0

گوشواره پیپا میدلتون (pippa middleton) بسیار آشنا به نظر می رسد

گوشواره پیپا میدلتون (pippa middleton) بسیار آشنا به نظر می رسد

عروسی پیپا میدلتون (pippa middleton) و جیمز متیوز (james matthews) ممکن است به عظمت عروسی خواهرش نباشد اما عروسی اش بسیار جذاب و با شکوه برگزار شد. محیط زیبایی در حومه شهر برکشایر (brekshire) در کلیسای سنت مارک شبیه فیلم های انگلیسی بزرگ مانند four weeding and A funeral و یا پایان خوش هر یک از تولیدات فیلم jane austen بود.

درب ورودی کلیسا که مکانی زیبا و جذاب بود با گلهایی زیبا تزیین شده بود، جایی که شاهزاده william ، پرنسس harry، و همچنین بازیکن معروف تنیس roger federer در میان ۳۰۰ مهمانی بودند که در این مراسم که در ۲۰ می سال ۲۰۱۷ برگزار شد شرکت کرده بودند.

در این مرسام عروس جمعیت را به خود خیره کرده بود و منتظر این بود که با لباس عروسی اش که توری و یقه دراز بود و توسط Giles Deacon طراحی شده در میان جمعیت حضور یابد.

در بالای سر این دوشیزه یک تاجی آمیخته از گل سرخس قرار داشت که توسط یک جواهر ساز از لندن به نام Robinson Pelham طراحی و ساخته شده بود.

با توجه به گفته های جواهر ساز مورد علاقه خانواده middleton لوازم اضافی برای موی عروس که به کار برده شده لوازمی است که آنها را قرض گرفته اند. در حالیکه گوشواره او که همچنین توسط robinson pelham طراحی شده، ممکن است نقش چیزهای قدیمی را بازی کند. این جواهرات ظریف و زیبای آویزان شده و تراش مارکیز مانند که از جنس الماس است و شکل آن دارای طرح های گلدار است که توسط خانواده pippa برای مراسم عروسی kate middleton با شاهزاده william در سال ۲۰۱۱ سفارش داده شده بود. و آشکارا دارای ارزش احساسی بسیاری است.

او آن جواهرات را به همراه لباس زیبا و عالی اش که توسط alexande mcqueen دوخته شده بود پوشید. گوشواره عروسی kate که توسط جواهرسازی با طرح بلوط ساخته شده بازتابی از نقش و نگار تاج های خانوادگان سلطنتی ارائه می دهد.

در حالیکه این قضیه تایید نشده است، همچنین اعتقاد بر این است که حلقه نامزدی او که دارای سبک تزیینی یا art deco است توسط robinson pelham ساخته شده است.

مشخصه این انگشتر این است که تقریبا از ۳ قیراط الماس تراش داده شده تشکیل شده که توسط هاله ای از الماس گرد و دایره وار احاطه و ساخته شدها است. فلز این انگشتر از فلزات سفید است. اما معلوم نشده است که جنس آن از پلاتین است یا طلای سفید. همسر دوک کمبریج که همانند پرنسس diana به کلکسیون جواهرات سلطنتی تمایل چندانی نداشت ، اینبار خود را به مجموعه جواهرات انگلیسی اش که توسط طراحان ساخته شده آراسته کرده بود.

او لباس نیمه بلند صورتی و هلویی رنگ خود را که توسط alexander mcqueen دوخته شده با گوشواره خود که تراش مارکیز مانند و از جنس سنگ مارگانیت است ست کرده بود.

تمام این عکس های عروسی شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت به همراه این کودکان بسیار چشم نواز و شایان ستایش بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *