0

اسرار استاد حکاک جام ویمبلدون (Wimbledon)

اسرار استاد حکاک جام ویمبلدون

اسرار استاد حکاک جام ویمبلدون چیست؟

ویمبلدون (Wimbledon) یک نهاد بریتانیایی است که لذت ها و فراز و نشیب های فصل تابستان ما را نشان می دهد. با توجه به قدیمی ترین گرند اسلم، سنت و رسم تورنومنت ها از طریق بازی های آن می درخشد مانند تمام گروه بازیکنانی که ملزم به پوشیدن لباس سفید هستند و طرفداران نیز با خوردن بستنی و توت فرنگی جهت بازی‌ تنیس را به کلی عوض کردند. جایزه ویمبلدون به عنوان معتبرترین عنوان تنیس در جهان شناخته شده است.

یکی دیگر از نهاد های بریتانیایی Hatoon Garden لندن است که با فروشنده های بهترین سنگ های قیمتی، صنعتگران آموزش دیده و جمع آوری جواهرات آنتیک و شگفت انگیز مترادف است.

این جایزه به شما کمک خواهد کرد که کارگاه و بوتیک‌های مجلل امیت اسمیت (Emmitt Smith) و برند تجاری خاص خود به نام Rebus که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد را پیدا کنید. Emmitt Smith و تیم کوچک او که شامل سه شاگرد است، با استفاده از خلق مجموعه ای خیره کننده از آثار هنری، مانند مهر کردن انگشتر و دکمه های کت و شلوار و انواع اشکال دیگر که با باب دل مشتری می باشد تبحر دارند.

اسرار استاد حکاک جام ویمبلدون

در طول مسابقات قهرمانی ویمبلدون برند تجاری Rebus اساساً از هاتون گادرن تا مسابقات قهرمانی انگلستان و باشگاه کروکت در ویمبلدون که آنها جایزه قهرمانی را از جمله جوایز نقره‌ای برترین بازیکن مرد و جام قهرمانی برترین بازیکن زن را حکاکی و منقوش می کردند.

جوایز فعلی متعلق به کل موزه باشگاه انگلستان می باشد. افزون بر این دسته‌بندی های مسابقات، که در سال ۲۰۱۹ اضافه شدند تعدادی از جوایز به بیش از ۵۰ عدد می رسید.

استاد حکاک جام ویمبلدون

امیت اسمیت (Emmitt Smith) کسی که کارش را با ویمبلدون در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد گفت که من و تیمم از جمعه تا دوشنبه اینجا هستیم و امسال برای اولین بار چهار نفر از ما حضور خواهند داشت، در حالی که پنج الی شش سال قبل ما تیمی سه نفری بودیم.

Emmitt Smith ابتدا برای کمک به یکی از حکاکان ماهر به نام Roman Zoltowski که بیش از ۳۵ سال به تنهایی تمام جوایز ویمبلدون را حکاکی می‌کرد دعوت شد.

در پشت صحنه، جوایز، با قفل و کلید نگهداری می‌شدند و در یک اتاق امن در نزدیکی حیاط مرکزی جایی که Emmitt Smith و تیمش نام برنده را به ظروف نقره ای حکاکی می کردند قرار گفته بود. Emmitt Smith می گفت که ویمبلدون خواهان این است که ما حکاکی اسم را بین لحظه پایان مسابقه و قبل از اینکه بازیکنان زمین را ترک کنند به اتمام برسانیم. او همچنین افزورد که به هنگام اضافه کردن اسم بر روی ظروف حدود نیم ساعت زمان خواد برد.

اسرار استاد حکاک جام ویمبلدون


اوج مسابقه، فینال مردان است و همانطور که بازی رو به اتمام است امیت اسمیت شخصاً شروع به حکاکی اسم برنده بر روی جایزه می کند. نه تنها این یک زمان گرانبها و فوق العاده و مهارت غیرقابل انکاری می باشد، بلکه کمی فشار بر روی Emmitt Smith در طول این فرآیند افزوده می شود زیرا این لحظه توسط دوربین ها و مطبوعات جهانی از شبکه های یوتیوب که در آن Emmitt Smith در حال حکاکی اسم برنده بر روی جایزه ویمبلدون است، نشان داده می شود‌.

شاهکار های بسیار کمی وجود دارد که می‌تواند دقیق تر، عیناً و کارآمدتر توسط دست بشر ساخته شود. زمانی که این شاهکار به سرگرمی، مهارت های ورزشی و یا برتری های هنری مربوط شود، هر چیزی می تواند امکان پذیر باشد اگر آن دست ها به یک دوره برتر در رشته خودشان اختصاص داده شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *