0

سنگ تورمالین صورتی چیست؟ خواص سنگ تورمالین صورتی (Pink Tourmaline)

سنگ تورمالین صورتی چیست؟ خواص سنگ تورمالین صورتی (Pink Tourmaline)

خواص سنگ تورمالین صورتی (Pink Tourmaline)

خواص سنگ تورمالین صورتی زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما 3 مورد از مهمترین خواص سنگ تورمالین صورتی را بیان کرده ایم:

  1. التیام بخشیدن به احساسات جریحه دار شده
  2. زنده کردن میل به سوی عشق و عاشقی در وجود شما
  3. سنگ تورمالین صورتی عشق و مهربانی را تحت الشعاع قرار می دهد.
انگشتر تورمالین صورتی

سنگ تورمالین صورتی یک سنگی از چاکرای قلب محسوب می شود. سنگ تورمالین صورتی قلب را از احساسات جریحه دار شده به خصوص آنهایی که از دوران بچگی دارای چنین احساسی بودند را پاک کرده و دور می سازد.

تورمالین صورتی سنگی است بسیار ظریف و تسکین دهنده، که در بازیابی تمامی احساسات کمک می کند.

سنگ تورمالین صورتی برخی از خصوصیات پاکسازی و متعادل کننده تورمالین سیاه را دارا می باشد اما بیشتر در سطح احساسی عمل می کند.

اگر شما در حال دسته و پنجه نرم کردن با یک واکنش احساسی نسبت به فشار و استرس باشید، سنگ تورمالین صورتی می تواند به شما در برقراری آرامش و تعادل کمک کند.

سنگ تورمالین صورتی و سیاه همراه یکدیگر خوب عمل می کنند. سنگ تورمالین سیاه از حال و هوای شما محافظت می کند در حالی که تورمالین صورتی می تواند در جبران خسارات بوجود آمده از برخورد های پیشین کمک کند.

سنگ تورمالین صورتی همچنین انرژی عاشقی را در درون حال و هوای زندگیتان به ارمغان آورده و مهربانی شما را وسعت می بخشد، که همین باعث می شود دیگران در برگشت با شما رفتار مهربان و محبت آمیزی داشته باشند.

سنگ تورمالین صورتی چیست؟ خواص سنگ تورمالین صورتی

طرز تفکر درباره سنگ تورمالین صورتی می تواند الگوهای احساسی قدیمی را نمایان کند و به رفع آن نیز اقدام کند. به خصوص آن احساساتی که با رشد معنوی شما مواجه شده است.

سنگ تورمالین صورتی می تواند حس ماجراجویانه شما را باز آفریند و همچنین می تواند قلب شما را در ریسک کردن بر روی روابط نیز برانگیزد.

تورمالین در رنگ های مختلفی وجود دارد که در کنار رنگ سیاه، تورمالین صورتی، سبز، بنفش و قرمز را دارا می باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *