0

حلقه نامزدی رویایی مالین اکرمان (malin akerman)

حلقه نامزدی رویایی مالین اکرمان (malin akerman)

هنگامی که دوست پسر انگلستانی مالین اکرمان (malin akerman) که نام او jack donnely بود این بار تصمیم به خواستگاری از malin akerman گرفت و نزد طراح جواهر Soraya Silchenstedt رفت و به او سفارش یک انگشتر مخصوص را داد. او به دنبال یک انگشتر خیالی و سحرآمیز می گشت. به خاطر داشته باشید که Soraya کسی است که در طراحی حلقه های سفارشی نامزدی با جزئیات منحصر به فرد و بی نظیر تبحر و تخصص ویژه ای دارد. در ابتدا او یک ایده ای از الماس سیاه را داشت اما زمانی که به سنگ ها نگاه کرد او یک الماسی را انتخاب کرد که به آن الماس کهکشانی می گفتند.

جواهر سنگی بسیار محبوب که نزد عام و خاص  مقبولیت زیادی برخوردار است و همچنین برای این زوج که به دنبال چیزهایی متفاوت هستند، الماس کهکشانی با تمام خصوصیات منحصر و زیبایی هایی که دارد می تواند پاسخ گو نیاز آنها باشد.

عکس حلقه نامزدی مالین اکرمان

نام طبیعی این گونه الماس ها ناشی از این واقعیت است که آنها می توانند شبیه به یک تصویری از ستارگان در آسمان یا صورت فلکی باشد. Soraya گفت که jack به شخصه استعداد هنری موجود در این الماس کهکشانی را دیده بود. به راستی که این گونه الماس منحصر به فرد و زیبا است. هنگامی که الماس انتخاب شد Soraya و jack از صفر شروع به طراحی انگشتر کردند. Soraya همچنین به خاطر آورد که ما به برخی از تکه جواهر و الماس های قرون وسطایی که در موزه نگهداری می شد نگاهی انداختیم.

Soraya بیان کرد که jack بسیار درگیر این فرایند خلاق بود و متفکرانه طرح و زمینه های من را بررسی می کرد. پس از تفکر در رابطه با چگونگی طراحی این نوع انگشتر ، آنها هر دو تصمیم گرفتند که طراحی این انگشتر باید به گونه ای باشد که تا حدودی یگانگی و بی مانندی سنگ مرکزی انگشتر برجسته جلوه دهد و خودنمایی کند. Soraya می گوید که jack می خواست چنگک هایی بر روی الماس کهکشانی قرار گیرد که برجسته به نظر آید که در طلای زرد به آن حرارت اضافه شده باشد. الماس های اطراف سنگ مرکزی این انگشتر که دارای سایه های خاکستری متفاوت است، به طور فزاینده ای یکی دیگر از انتخاب های معروف برای اینگونه حلقه های ازدواج محسوب می شود.

هر یک از این جواهر سنگ ها دارای لوح های بزرگی هستند (قسمت صاف بالای سنگ) تا بافت هایی به آن اضافه شود.

Soraya که دو ردیف از الماس های خاکستری را اطراف سنگ مرکزی انگشتر طراحی کرد (یکی رو به بالا یکی رو به بیرون )یک طراحی منحصر به فرد برای نگه داشتن لبه های گرد شده است. او یک رادیوم سیاه را با صفحه طلایی کنار هم قرار داد تا با نشانه هایی در الماس کهکشانی ترکیب کند و یک ظاهری دلربا و جذاب را خلق کند.

حلقه نامزدی مالین اکرمان

Soraya بیان کرد که کار کردن با jack بسیار لذت بخش و فوق العاده است. او بسیار مثبت است حتی در رویه های دیگر. بدیهی است که malin هم این مورد را قبول دارد. هنگامی که malin نامزدی خود را با jack در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۷ بر روی صفحه اینستاگرامش اعلام کرد ،در قسمت زیر عنوان پستش نوشت:(این مرد شیرین و دوست داشتنی در زندگی ما قدم گذاشته و هر دو قلب ما را دزدیده است.) او همچنین در آخر ادامه داد:(من فکر می کنم ما برای مدتی او را نگه می داریم)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *