0

حلقه نامزدی بزرگ میرکا فدرر (Mirka Federer)

حلقه نامزدی بزرگ میرکا فدرر (Mirka Federer)

در طول مسابقه طولانی و پنج ساعته در سال 2019 در فینال مسابقه مردان ویمبلدون، دوربین های زمین اغلب چهره در همِ میرکا فدرر (Mirka Federer) همسر راجر فدرر را نشان می داد و فضای اینترنت را با عکس های خود پر کرد. چیزی که بیشتر در این صحنه به چشم میخورد حلقه نامزدی او بود. حلقه نامزدی میرکا فدرر دارای الماس و زمینه ای بزرگ می باشد. تا به حال چنین حلقه ای با این مشخصات ندیده ایم و در واقع می توان گفت که یک جواهر جدید محسوب می شود.

این زوج هنگامی که برای تیم ملی سوئیس در المپیک تابستانی سال 2000 بازی می کردند یکدیگر را ملاقات کردند و در ۱۱ آپریل سال ۲۰۰۹ در شهر بازل سوئیس با یکدیگر ازدواج کردند. در آن زمان میرکا فدرر یک حلقه نامزدی از جنس زمرد بریده شده و الماسی بر روی یک رکابی گرد که سرتاسر آن از الماس تشکیل شده بود را از همسرش دریافت کرد. فدرر هرگز به طوری عمومی آشکار نکرد که این حلقه را چه کسی ساخته است اما جواهرسازان زیادی در سوئیس هستند که راجر فدرر می تواند آنها را پیدا کند. البته راجر فدرر می توانست برای خرید این حلقه به مناطق دور تری برود اما قطع به یقین این حلقه یک طرح سوئیسی محسوب می شود. با توجه به اندازه سنگ مرکزی این حلقه، احتمال می رود که این انگشتر بیشتر از ده قیراط داشته باشد‌‌.

حلقه نامزدی میرکا فدرر (Mirka Federer)


در سال 2017 نیز میرکا فدرر (Mirka Federer) حلقه شگفت انگیز خود را ارتقا‌ داد. ویژگی این جواهر جدید دارای یک سنگ مرکزی بزرگتر می باشد.
این حلقه حدودا 20 قیراط است. این جواهر غول پیکر با رکابی گرد و روی آن از الماس تشکیل شده است. او احتمالا از حلقه عروسی خود دیگر استفاده نمی کند زیرا این حلقه زیر خط منحنی حلقه نامزدی او اندازه نمی شود‌.
مجله زنانه Harper’s bazzar گفته است که این حلقه ممکن است توسط برند H.stern ساخته شده باشد. مطمئنا برند H.stern سازنده این حلقه بود اما از طرح آن فراتر از بقیه تولیدات و کارهایشان می باشد. این حلقه می تواند شکلی از همان طراح باشد که جواهر اصلی را ساخته است. این حلقه تمام نشانه ها را دارد و در طراحی آن از سرمایه بیشتری استفاده شده است.

حلقه ی نامزدی بزرگ میرکا فدرر (Mirka Federer)

هرکسی که این جواهر را ساخته است، مطمئنا با دیدن این حلقه که توسط میرکا فدرر مورد استفاده قرار گرفته است شگفت زده خواهد شد. در حالی که راجر فدرر به سختی در مقابل نواک جوکویچ شکست خورد، میرکا فدرر به وضوح برنده بزرگترین و با شکوه ترین جواهری که توسط خودش مورد استفاده قرار گرفته بود تبدیل شد و بسیار دلپسند بود که او این حلقه را با ژاکت جین خود به همراه داشت.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *