0

سنگ کوارتز صورتی چیست؟ خواص سنگ کوارتز صورتی (Rose Quartz)

سنگ کوارتز صورتی چیست؟ خواص سنگ کوارتز صورتی (Rose Quartz)

سنگ کوارتز صورتی چیست؟ (Rose Quartz)

سنگ کوارتز صورتی (Rose Quartz) یک شکل صورتی رنگ از سنگ کوارتز است. سنگ کوارتز صورتی در دو نوع سنگ شفاف و غیر شفاف وجود دارد که معمولا بیشتر این سنگ ها نمیه شفاف هستند. این سنگ ها معمولا یکی از نخستین سنگ هایی است که مردم آن را همانند سنگ آمیتیست و سنگ کوارتز خالص می دانند و آن هم فقط بخاطر اینکه اینگونه سنگ ها بسیار در جهان رایج است و شما نباید باعث شوید این سنگ قدرتش را از دست بدهد. سنگ کوارتز صورتی خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ کوارتز صورتی اشاره می کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سنگ کوارتز صورتی (Rose Quartz)

خواص سنگ کوارتز صورتی

خواص سنگ کوارتز صورتی زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما چند مورد از مهمترین خواص سنگ کوارتز صورتی را بیان کرده ایم: 

کوارتز صورتی سنگ عشق و همچنین یک نوع سنگ خالص و ساده است. کوارتز صورتی می تواند به تمام اشکال عشق از دوستی گرفته تا عشق به خدای یکتا شما را یاری کند.

سنگ کوارتز صورتی به فعال شدن، حمایت و درمان کردن چاکرای قلب در بدن ما را کمک می کند.

عشق در همه زمان ها در اطراف ما وجود دارد. هنگامی که شما آنرا احساس نمی کنید به این معنی نیست که عشق از بین رفته است بلکه به این خاطر است که ارتباط میان آن قطع شده است.

اگر شما احساس می کنید که عشق از زندگی شما جدا شده و شما یک احساس ناهنجاری فراگیر را دارید، کوارتز صورتی می تواند به شما کمک کند که از رنج، آسیب و ناامیدی های دوران گذشته که مواجه شده اید رهایی پیدا کنید.

سنگ کوارتز صورتی می تواند به شما کمک کند که از ناراحتی، دل شکستگی، ناامیدی و حس خیانت که در شما به وجود آمده رهایی یابید و بتوانید اعتماد کنید و دوباره عاشق بشوید و هرچیزی را دوست بدارید.

سنگ کوارتز صورتی این امکان را به شما می دهد تا دوباره به عشق الهی نائل شوید. سنگ کوارتز صورتی می تواند درد ناشی از نرسیدن به شکل دقیق از عشقی که شما طالب آن بودید را از بین ببرد.

سنگ کوارتز صورتی به آرامی به شما یادآوری می کند که عشق هرگز از بین نرفته است، سنگ کوارتز صورتی به شما در پذیرش عشق کمک کرده و باعث می شود شما رو به جلو حرکت کنید.

اگر شما می خواهید احساسات کلی محیط اطرافتان را به بالا ببرید تکه های بزرگ کوارتزهای صورتی یکی از راه های معقولی است تا تفاهم و همچنین خوشبختی را در روابط عاشقانه تشویق می کند.

گردنبند کوارتز صورتی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *