0

حلقه نامزدی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) اثری برجسته است

حلقه نامزدی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) اثری برجسته است

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) برای اولین بار عموماً با حلقه نامزدی خود که از همسرش کالین جاست (Colin Jost) هدیه گرفته بود در مراسم Comic-Con International در San Diago کالیفورنیا حضور پیدا کرد. او که در حال صحبت کردن با استودیوی مارول بود خود را به لباسی مشکی و سفید که اثر David Koma است آراسته کرده بود و در حال معرفی فیلم جدید خود به نام Black Wido بود که در آن فیلم بازیگرانی از جمله Rachel Weisz Florence Pigh و David Harbour حضور داشتند.

در حالی که مطبوعات سرگرمی به طور کامل بر آنچه که وعده فیلم های فوق العاده و جدید مارول داده شده بود نمی توانستیم در آن لحظه چشم از آن حلقه زیبا برداریم. صادقانه بگویم ما برای اولین بار مانند همه افراد دیگر در رسانه ها این قطعه جواهر را دیده ایم.

خب، جواهرات جدید اسکارلت جوهانسون تنها در عکس‌های این زوج نمایان گشته است اما غیر ممکن بود که بتوان از آن چشم پوشی کرد. این حلقه دارای الماس های مارکیز شکل می باشد و با نور در تصاویر به نظر می رسد الماس قهوه ای روشنی است که دارای حدود ۱۱ قیراط است. زمینه این انگشتر بسیار احساسی اما عادی نیز می باشد.

حلقه نامزدی اسکارلت جوهانسون

تمام نشانه های طراحی دقیقاً با حلقه هم ردیف همتراز می باشد. طراحی جواهر فرانسوی در نیویورک در واقع پسرخاله طراح افسانه ای به نام Hubert De Givenchi بود. او به ندرت به بازیگران، جواهرات را برای مراسم فرش قرمز قرض می داد. اما این به خاطر این نبود که او مغرور است. از آنجایی که James مجموعه کلکسیون خود را ۲۰ سال پیش راه انداخت ماهرانه و با دقت هنرش را ارتقا داد و جواهرات نوآورانه و باورنکردنی را طراحی می‌کرد.

اگر James De Givenchi در واقع مسئول حلقه نامزدی خیره کننده اسکارلت جوهانسون بود، یک نگاهی دقیق‌تر به جواهراتی که ما یک روز آن را به دست می آوریم می‌توان آشکار کند که این یکی از شیک ترین و خیره کننده ترین جواهرات بازیگرانی در هالیوود است که تا به حال از آن استفاده کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *