0

حلقه نامزدی رمانتیک امی آدامز (Amy Adams)

حلقه نامزدی رمانتیک امی آدامز (Amy Adams)

در یکی از روز های با شکوه و عاشقانه الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) و ریچارد بورتون (Richard burton) آنها مقابل عکاسان و بر روی فرش قرمز یکدیگر را غرق در بوسه کردند. لازم به ذکر است که بگوییم ما درباره دوره اولیه رابطه آن دو صحبت نمی کنیم زمانی که حتی رسوایی و بد گویی هایی درباره این دو عاشق هم به گوش می رسید. اما کمی بعد آنها با یکدیگر ازدواج کردند.

این  زوج هیچگاه نتوانستنداز هم دست بکشند و بسیار به یکدیگر وابسته هستند. این نوعی احساس و عاطفه متقابل را نشان می دهد که شما به ندرت در زوج های امروزی هالیود شاهد آن هستید. برخی از آنها حتی با یکدیگر بر روی فرش قرمز هم حاضر نمی شوند. اما درباره  امی آدامز (Amy Adams) و همسرش دارن له گالو (darren legallo) قضیه فرق می کند.

با یک نگاه به تصویری از این زوج که اخیرا بر روی فرش قرمز (مراسم گلدن گلوب جوایز انتخابی منتقدان جشنواره فیلم در palmsprings) گرفته شده ما را به یاد Elizabeth Taylor و Richard burton می اندازد. بیشتر از ۱۷ سال این زوج دائما  در مراسمات مختلف و مقابل دوربین عکاسان یکدیگر را  غرق در بوسه می کردند. این یک عشق واقعی است. با دیدن حلقه نامزدی امی آدامز در دست چپش و انگشتر های ازدواجش ما را مجاب کرد که تا به طراح جواهرات jean dousset سر بزنیم. ما در بوتیک زیبایی در شهرک melrose نزدیک عکس پدر پدر بزرگ لویی کارتیه (Louis cartier) که مردی فرانسوی بود نشستیم تا درباره حلقه های محشر و زیبا امی آدامز صحبت کنیم.

مصاحبه کننده از jean dousset پرسید:

شما حلقه Amy Adams را در بدو شروع شغل طراحی جواهرات و بعد سالها کار کردن در زمینه فروش بالا جواهرات در فرانسه و لس آنجلس ساختید و سپس مکان خود را به جایی دیگر تغییر دادید‌‌. لطفا به ما درباره آن روز های اولیه شغلتان بگویید هنگامی که همسر Amy Adams برای ساخت حلقه برای هدیه دادن به او با شما تماس گرفت.

Jean-Dousset-Portrait

jean dousset پاسخ میدهد:

حقیقتا بنده بیرون از خونه ام مشغول به کار کردن بودم. من در یک ساختمان تاریخی در ناحیه hancock park در لس آنجلس زندگی می کردم. بنده اتاق ناهار خوری ام را به یک دفتر زیبا تبدیل کرده بودم من آنجا را به یک استودیویی شبیه به استودیویی که در حال حاضر اینجا هست تبدیل کرده بودم. darren legallo همسر Amy Adams به بنده مراجعه کرد و بسیار قابل اعتماد بود. او به من درباره یک رابطه صحبت کرد. آنها برای سالهای زیاد با یکدیگر بودند. من اثر خودم را که یک هاله یک پارچه (seamless halo) را به او نشان دادم که در آن موقع بسیار نو و جدید بود. این اثر بسیار قشنگ و با ظرافت بود و من فکر می کردم که بسیار به Amy Adams می آید و برای او بی نظیر است. darren legallo هم بسیار آنرا دوست داشت.

مصاحبه کننده صحبت میکند:

ساختن یک حلقه نامزدی که مد روز باشد و در برابر آزمایش های زمانی مقاومت کند کار آسانی نباید باشد.

اثر هاله یک پارچه شما بسیار زیبا بود زمانی که شما آن را برای Amy Adams ساختید. لطفا درباره این طراحی به ما بگویید.

jean dousset پاسخ میدهد:

الماس دایره وار بریده شده و درخشان در وسط کاملا با هاله ای که در گوشه فوقانی جواهر سنگ قرار گرفته اندازه است. چنگک های این انگشتر مزاحمتی برای انگشت ایجاد نمی کند و تقریبا در زیر سنگ چسبیده است. یک ردیف الماس اطراف سنگ مرکزی وجود دارد که با مهره هایی زینت داده شده است همه شما از بالا تاج فوقانی سنگ را مشاهده می کنید.

من معتقدم که جواهرات باید سه بعدی باشد زیرا فقط ما از یک زاویه به دستمان نگاه نمی کنیم هر قسمت از جواهر دارای جزئیاتی است‌. در قسمت زیرین انگشتر، ردیف هایی از الماس ها در زاویه ۵ درجه وجود دارد. در قسمت پایین انگشتر سنگ های موجود یکی از اثرات و طراحی ما است. این یک الماس کوچکی است که فقط توسط زنان مورد استفاده قرار می گیرد. ما همچنین می توانیم مواردی را برای مردم انتخاب می کنیم تا از آن استفاده کنند. آنها می توانند یک رنگی را که دوست دارند به دلخواه انتخاب کنند‌. این یک بخش خصوصی و پنهان از طراحی محسوب می شود.

حلقه نامزدی امی آدامز(Amy Adams)

مصاحبه کننده صحبت میکند:

فلز حلقه Amy Adams چه جنسی است؟

jean dousset پاسخ میدهد:

نوع فلز به کار برده شده در حلقه Amy Adams پلاتین است. من همیشه به افراد می گویم که بنده در زمینه حلقه های ازدواج و نامزدی کار می کنم که این خود یک مسیر آزاد و اشتباهی است.

پلاتین دارای تشعشعات نورانی تر نسبت به سایر فلزات است مواد فلز پلاتین بسیار خالص است‌. این فلز خیلی بهتر نسبت به سایر فلزات در طول زمان مورد استفاده قرار می گیرد.

این تا حدودی یک سنت در نوع حلقه های نامزدی آمریکایی است که کیفیت و برتری این سنت را می رساند.

مصاحبه کننده صحبت میکند:

بعد از آنکه Amy Adams حلقه را دریافت کرد شما چیزی درباره او و همسرش darren legallo شنیدید؟

jean dousset پاسخ میدهد:

بعد از اینکه darren legallo از Amy Adams خواستگاری کرد آنها برگشتند تا من را ملاقات کنند. آنها بسیار هیجان زده بودند. ما همچنین سالیان سال با هم در ارتباط هستیم.

مصاحبه کننده صحبت میکند:

آیا شما انگشتر ازدواج Amy Adams را هم طراحی می کردید؟

jean dousset پاسخ میدهد:

او واقع دارای سه حلقه ازدواج است. یکی از آنها دارای الماس های صورتی است. یکی دیگر از آنها دارای الماس های زرد و دیگری دارای الماس های سفید است. امی آدامز هر سه تای آنرا با هم استفاده می کند‌. انگشتر های او گروهی از حلقه های با ظرافت و با تنوع رنگ زیبایی است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *