0

جواهرات ستاره ای اما استون (Emma Stone)

جواهرات ستاره ای اما استون (Emma Stone)

نحوه لباس پوشیدن بازیگرانی که در مراسمات فرش قرمز خود را به اینگونه لباس ها آراسته می کنند همیشه بازتابی از احساساتشان نسبت به فیلم است.

کمی به عقب برگردید و بررسی کنید که چگونه نامزدها خودشان را در مقابل مجری ها در جوایز اسکار قرار می دهند. در جشنواره فیلم در ونیز، فیلم او به عنوان یکی از برترین فیلم ها در نظر گرفته شده بود و اما استون (Emma Stone) برای پیروزی در جشنواره، خود را به جواهرات و لباس هایی شیک آراسته کرده بود.

فیلم او به نام La la land به طور کلی توسط منتقدان مورد تمجید قرار گرفت و برند معروف او به نام‌ Atelier versace در مجموع به عنوان بهترین برند در زمینه مد لقب گرفت.

در بخش طلا و جواهر، اما استون (Emma Stone)  بار دیگر ثابت کرد که او در حال حاضر بهترین و ظریف ترین جواهرات را می شناسد و خود را به آنها آراسته می کند.

پس از درخشش اما استون در جواهرات ستاره شکل خود و در کنفرانس مطبوعاتی راجع به این فیلم، این بازیگر مشهور خود را به جواهرات ستاره های کهکشانی از مجموعه کلکسیون جواهرات استانبول (istanbul) که متعلق به selim mouzannar بود آراسته کرده است.

این جواهرات از فرهنگ زیبای شهر ترکیه الهام گرفته شده بود. طرح های این جواهرات عبارتند از؛ زمینه های طلایی و صورتی و جواهرات برش داده شده به شکل گل رز که به بافت این جواهرات اضافه شده بود.

شایان ذکر است که سایز متوسط اینگونه جواهرات آنرا جوان و با طراوت نگه می دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *