0

حلقه های نامزدی آدری هپبورن (audrey hepburn)

حلقه های نامزدی و ازدواج آدری هپبورن (audrey hepburn)

لحظه ای که آدری هپبورن (audrey hepburn) در سال ۱۹۵۳ در اولین فیلم هالیودی اش به نام roman holiday حاضر شد او به خاطر اجرای لذت بخشی که داشت به یک ستاره محبوب تبدیل شد. او جایزه اسکار به عنوان بهترین نقشش در فیلم دریافت کرد. hepburn همچنین به ساختن یک سری از فیلم های مشهور شامل sabrina , breakfast at tiffany’s و charade و Funny face ادامه داد.

حلقه های نامزدی و ازدواج آدری هپبورن

او همچنین به خاطر سبک کلاسیک و شیوه خاص و پیچیده پوشش خود بسیار معروف و زبانزد شده بود. کفش های تخته صاف او که به ballering flats معروف بود و نوعی کفش مخصوص برای رقص‌باله است ، کاپشن بارانی اش و تمام برند های Givenchi که بسیار عالی است و او از آنها استفاده می کند  دائما جذاب و الهام بخش خواهد بود. تقریبا سبک آدری هپبورن حتی امروزخ هم تاثیر گذار است. نشریات بی شمار در صفحات اینستاگرام و صفحات pintrest وجود دارد که به ظاهر و سبک زندگی آدری هپبورن اختصاص داده شده است. هرگونه نقل قول از او در مصاحبه ها و فیلم ها به یک نوع الگو رفتاری برای دیگران تبدیل شده است. ماه بعدش ما انتظار داشتیم که علایق و انتظارات آدری هپبورن بیشتر شود(که این اتفاق نیفتاد). اموال و بسیاری از اجناس که او انتخاب کرده بود توسط خانواده اش در حراج خانه کریستی «Christie’s» در ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۷ به فروش گذاشته شد. همچنین یک بخش فروش آنلاین هم وجود خواهد داشت که معمولا اجناس در آن نسبتا از قیمت معقول و به صرفه ای برخوردار می باشند.

این فروش از ۱۹ سپتامبر آغاز و در ۱۳ اکتبر به پایان می رسد. همه اجناس که پسران (audrey lucadotti و sean ferrer) تصمیم داشتند از کلکسیون اجناس مادرشان به فروش بگذارند هنوز واگذار نشده است اما پیش نمایشی از این اجناس در سایت christies.com موجود است این اجناس شامل لباس هایی از برند Givenchi لوازم اضافی و جانبی او که دارای برند شخصی خودش بود کفش های صاف و پهن که مخصوص رقص باله است (bullet slipper) و حتی یک کپی از فیلم نامه فیلم breakfast at tiffany’s وجود دارد. در حالی که فروش اجناس برای اولین بار در معرض عموم به فروش گذاشته شد پسران آدری هپبورن در گذشته بخشی از کلکسیون شخصی او را در کتاب ها و نمایشگاه ها به اشتراک گذاشتند. در سال ۲۰۰۳ نمایش کوچکی از اقلام انتخابی کمد لباس آدری هپبورن وجود داشت که لباس های عروسی و حلقه های ازدواج و حلقه نامزدی او که ساخته شده توسط mel ferrer بود را شامل می شد.

یک نمایشگاه کوچکی هم در ارتباط با کتاب پر فروش sean ferrer که موضوع آن آدری هپبورن  بود به نام : (روح زیبا) برگزار شد.

لباس و کفش های آدری هپبورن

هنگامی که penny proddow از آقای Ferre درخواست کرد که عکس حلقه های آدری هپبورن به او تحکیل دهد،  او با خوشایندی از جواهرات عکسبرداری کرد و برای نشریه فرستاده (عکس بالا سمت راست). proddow با دیدن تکه جواهراتی که به طور کامل سبک آدری هپبورن را در آن کتاب بازتاب داده بسیار هیجان زده شده بود حلقه نامزدی ظریف و حیرت انگیز او فقط تک نگین نبود. حلقه او دارای پلاتین باریک به همراه شیار هایی که در الماس های بریده شده ای تشکیل شده است.

Ferrer حلقه را از جواهر فروش محترمی به نام Gubelin of zurich خریداری کرد.

حلقه های نامزدی آدری هپبورن

این موارد توسط چندین زندگینامه نویسِ  آدری هپبورن  گزارش شده است که یکی از آنها Barry pans است ، نقل کرده که این ستاره Ferrer را تشویق کرد که ابراز احساسات برای او آشکار کند. برای تولد ۳۷ سالگی او در ۲۵ آگوست سال ۱۹۵۴ آدری هپبورن به او یک پلاتینی حکاکی شده از برند Rolex به همراه  آهنگی که Noel coward خوانده  و عنوان آن آهنگ Mad about the boy بود را هدیه داد. Ferrer هم رسما کمی بعد از آن ماجرا به او پیشنهاد ازدواج داد و دیری نپایید که آن دو با یکدیگر ازدواج کردند.

در ۲۵ سپتامبر سال ۱۹۵۴ در شهر Burgenstock واقع در کشور سوییس در یک کلیسای کوچک که یک پیاده رو از ویلای آنها به سمت آن کلیسا وجود داشت به عقد هم در آمدند. عروس در جشن عروسی یک لباس سفید که پارچه آن از نوع پاچه ارگاندی (organdy) بود و از برند pierre به حساب می آمد و همچنین خود را به یک تاجی تزیین شده با رز های سفید آراسته بود. در طول این جشن Ferrer به hepburn دو حلقه ازدواج هدیه داد. یکی از آنها از طلای سفید و دیگری از طلای صورتی تشکیل شده بود. این حلقه ها که از یک سبک مشابه هستند و با یک جفت الگو تزیین شده اند. بر روی هر یک از این حلقه ها تاریخ عروسی حکاکی شده بود و معلوم نیست که چه کسی این جواهرات را ساخته است.

حلقه های نامزدی آدری هپبورن (audrey hepburn)

Hepburn هرگز حلقه های خود را روی هم انباشته نکرد این کار از ظاهرش آشکار رونمایان نبود. بسیار دشوار است که بدانیم آیا او طلای سفید را ترجیح می دهد یا رز طلایی را.

زیرا عکس های او در دوران ازدواجش با Ferrer که آخرین آن در سال ۱۹۶۸ گرفته شده رنگی نیستند و نمی توان تشخیص او به کدام یک از آنها بیشتر علاقه نشان می دهد (عکس آدری هپبورن در قسمت بالا که در تاکسی در شهر پاریس در حال سیگار کشیدن است نشان می دهد که او حلقه عروسی خود را که ازطلای سفید می باشد به دست کرده است.

به نظر می رسد که او به ندرت حلقه ای که از جنس الماس است را به دست می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *