0

جواهرات الماس سرینا ویلیامز (Serena Wiliam) با برند نایک در تورنومنت ویمبلدون

جواهرات الماس سرینا ویلیامز (Serena Wiliam) با برند نایک در تورنومنت ویمبلدون

سرینا ویلیامز (Serena Wiliam) به خاطر سبک و روشش بسیار شناخته شده است. در مسابقات قهرمانی Roland Garros سال 2017 در شهر پاریس او یک لباس بحث بر انگیز از نوع catsuit را بر تن کرده بود که بسیار براق بود و در واقع برای فشرده درمانی طراحی شده بود تا در برابر لخته خون احتمالی مقابله کند.

سال ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا این ستاره تنیس، سرینا ویلیامز در گرمای طاقت فرسا یک دامن مشکی رنگ که توسط virgil Abloh طراحی شده بود را در مسابقه پوشیده بود. در همین سال نیز در مسابقات Rolland Garros او دوباره با لباس طراحی شده توسط virgil پا به میدان مسابقه گذاشت که بر روی آن کلماتی به فرانسوی و انگلیسی از جمله Mother Goddess Champion و Queen نقش بسته بود.

با این حال در میان تمامی ستاره ها و چشم اندازهای آن ها ، هیچکدام کاملاً با نوع پوشش و سبک مناسب خود در مسابقه ویمبلدون حاضر نشدند. سرنا در ۲ جولای سال ۲۰۱۹ با لباس سفیدِ کِشی که دور کمر آن بریده شده و از برند نایک (Nike) است و با ۳۴ کریستال از برند سوارسکی زینت داده شده بود، پا به میدان مسابقه گذاشت تا اولین بازی خودش را مقابل بازیکن ایتالیایی به نام  Giulia Gatto-Monticone انجام بدهد.

آرم نایک الماس روی لباس سرینا ویلیامز

تعدادی از جواهرات بدلی توسط سرینا ویلیامز که در سال ۲۰۱۶ قهرمان تورنمنت ویمبلدون شد به نمایش گذاشته شد.

آنچه که عمدتاً توسط مخاطبان باتوجه به آرم معروفه نایک از آن چشم پوشی شد، دیگر جواهرات سرینا ویلیامز بود که او در مسابقه خود را به آنها آراسته کرده بود. بسیاری از مخاطبان مجذوب توانایی بازی کردن او با این گونه جواهرات بزرگ و سنگین شده اند.

سرینا ویلیامز با سهولت جواهرات را مدیریت می‌کرد. او در ابتدا خود را به گوشواره الماسِ توری مانند و گوشواره ای از جنس طلا آراسته کرده بود.

جواهرات الماس سرینا ویلیامز

سرینا ویلیامز با گردنبند زیبای خود که طرح آن قلب مانند بود در این مسابقه بزرگ خودنمایی کرد.

او خود را به یک گردنبند طوق مانندِ بزرگی که از الماس تشکیل شده بود و شکل قلب را داشت آراسته کرده بود.

به خاطر جنب و جوشی که سرینا ویلیامز در حین مسابقه داشت بسیار دشوار بود تا این گردنبند به خوبی دیده شود .

اما سنگ های تکی یا چند گانه در جواهرات بسیار قابل توجه بود.

سرینا ویلیامز بر روی مچ خود یک ساعت سفید و بزرگی از برند Royal Oak Offshore Self Winding به همراه داشت. او این ساعت را با یک النگو که از زمرد تشکیل شده است، ست کرده بود.

انگشتر الماس v شکل سرینا ویلیامز

در دست راست سرینا ویلیامز یک انگشتر پهن و عریضی از جنس الماس وجود داشت. در انگشت سوم دست چپ او یک انگشتر بزرگ وجود داشت که بسیار می درخشید و برق می زد. این جواهرات V شکل که با مقدار زیادی الماس تشکیل شده است به صورت سفارشی ساخته شد تا در کنار حلقه نامزدی بیضی‌ شکل که از شوهرش Alexis Ohanian به او رسیده قرار بگیرد.

سرینا ویلیامز ظاهر دستانش را با مانیکور کردن ناخن ها که با طلا طراحی شده بود به اتمام رساند.

جواهرات کیت میدلتون (kate middeltin)

در قسمت تماشاگران هم جواهرات زیادی به چشم می‌خورد. در مقایسه باید بگوییم که سرینا ویلیامز در روز مسابقه در ویمبلدون خود را بیشتر از کیت میدلتون (kate middeltin) به جواهرات آراسته کرده بود.

بنا به گفته کارشناسان در آنچه که کیت میدلتون بر تن کرده، باید گفت که بانوی دوک کمبریج خود را به گوشواره های زیبا و دایره شکل که از برند Catherine Gold محسوب می شد آراسته کرده بود. او همچنین حلقه ای زرد رنگ از نوع کوکتل (Cocktail) که حلقه نامزدی او محسوب می شد را در دست خود داشت.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *