0

سنگ کوارتز دودی چیست؟ خواص سنگ کوارتز دودی (Smoky Quartz)

سنگ کوارتز دودی چیست؟ خواص سنگ کوارتز دودی (Smoky Quartz)

سنگ کوارتز دودی چیست؟ (Smoky Quartz)

سنگ کوارتز دودی (Smoky Quartz) یکی از انواع کوارتز محسوب می شود. این سنگ در رنگ های قهوه ای سوخته و شفاف و نیمه شفاف وجود دارد.

گاهی اوقات این سنگ به رنگ زرد نیز نزدیک است و آنرا سیترین دودی نیز می نامند. کوارتز های خالص می توانند از طریق پرتوافکنی (X_Rays) به کوارتز دودی تبدیل شوند.

کوارتز های طبیعیِ دودی در بسیاری از کشور ها می تواند یافت شود.این سنگ نسبت به گونه های دیگر کوارتز مانند کوارتز صورتی تا حدودی گران قیمت تر است. سنگ کوارتز دودی خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب بصورت کامل به خواص سنگ کوارتز دودی اشاره می کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انگشتر کوارتز دودی (Smoky Quartz)

خواص سنگ کوارتز دودی

خواص سنگ کوارتز دودی زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما 3 مورد از مهمترین خواص سنگ کوارتز دودی را بیان کرده ایم:

  1. سنگ کوارتز دودی انرژی های منفی را پاک کرده و از بین می برد.
  2. سنگ کوارتز دودی انرژی شما را تثبیت میکند اگر شما آشفته و بی قرار هستید.
  3. سنگ کوارتز دودی به شما کمک میکند که گام های عملی برداشته تا بتوانید رویاهای خود را تحقق ببخشید.

سنگ کوارتز دودی یکی از بهترین سنگ های زمینی است. به این معنی که هنگامی که شما احساس فراموشی و آشفتگی می کنید این سنگ می تواند به شما کمک کند تا احساس آرامش و پایداری را تجربه کنید.

گوشواره کوارتز دودی (Smoky Quartz)

پاکسازی انرژی

انرژی زمینی سنگ کوارتز دودی ، منبع قدرت پاکسازی است. این سنگ می تواند انرژی منفی را با نیرو های موجود در درون زمین از بین ببرد و آنرا پاک کند.

ممکن این که شما با سیم اتصال بدن به زمین یا (Grounding Cord) که چاکرا ریشه ای شما را به زمین متصل می کند تا هرگونه انرژی های منفی را آزاد کرده و خود را با انرژی های زمینی منطبق سازید آشنا باشید.

سنگ کوارتز دودی به یک شیوه مشابه عمل می کند. این سنگ ما را به زمین متصل کرده تا بتوانیم بر مدیریت فعال متکی باشیم.

سنگ کوارتز دودی (Smoky Quartz)

استقرار در بدن

بسیاری از افراد حساس با یک حس بخصوصی رفتار می کنند که گویا به اینجا (زمین) تعلق ندارند و یا واقعا نمی خواهند در یک بدن مجسم شوند. خشونت های جهان می تواند طاقت فرسا باشد و همین باعث می شود که مردم همواره تمایل به فرار و گریز داشته باشند.

سنگ کوارتز دودی میتواند به دو روش کمک کند.

اول، با پاکسازی میدان انرژی باعث می شود که بدن پایدار تر شده و در یک مکان سکنی گزیند.

دوم اینکه با دوباره ارتباط برقرار کردن به زمین، آرامش دورنی و عمیق را به ارمغان آورده و احساس بازگشت به منزل را در درون افراد به وجود می آورد.

اقدامات عملی

سنگ کوارتز دودی برای افردای که با هواپیما های پیشرفته کار می کنند و کسانی که اقدامات روحی و روانی انجام می دهند تا متعادل و پایدار باقی بمانند، بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین آنها می توانند زندگی عملی و سودمند خود را حفظ کرده و بینش و بصیرت خود را به عمل تبدیل کند.

این موضوع شامل هنرمندان با استعدادی که با الهام و وحی سرو کار دارند و اما نمی توانند بدهی های خود را پرداخت کنند نیز می شود.

سنگ هایی مانند کوارتز دودی می تواند به سلامتی و فعال بودن چاکرای ریشه بدن کمک کند تا یک فرد بتواند بر روی پای خود بایستد.

سنگ کوارتز دودی به مراتب می تواند به هرکسی کمک کرده تا زندگی کاربردی و عملی خود را به اجرا در آورد.

اگر شما مالیات پرداخت می کنید، یا درخواست وام می کنید و یا کارهای دیگر که نیاز به تمرکز و صبر داشته باشد را انجام می دهید، سنگ کوارتز دودی می تواند شما را در انجام اینگونه کارها کمک کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *