0

بزرگترین حلقه نامزدی الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)

بزرگترین حلقه نامزدی الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)

الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) حلقه نامزدی خود را که از جنس زمرد و الماس های بریده شده و از مایک تاد (Mike Todd) ، تولید کننده فیلم بود را در پایان سال ۱۹۵۶ دریافت و بدست کرد. در حالی که در شُرف جدایی از همسر دومش مایکل وایلدینگ (michael wilding) بود. این ستاره ۲۴ ساله و قدیمی هنگامی که این جواهرات را دریافت کرد به طور آشکار و واضح نمی توانست از پوشیدن جواهرات خودداری کند اما او کاملا نسبت به این موضوع با رسانه صادق نبود.

هنگامی که رسانه ها از او پرسیدند که آیا آن انگشتری که بر روی انگشت سوم و در دست چپ شما قرار دارد حلقه نامزدی است یا خیر او ادعا کرد که این یک حلقه دوستی است. تولید کننده قدیمی ۴۷ ساله اظهار کرد که او یک حلقه نامزدی است و او شوخی کرد که این حلقه یک حلقه دوستی است. حلقه او کاملا از ۳۰ قیراط نبود اما حدودا دارای ۲۹/۵ قیراط بود. داستان عاشقانه این زوج منجر به یک جشن عروسی کوچک و مختصر در سالن شهر Acapulco واقع در مکزیک و در ۲ فوریه سال ۱۹۵۷ منجر شد. هنگامی که آنها با یکدیگر ازدواج کردند الیزابت تیلور به الماس بزرگ خود به عنوان اسکیت یخ نوردی من اشاره کرد. این جواهرات به عنوان اولین کلکسیون جهانی جواهرات الیزابت تیلور به ثبت رسید. البته الیزابت تیلور قبل از اینکه با مایک تاد ازدواج کند چیزهای بسیار زیادی داشت اما مایک تاد به او جواهرات ستاره فیلم خود را به الیزابت تیلور داد.

در طول دوره ی نامزدی و ازدواج این زوج، مایک تاد به الیزابت تیلور یک تاجی آنتیک از جنس الماس، گوشواره هایی تماشایی از جنس الماس و مجموعه ای از جواهرات یاقوت سرخ از برند کارتیه (cartier) را به او هدیه داد.

عکس جواهرات و حلقه نامزدی الیزابت تیلور

تهیه کننده فیلم، الیزابت تیلور را با تمامی جواهراتش و مقداری دیگر از تکه جواهرات که شامل آویز قلب مانند که از جنس الماس بود را در حدود ۱۸ ماه در فیلم cat on a hot tin roof استفاده کرد و پوشید. همسر او مایک تاد در یک سانحه هواپیمایی در ۲۲ مارچ سال ۱۹۵۸ درگذشت. الیزابت تیلور حتی بعد از مرگ همسرش از آن حلقه ای که از مایک تاد دریافت کرده بود و آنرا امانتی از جانب او نزد خود می دانست استفاده می کرد. تا اینکه با دوست صمیمی مایک تاد ، که خواننده ای به نام ادی فیشر (Eddie Fisher) بود آشنا شد و بین آن دو روابط عاشقانه ای شکل گرفت. هنگامی که ادی فیشر از الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) در سال ۱۹۵۹ خواستگاری کرد ظاهرا به او یک دستبند از جنس نقره هدیه داد.

آنچه که سرانجام برای حلقه نامزدی او اتفاق می افتد نامعلوم است. تمام جواهراتی که مایک تاد به الیزابت تیلور در طول دوران ازدواجشان به تیلور هدیه داد در کلکسیون جواهرات الیزابت تیلور هنگامی که در سال ۲۰۱۱ در مکانی به christie به مزایده گذاشته شد موجود بود به جز حلقه نامزدی او.

 به نظر می رسد که الیزابت تیلور آنرا در حدود سال ۱۹۵۹ فروخته باشد. جزئیات این مسئله دقیقا مشخص نیست. شایعه شده است که او حلقه محبوب خود را که از جنس الماس بود را رها کرده تا بدین ترتیب بر دارایی های مایک تاد تسلط بیابد.

عکس جواهرات و حلقه نامزدی الیزابت تیلور

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *