلقه نامزدی را تقدیم مرلین مونرو کرد.

بیشتر تماشاگران جواهرات سلبریتی ها و افراد مشهور بر این باور هستند که انگشتر پلاتینی و ماندگار مرلین مونرو از ۳۶ درصد قیراط الماس برید شده تشکیل شده است. این انگشتر را همچنین برای گرفتن عکس عروسی آماده کردند،، همانطور هم که در عکس بالا معلوم است، نشان می دهد که او چه نوع انگشتری را به دست کرده است.

با یک بازبینی دقیق از عکس که به راستی یک چالش برای دیدن است معلوم می کند که وبسایتی به نام the marilyn monroe collection (کلکسیون مرلین مونرو) یک نظریه ای درباره این انگشتر ارائه داده است که ممکن است واقعا صحت داشته باشد. به نظر می رسد که یک انگشتر قدیمی و عتیقه ای به همراه دسته ای از سنگ های ریز که در قسمت بالای آن قرار دارد باشد. از آنجایی که این انگشتر تا به حال به صورت عمومی ظاهر نشده عقیده آنها این است که ممکن است این انگشتر یک جواهر خانوادگی باشد که برای عروسی هایی که شتاب زده برگزار شده قرض گرفته شده است.

در بعضی مواقع هیچ کس نمی داند چه زمانی، کجا و یا چگونه dimaggio این تکه جواهر بی نظیر و دلنشین را با حلقه زیبا و زرق و برق داری که می توانست به طور آشکاری دیده شود را جایگزین کند.

هنگامی که این حلقه که از جنس الماس بریده شده و مستطیل شکل بود در مکانی به نام christies در نیویورک در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۹ به عنوان بخشی از دارایی های شخصی marilyn monroe به فروش رسید، یک تکه کوچک آن که از الماس baguette (نوعی الماس مستطیل شکل) بود نشان داده شد و به قیمت 722,500 هزار دلار به فروش رسید.  رقم شگفت انگیز با توجه به برآورد بالا 50،000 دلار برای این حلقه بود. در حالیکه سبک این جواهر کلاسیک است ، قیمت آن به وضوح تصویر رمانتیکی از دو شخصیت آمریکایی و پیوند کوتاه مدت آنها اما خاطره انگیز را بازتاب و نشان می دهد. حتی اگر تنها حلقه نامزدی مرلین مونرو نباشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *