0

گوشواره فیروزه هنرمندان و چهره های معروف جهان

گوشواره فیروزه هنرمندان و چهره های معروف جهان

گوشواره ها می توانند یکی از زیباترین لوازم تزیینی برای زنان به حساب بیایند. زیرا جدا از ظاهر، هر طرف صورت را نمای زیبایی می دهد. هزاران طراحی گوشواره وجود دارد که شما می توانید آنرا انتخاب کنید. یکی از آنها گوشواره فیروزه است که به ظاهر شما رنگ و لعاب خاص می بخشد و به ویژه باعث می شود که آنهایی که پوستشان سیاه است، ظاهری شاداب و پر طراوتی داشته باشند.

آبی یکی از رنگ های رایج است که دلربایی خانم ها را به ارمغان می آورد بنابراین استفاده از گوشواره فیروزه باعث می شود شما برجسته به نظر آیید. جواهرات فیروزه بسیار منحصر به فرد است، زیرا رنگ آبی کم رنگ بسیار برای چشم ها لذت بخش و خوشایند است.

برای بدست آوردن برخی ایده ها در زمینه گوشواره فیروزه در اینجا به برخی از زیباترین گوشواره هایی که توسط هنرمندان و چهره های معروف جهان مورد استفاده قرار گرفته است اشاره شده که شما می توانید آنها را مشاهده کنید.

فیروزه معمولا از جواهرات الهام گرفته شده جنوب غرب یافت می شود اما ستاره هایی مانند تیلور سویفت (Taylor Swift) و نائومی واتس (Naomi Watts) خود را به گوشواره های زیبا و فریبنده فیروزه در مراسم فرش قرمز آراسته کرده اند.

گوشواره فیروزه  تیلور سویفت (Taylor Swift)

گوشواره فیروزه  تیلور سویفت (Taylor Swift)

در جوایز انتخابی مردمی، تیلور سویفت (Taylor Swift) لباس زیبای خود را که از برند Ralph & lauran بود را با یک جفت گوشواره های فیروزه که از برند satura محسوب می شد، ست کرده بود. رنگ گوشواره فیروزه تیلور سویفت تقریبا با چشم های آبی روشن او به طور خارق العاده ای ست شده بود. و خطِ چشم های دودی و مسی رنگ او نیز تاثیر زیبایی او را نیز افزایش داده است.

گوشواره فیروزه اما رابرتس (Emma Roberts)

گوشواره فیروزه اما رابرتس (Emma Roberts)

اما رابرتس (Emma Roberts) در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۴ خود را به یک لباس سیاه از نوع یقه رومی آراسته کرده بود. او همچنین این لباس را با گوشواره های زیبای چلچراغ مانند که از جنس فیروزه و الماس می باشد آراسته کرده بود.

گوشواره فیروزه هایدی کلوم (Heidi Klum)

گوشوارههای متشکل از سنگ های زیبای هایدی کلوم (Heidi Klum)

هایدی کلوم (Heidi Klum) در این گوشواره ی براق که متشکل فیروزه و دیگر جواهر سنگ های آویزان است، بسیار زیبا و برجسته جلوه داده شده بود.

گوشواره فیروزه بلیک لایولی (Blake Lively)

گوشواره فیروزه بلیک لایولی (Blake Lively)

قطعا گوشواره های فیروزه بسیار زیبا هستند، بنابراین بلیک لایولی (Blake Lively) دوباره در یک طراحی متفاوت از گوشواره فیروزه دیده شد. این طراحی یک آویز ساده به همراه یک الماس و فیروزه بزرگ را شامل می شود.

گوشواره فیروزه بلیک لایولی (Blake Lively)

گوشواره فیروزه بلیک لایولی (Blake Lively)

بلیک لایولی (Blake Lively) در مراسم برترین فیلم خود به نام Savage که در نیویورک برگزار شد با لباس زردی از برند گوچی (Gucci) و گوشواره های فیروزه آویزان که طراحی شده توسط lorraine schwarte بود بسیار ظاهری جذاب به خود بخشیده بود. و اینکه آیا می توانیم برای یک لحظه درباره موهای بافته شده او صحبت کنیم؟ در مجموع موهای بافته شده او کاملا جذاب و منحصر به فرد می باشد. اگر شما ظاهر Blake Lively را نیز احساس کردید، در اینجا ۵ گوشواره ای که ظاهر آن ها با موهای بافته شده و لباس نیمه برهنه او در این تابستان شگفت انگیز شده است وجود دارد که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

گوشواره فیروزه سوفیا ورگارا (Sofia Vergara)

گوشواره فیروزه سوفیا ورگارا (Sofia Vergara)

اگر شما به دنبال طراحی منحصر به فردتری هستید این گوشواره های دولایه آویزان، با فیروزه های کوچکتر، بسیار برازنده سوفیا ورگارا (Sofia Vergara) می باشد.

گوشواره فیروزه آلیسا میلانو (Alyssa Milano)

گوشواره فیروزه آلیسا میلانو (Alyssa Milano)

آلیسا میلانو (Alyssa Milano) گرایش خود را به گوشواره های فیروزه به همراه یک جفت گوشواره هایی از برند Graziela gems که به عنوان یک رنگ خاص بر روی لباسش در مراسم گلدن کلوپ ۲۰۱۳ به کار رفته را نشان داد. 

گوشواره فیروزه نائومی واتس (Naomi Watts)

گوشواره فیروزه نائومی واتس (Naomi Watts)

نائومی واتس (Naomi Watts)، گوشواره های خود را که تشکیل شده از فیروزه و سنگ بنفش سوگیلیت (Sugilite) است و یک انتخاب غیر منتظره به حساب می آمد را با لباس مشکی که طراحی شده توسط Emilio pucci است، در مراسم جوایز انتخابی منتقدین فیلم با یکدیگر ست کرده بود.

گوشواره فیروزه نائومی واتس (Naomi Watts) در مراسم گلدن گلوب

گوشواره فیروزه نائومی واتس (Naomi Watts) در مراسم گلدن گلوب

نائومی واتس (Naomi Watts) عاشق گوشواره های فیروزه ای است. او خود را به یک جفت دیگر از گوشواره هایی در مراسم گلدن کلوب آراسته کرده بود. دو جواهر او که طراحی شده توسط جنیفر مایر (Jennifer meyer) «طراح آمریکایی» بود، به لباس مشکی او که koland mouret آنرا طراحی کرده رنگ و لعاب خاصی بخشیده است.

گوشواره فیروزه نیکول کیدمن (Nicole Kidman)

گوشواره فیروزه نیکول کیدمن (Nicole Kidman)

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در مراسم Black Tie gala به طور خاصی به لباس مهمانی متشکل از طلا که از برند couture بود و به همراه گوشواره های فیروزه طراحی شده توسط Fred leighton خود را آراسته بود. رنگ گوشواره و لباس او در مقابل رنگ بلوند موهایش ظاهری جذاب به او بخشید است.

گوشواره فیروزه هیدن پنیتیر (Hayden Panettiere)

گوشواره فیروزه هیدن پنیتیر (Hayden Panettiere)

هیدن پنیتیر (Hayden Panettiere) در جشن جایزه بهترین هنرمندان سال (CMT) ظاهری جذاب و شادابی به خود بخشیده بود. این بازیگر در این مراسم یک لباس قرمز که طراحی شده توسط Reberto cavalli بود را بر تن کرده بود و همچنین خود را به گوشواره های خورشید مانند که از جنس فیروزه بود و انگشتر هایی مشابه آراسته کرده بود.

 گوشواره فیروزه لزلی من (Leslie Mann)

گوشواره فیروزه لزلی من (Leslie Mann)

لزلی من (Leslie Mann) لباس سفید و زرد خود را که از برند kahn gown بود را با گوشواره های فیروزه افسانه ای و دستبندی که طراحی شده توسط Lorrain schwartz بود را با هم ست کرده بود‌. این ظاهر کاملا دوست داشتنی می باشد زیرا بسیار مجذوب کننده است. برای تاثیر مشابه شما می توانید با اینگونه گوشواره ها رفت و آمد کنید‌.

گوشواره فیروزه مالی سیمز (Molly Sims)

گوشواره فیروزه مالی سیمز (Molly Sims)

پنجاهمین سالگرد ولنتاین، افتتاحیه فروشگاه جدید در شهر Beverly Hills:

مالی سیمز (Molly Sims) در این افتتاحیه خود را به گوشواره های فیروزه چلچراغ مانند که از برند Neil lane محسوب می شد آراسته کرده بود.

گوشواره فیروزه پائولا پاتون (Paula Patton)

گوشواره فیروزه پائولا پاتون (Paula Patton)

به طور کلی،گاهی اوقات فیروزه در طول روز به عنوان ظاهری ساده در نظر گرفته می شود. اما هنگامی که پائولا پاتون (Paula Patton) با گوشواره های شیک و آبی و سبز خود در مراسم SAG بسیاری را مبهوت کرد به اثبات رساند که فیروزه فراتر از آن چیزی است که پنداشته می شود. همانطور که Paula Patton نشان داد، ظاهر این جواهر هنگامی که با جواهرات سفید و یا جواهرات بی رنگ دیگر ست شود منحصرا ظاهری زیبا به خود میگیرد.

گوشواره فیروزه سارا هاردینگ (Sarah Harding)

گوشواره فیروزه سارا هاردینگ (Sarah Harding)

سارا هاردینگ (Sarah Harding) در مراسم CBB خو را به گوشواره فیروزه ای که از نوع هنر تزئینی محسوب می شد آراسته کرده بود. طراحی این گوشواره بسیار فوق العاده و دوست داشتنی می باشد.

گوشواره فیروزه هیلاری کلینتون (Hillary Clinton)

گوشواره فیروزه هیلاری کلینتون (Hillary Clinton)

هیلاری کلینتون (Hillary Clinton) خود را با رشته ای واحد از گردنبند فیروزه که با گوشواره اش ست شده بود و کاملا ظاهری زیبا و برازنده ای با پالتویی که پوشیده بود داشت‌.

گوشواره فیروزه لورا سانچز (Lauren Sanchez)

گوشواره فیروزه لورا سانچز (Lauren Sanchez)

لورا سانچز (Lauren Sanchez) خود را به گواشواره های فیروزه در قالب های طلا آراسته کرده بود. این طراحی منحصر به فرد برای ظاهر زنانه بسیار عالی به نظر می آید‌.

گوشواره فیروزه کامرون دیاز (Cameron Diaz)

گوشواره فیروزه کامرون دیاز (Cameron Diaz)

کامرون دیاز (Cameron Diaz) خود را به گوشواره های زیبایی در سال ۲۰۰۷ در مراسم met gala آراسته کرده بود. این گوشواره های فیروزه با الماس های درخشان به همراه گردنبند فیروزه بسیار با هم تطابق دارند و به هم می آیند‌.

گوشواره فیروزه مارشا كروس (Marcia Cross)

گوشواره فیروزه مارشا كروس (Marcia Cross)

یکی دیگر از گوشواره های شیک فیروزه، گوشواره فیروزه سه لایه ای است که توسط الماس های زرق و برق داری که تنها برای رویدادهای رسمی مناسب است، احاطه شده است. مارشا كروس (Marcia Cross) آنها را در یک رویداد بزرگ استفاده کرد.

گوشواره فیروزه ونسا ویلیامز (Vanessa Williams)

گوشواره فیروزه ونسا ویلیامز (Vanessa Williams)

ونسا ویلیامز (Vanessa Williams) در مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما (screen Actors Guild Awards) با گوشواره های فیروزه ای از برند Bohemian حضور یافت. این نوع گوشواره ها همچنین با لباس فیروزه ای او نیز ست شده است.

Vanessa Williams همچنین در این رویداد بسیار جوان و شاداب نمایان شده است.

گوشواره فیروزه زویی سالدانا (Zoe Saldana)

گوشواره فیروزه زویی سالدانا (Zoe Saldana)

زویی سالدانا (Zoe Saldana) با تکه جواهرات فیروزه خیره کننده خود مانند این گوشواره های فیروزه و یک انگشتر فیروزه که روی هم رفته ظاهر آن با یکدیگر ست شده است، در مراسم جوایز انتخابی منتقدان فیلم حضور یافت.

  • اگر شما قصد دارید تا با جواهر سنگ هایی مانند الماس یاقوت قرمز و توپاز جایی بروید گوشواره های فیروزه واقعا زیبا و قشنگ هستند. با این وجود، شما همچنین می توانید آنها را که با الماس هایی آراسته شده است را داشته باشید تا اجناس جذاب تری به جواهرات خود اضافه کنید. برای ظاهری زیبا و جذاب تر هر یک از آنها را در رویدادهای رسمی و نیمه رسمی استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *