0

جواهرات منحصر به فرد کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

جواهرات منحصر به فرد کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

این سرنوشت کیارا فرانی (Chiara Ferragni) بود تا به عنوان سفیر و چهره کمپانی پوملاتو (pomellato) برای زنان تبدیل شود. درست چند هفته پیش، قبل از اینکه جواهرات شرکت میلان به Chiara Ferragni برسد او به یکی از انگشترهایش را از مجموعه جواهرات Iconica خرید. مدیر عامل این شرکت ایتالیایی که بیش از ۱۱ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد طراح و مدیر اجرایی کمپانی خودش است.

مدیر اجرایی شرکت pomellato در جواب به مجله خبری Women’s Wear Daily) WWD) توضیح داد که این یک اقدام منطقیِ شرکت pomellato برای زنان محسوب می شود؛ از جمله زنانی ‌که با استفاده از هوش، شخصیت، قدرت و استقلال و با چشم انداز معاصری از دنیا در تلاش هستند مسیر شخصی خود را بسازند. در جشنِ عکس های سیاه و سفید که توسط عکاس معروف peter lindberg گرفته شده است، Chiara Ferragni توضیح داده که جواهرات برای او چه معنایی دارد.

جواهرات کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

هنگامی که شما لباسی را انتخاب می کنید جواهرات در این بین چه نقشی را بازی می کنند؟

من به ترکیب کردن همه چیز علاقمند هستم. من جواهرات را هر روز عوض نمی کنم، من اغلب دوست دارم در زندگی روزمره ام خود را به یک انگشتر، گردنبند و یا گوشواره هایی آراسته کنم. همچنین برای موارد و مراسمات خاص مانند فرش قرمز یا هر رویداد دیگری. گاهی اوقات اتفاق می افتد که من کل لباس هایم را اطراف جواهراتم که می خواهم از آن استفاده کنم انتخاب می کنم و آن ها را می پوشم. من قانون دقیق و مشخصی ندارم اما از غریزه ام همانند هرچیز دیگری پیروی می کنم.

گردنبند کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

شما چگونه از جواهرات استفاده می کنید و آنها در سبک شخصی و شما چه چیزی محسوب می شوند؟

من دوست دارم جواهرات زیادی را با هم استفاده کنم و این نیز کلید زیبایی شناسی Pomellato است. ترکیب کردن جواهرات مختلف به روش غیر منتظره، نگرش و کلیدِ سبک و استایل من می باشد.

جواهرات زیبا کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

آیا جواهراتی که زنان می خرند می تواند باعث قدرت آنها بشود؟

من فکر می کنم که بسیار عالی است که قدرت خرید چیزهایی را داشته باشی که باعث شود ما احساس خاص داشته باشیم مانند یک جواهر. جواهرات، نمادی از استقلال و موفقیت است که فلسفه من از زندگی محسوب می شود. منتظر این نباشید که کسی آنرا به شما تقدیم کند، اما سخت کار کنید تا آن را بدست آورید.

جواهرات کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

آیا تا به حال جواهرای از شرکت pomellato خریده اید که از آن رضایت داشته باشید؟

بله من اولین انگشتر را از شرکت پوملاتو (pomellato) که از مجموعه جواهرات Iconica بود را درست چند هفته قبل از دریافت تماس از آن ساختمان خریداری کردم. در آن موقع من در جایگاه حرفه ای بودم و می خواستم به خودم پاداش بدم. آن را سرنوشت خطاب کن. مطمئنا هدیه گرفتن از معشوق خود بسیار فوق العاده خواهد بود اما برای یک زن، خریدن چیزهایی برای خودش، حتی بسیار منحصر به فرد است. این مترادفِ قدرت و توضیحی از استقلال است.

کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

چه چیزی تو را به pomellato نزدیک کرد؟

پایه و اساس این شرکت ایتالیایی استفاده گسترده از طلای قرمز است که باعث شد مرا حیرت زده کند و به خارج از جعبه به فکر فرو روم.

گاهی اوقات شما نباید یکی از مسیرهای از پیش تعیین شده را انتخاب کنید اما باید مسیر اصلی خود را خلق کنید، همانطور که در زندگی ام این کار را انجام دادم و Pomellato در تاریخچه اش این کار را انجام داد.

از پیشگام بودن در دنیای مد و دیجیتال، که شما را به روح غیرعادی Pomellato متصل می کند چه احساسی دارید؟

اولین و پیشگام بودن لازمه انجام چیزهای متفاوت است. این همان چیزی است که من در رسانه های اجتماعی انجام دارم و این همان روحیه یکسان و مشابه ای است که Pomellato از بدو تاسیس خود داشته است. من در تغییر قوانین بازی و در تعریف آنچه که امروز به معنی تاثیر گذار و با نفوذ است بسیار شجاع هستم. همان زمان، Pomellato یک روش جدیدی ابداع کرد تا باعث شود جواهرات در استفاده از رنگ ها و مواد، غیرطبیعی و غیر منتظره به نظر آید. جسور باش، این شعار من و Pomellato است.

جواهرات منحصر به فرد کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

شرکت pomellato کاملا متعلق به میلان است. شهر میلان چه چیزی را به تو نشان داده است؟

امروزه میلانی بودن به این معنی است که جهانی که در اطراف ما وجود دارد را دوست بداریم. امروزه مردم میلان به سوی جهان، فرهنگ ها و تغییرات آزاد و باز هستند و من فکر میکنم که این تغییرات هسته ی فرهنگ میلان است. این تغییرات برای خانه های مد و لاکچری و همچنین برای تکنولوژی، طراحی و هنرهایی که در میلان اتفاق افتاده است صدق می کند. خلق چیزهایی جدید با نگرش های تصنعی و ظریف، آن چیزی است که میلان برای من معنی می دهد و من فکر میکنم که این همان ارزش های Pomellato است. شجاع باشید و برای چیزهای جدید با شوری بزرگ برای سبک زندگی ایتالیایی که معنی طعم خوب، غذای خوب و جواهرات فوق العاده را می دهد آماده باشید.

جواهرات منحصر به فرد کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *