0

نگاهی گذرا به سبک زندگی مدل و بازیگر انگلیسی پاپی دلوین (Poppy Delevingne)

نگاهی گذرا به سبک زندگی مدل و بازیگر انگلیسی پاپی دلوین (Poppy Delevingne)

پاپی دلوین (Poppy Delevingne) از خانه اش در لندن با من تماس می گیرد. او با نگرانی قلبی می پرسد “همه در هنگ کنگ چگونه هستند؟”. “اوه! فکر کنم دنیایی فراتر از چهار دیوار اتاق نشیمن من وجود دارد. فقط دانستن اینکه شما آنجا هستید به من پروانه هایی می دهد.”

پاپی دلوین دوبار به هنگ کنگ سفر کرده است، اما از ژوئیه گذشته سفرهای بین المللی نداشته است، که یک دوره بی سابقه ۳۵ ساله، که از یکی از خانواده های با روابط عمومی بالا در لندن است. مادربزرگ مادری او برای شاهزاده مارگارت خدمت می کرد، در حالی که. مادرش، پاندورا، یکی از طراحان مسحور کننده دهه 1980 بود.

به همین ترتیب، پاپی دلوین می داند چگونه بیانیه بدهد. او قبل از خواهر کوچکتر خود کارا، 28 ساله، تا پیش از این بر روی پیاده رو پیاده روی می کرد و از آن زمان به بعد مدافع صریح دلایلی است که برای قلب، نزدیک و عزیز است. او در فیلم هایی مانند Kingsman: The Golden Circle و King Arthur: Legend of the Sword ظاهر شده است و تلاش او برای تحت تأثیر قرار دادن بازیگر به این معناست که او بخش زیادی از قرنطینه را صرف حضور در کلاس های بازیگری مجازی کرده است. او به من می گوید: “من از این زمان برای تقویت مهارت خود استفاده کردم.” “من کتاب ها و فیلمنامه ها را می بلعم و فقط تمام تلاش خود را برای کنترل مغزم انجام می دهم.”

با این حال، این امر او را از تماشای پرشور بازی Game of Thrones منع نکرده است-“من متقاعد شده بودم که در پایان دومین قرنطینه لندن، مادر اژدها باشم” و به دنبال تایمی برای جلسات یوگا و یادگیری چگونگی پختن بودم. شوهر سرمایه دار هفت ساله اش، جیمز کوک، بسیار خوشحال شد.

هرچند دلوین شیوه زندگی دخترانه مهمانی خود را به طور کامل کنار نگذاشته است. او در آخرین کمپین جواهرات Chopard بازی می کند، که برای آن از کلکسیون توری گرانبهای این برند استفاده می کند. این کلکسیون دارای چهار طرح است: گلدوزی های کوچک گلدار، اقیانوسی نامشخص، Nuage شبیه ابر و Cœur به شکل قلب، که همه آنها الگوهای سنتی توری را با فرهای باز شده و لبه های پهن حلزونی خود به تصویر می کشند.

او در مورد علاقه خود با صدای نرم می گوید، “من عاشق طراحی Cœur هستم. با وجود شرایط فعلی جهان، همه ما می توانیم عشق بیشتری در زندگی خود انجام دهیم. ” او عکس هایی از Julianne moore با پوشیدن یک جفت گوشواره زمرد و الماس از کلکسیون فرش سبز جواهر فروش در جشنواره فیلم کن در سال 2016 را به یاد آورد. “او با موهای بور زیبای خود که بر روی رنگ سبز زمرد ظاهر شده بود فوق العاده به نظر می رسید. من فقط دوست دارم آن گوشواره ها را بپوشم، اگرچه فکر نمی کنم بتوانم آنها را به همان روشی که Jullianne انجام داد، از بین ببرم. “

دلوین با رئیس و مدیر هنری Chopard، کارولین شفل، در یک مهمانی پس از سال 2015 در جشنواره فیلم ملاقات کرد، که او آن را “لحظه ای برای من” توصیف می کند. رابی ویلیامز یک کنسرت ویژه برای مهمانان A-list اجرا کرد و این دو زن بر سر موسیقی او با هم همکاری کردند. او می خندد: “من درست جلوی صحنه ایستاده بودم زیرا او را خیلی دوست دارم.” کارولین نیز آنجا بود و ما ارتباط فوری داشتیم. او یک زن عالی است.”

تعهد مداوم Chopard به ساعت ها و جواهرات پایدار در استفاده از طلای ثابت مشخص است، در حالی که دلوین در هشت سال گذشته با Save the Children همکاری داشته است. او به تازگی در پروژه خیریه Save With Stories شرکت کرده است، که برای آن داستانهای خواب را برای 1.5 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود خواند.

این بازیگر همچنین از اردوگاه های پناهندگان در جمهوری دموکراتیک کنگو، اتیوپی و اخیراً اردن دیدن کرده است، جایی که با کودکانی که به دلیل درگیری در سوریه رنج می برند، ملاقات کرده است. او گروهی از دختران نوجوان را به یاد می آورد که مشتاق خوانندگی بودند. “آنها باورنکردنی بودند. آنها فقط حدود 14 یا 15 سال سن داشتند و درباره جنگ در سوریه برای من ضربت تند و سریع می زدند. آنها از این انگیزه و قدرت باورنکردنی برخوردار بودند، که واقعاً الهام بخش بود.

بعد از صحبت با دلوین، سرم در حال گیج رفتن بود. من از میزان بهره وری دلوین در یک سال گرفتاری او تعجب می کنم. او می خندد: “حالا که من با شما صحبت می کنم، متوجه می شوم که کارهای زیادی با من انجام شده است.” اوه، آیا من اشاره کردم که او و دو خواهرش نیز سال گذشته نام تجاری خود را از proscco راه اندازی کردند؟ “صادقانه، هرچند، بیشتر روزها احساس می کنم مانند یک Gruffalo هستم که هیچ کاری انجام نداده است.” ممکن است چنین باشد، اما شکی نیست که دلویین همه ما را شرمنده می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *