0

حلقه نامزدی گریس کلی (Grace kelly) و آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock)

حلقه نامزدی گریس کلی (Grace kelly) و آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock)

بهترین کارگردان و تهیه کننده آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) یکی از پر و پاقرص ترین طرافدارن در زمینه جواهرات بود. او بسیار جواهرات را در فیلم هایش به کار می برد تا طرح و موضوع فیلم را دگرگون سازد. penny proddow در کتاب خودش به نام Holly wood jewels یک فصل کامل در ارتباط با کار آلفرد هیچکاک به آن اختصاص داد. آلفرد هیچکاک از نگاه کردن به جواهرات لذت می برد در حقیقت او کسی بود که مسئولیت معرفی کردن گریس کلی (Grace kelly) به کارتیه (cartier) را داشت. آن دو نفر محل زندگی طراح جوان برند کارتیه Alfred Durante را در پنجمین خیابان واقع در نیویورک پیدا کردند آلفرد هیچکاک کسی بود که از دیدن جواهرات گریس کلی در فیلم بسیار لذت می برد قبل از اینکه گریس کلی جزوی از اعضای سلطنتی بشود. آلفرد هیچکاک همچنین یک دلال را برای گریس کلی بازی داد ، هنگامی که آلفرد هیچکاک  گریس کلی را در نقش France stevens در فیلم خود به نام To catch a thief (دستگیری یک دزد) در سال ۱۹۵۵ قرار داد. در طول فیلمبرداری گریس کلی به فرمانداری کوچک موناکو شاهزاده Rainer سوم معرفی شد.

حلقه نامزدی گریس کلی

عشق در نگاه اول یک ارزیابی منصفانه از موقعیت شرایط خواهد بود.

پادشاه توسط ستاره ۲۸ هالیودی به دام عشق او گرفتار شد، کسی که دختر jack kelly مدل و ورزشکار معروف  آمریکایی  بود که قهرمانی قایقرانی را در کارنامه افتخارات خود داشت.

گریس کلی نه تنها زیبا و دلربا بود بلکه یک بازیگری موفق هم بود‌. او نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل نقش زن در فیلم Country Girl شد.

حلقه نامزدی گریس کلی با نگین الماس

خیلی زود بعد از اینکه گریس کلی شاهزاده Rainer را ملاقات کرد شاهزاده به همراه یک جواهر از نوع برند Cartier از گریس کلی خواستگاری کرد. یک انگشتر زیبا و ظریف بود که از یاقوت و الماس هایی تشکیل شده بود. در ۵ ژانویه سال ۱۹۵۶ در یک کنفرانس مطبوعاتی که در منزل خانواده گریس کلی در فیلادلفیا برگزار شد آن زوج خوشبخت نامزدی خود را در روزنامه ها، مجلات، رادیو، دوربین های خبرنگاری اعلام کردند و به عکاسان اجازه دادند که یک عکس در زاویه مناسبی از حلقه بگیرند.

یکی دیگر از حلقه ها بر روی سومین انگشت گریس کلی در دست چپش مدت کوتاهی بعد از کنفرانس مطبوعاتی نمایان شد. یک انگشتر حیرت انگیزی به همراه ۱۰.۴۸ زمرد و الماس های بریده شده  که اطراف آن توسط الماس های مستطیل شکل که از پلاتین بود  تشکیل شده است. گریس کلی این انگشتر را در عکس های تبلیغاتی MGM و همچنین در فیلم پایانی Fight society بدست کرد و به سرعت باعث شد که آن انگشتر به یکی از بهترین حلقه های نامزدی در جهان تبدیل شود.

در شب عروسی او، Tracy lors که شخص تراز اول محسوب میشد حضور پیدا کرده بود و به فیلم رنگ و لعاب خاصی داد. همچنین همسر سابق گریس کلی در فیلم که توسط Bing crisby ایفای نقش شد و در مورد نامزد جدیدش صحبت کرد. آیا این متعلق به خودتان است؟ در یک نقطه از فیلم گریس کلی به طور مضحک و خنده داری حلقه را بر روی لباس خود کشیده و آنرا براق می کند.

عکس گریس کلی

هنگامی که  گریس کلی در آماده کردن مراسم عروسی اش و جمع کردن وسایل از آپارتمان خود واقع در نیویورک را به طور جدی شروع کرد هر حرکت او توسط رسانه ها ثبت و ضبط می شد.

حلقه نامزدی او هنگامی که گریس کلی در مقابل آپارتمان خود ایستاده و به همراه یک شاخه بلندی از گل های رز در حال خودنمایی است و عکاسان از او عکسبرداری میکنند بسیار برق می زد و کاملا نمایان بود.

قبل از اینکه گریس کلی به همراه اطرافیان خود که در عروسی بزرگ او حاضر بودند با کشتی لوکس خود به سمت موناکو حرکت کنند در ساختمان cartier واقع در خیابان پنجم نام خود را در آنجا ثبت نهایی کرد. در حالیکه هرگز توسط هیچ جواهر فروشی روشن نشد در آن زمان  پرنسس آینده چه کاری در ساختمان انجام داده بود که بسیار جای سوال بود!!! روشن است که پشت این ماجرا یک رابطه نزدیکی وجود داشته است.

هنگامی که اولین نمایش هنر تزیینی cartier یا همان (Art deco) در همان عمارت قدیمی در سال ۱۹۷۶ برگزار شد گریس کلی در مقدمه کاتالوگ نوشت :(من مطمئن هستم که این نمایشگاه در ایجاد لذت و بهره بردن برای کسانی که طراحی های فوق العاده را دوست دارند کاملا موفق خواهد بود و آنهایی که به هوش و نابغه لویس کارتیه چه از طریق کار طولانی و مشقت بار و چه از طریق شغل پر بار و پر دردسری که دارد ایمان دارند و از آن تقدیر می کنند.

با ادای احترام به گریس کلی، شناخته شده ترین انگشتر او که از طراحی های برند Cartier بود، یک اتاق بی نظیری که به تازگی در ساختمان Cartier بازسازی شده و به گریس کلی واگذار کردن از حلقه های نامزدی او پر شده بود و او آن انگشتر ها را در آنجا قرار میداد. یکی از فضاهای زیبا در ساختمان اتاق دایره واری که دارای سنگ های کمرنگی است که با عکسای پرنسس گریس کلی بسیار جذاب و برجسته شده است.

خانواده سلطنتی همچنین حلقه ازدواج و دیگر جواهرات از برند Cartier را برای یک ماه قرض گرفتند و تصمیم داشتند بعد از یک سال ونیم بازسازی تاریخی آن عمارت، جواهرات را در ساختمان به نمایش بگذارند.

این نمایش دوست قدیمی گریس کلی کارگردان و تهیه کننده آلفرد هیچکاک بود که یقینا دوست داشتنی خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *