0

جواهرات پوشیده شده توسط مهمانان در جشن عروسی سلطنتی

جواهرات پوشیده شده توسط مهمانان در جشن عروسی سلطنتی

مهمانان سلطنتی و مشهور به همراه جواهراتشان در عروسی پرنسس اوژنی یورک (Eugenie of York) با جک بروکسبنک (Jack Brooksbank) بسیار درخشیدند. همانند عروسی Meghan و Harry الماس ها انتخاب درجه یک از سنگ های قیمتی محسوب می شدند. گوشواره ها محبوب ترین نوع جواهرات در این رویداد محسوب می شدند، ملکه طبق معمول یک سنجاق سینه براقی را به همراه داشت و خواهر عروسی هم، پرنسس بئاتریس یورک (Beatrice of York) هم نیز سنجاق سینه ای به همراه داشت. نائومی کمپبل (Naomi Campbell) در لباس های سیاه و سفید و به همراه طوقی تشکیل شده از الماس درخشید.

بهترین ظواهر را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.

گردنبند و گوشواره مروارید ملکه الیزابت دوم (Elizabeth II)


ملکه الیزابت دوم (Elizabeth II) گردنبند و گوشواره تشکیل شده از مروارید خود را به علاوه سنجاق سینه Cullinan v را به همراه داشت. جواهرات الماس و پلاتین که مرکز آن از ۱۸/۸ قیراط الماس قلب مانند تشکیل شده توسط برند Garrard در سال ۱۹۱۱ برای ملکه ماری ساخته شده تا از آن در دربار دهلی استفاده کند. این همان جواهرات است که او زمانی که در اولین نمایش مرو فشن خود شرکت کرد استفاده کرد و در کنار Anna wintour قرار گرفت.

کیت میدلتون (kate middeltin) با کلاه فیلیپ تریسی (Philip Treacy)

کیت میدلتون (kate middeltin) کلاه فیلیپ تریسی (Philip Treacy) را به همراه گوشواره های عتیقه ملکه را از کلکسیون جواهرات او را در بسیاری از مراسمات خاندان سلطنتی به همراه داشت.

جواهرات مگان مارکل (Meghan Markle)


مگان مارکل (Meghan Markle) جواهرات برند Givenchi را با کلاهی از Noel stewart و حلقه هایی تشکیل شده از الماس دستبند و گوشواره هایی از برند pippa small را به همراه داشت.

جواهرات پرنسس بئاتریس یورک (Beatrice of York)


پرنسس بئاتریس یورک (Beatrice of York) یک سنجاق سینه از شکل حشره با گوشواره و دستبند های تشکیل شده از یاقوت سرخ از برند sabine Getty را به همراه داشت.

جواهرات سارا، دوشس یورک (Sarah, Duchess of York)


سارا، دوشس یورک (Sarah, Duchess of York) خود را به لباس های نمایش سینه به همراه گوشواره و آویزان تشکیل شده از الماس و زمرد را به همراه داشت.

جواهرات نائومی کمپبل (Naomi Campbell)


نائومی کمپبل (Naomi Campbell) به گردنبند لایه لایه مجلل و گوشواره تشکیل شده از الماس را به همراه تکه جواهرات ساده و ظریف خود را آراسته کرده بود.

جواهرات دمی مور (Demi Moore)

اریک بوتربائو Eric Buterbaugh ، گل فروشی مستقر در لس آنجلس، دمی مور (Demi Moore) را که لباس طراح معروف استلا مک کارتنی (Stella McCartney) کلاه و گوشواره Stephen Jones پوشیده بود، همراهی می کرد.

جواهرات لیو تایلر (Liv Tyler)

لیو تایلر (Liv Tyler) لباس برجسته خود را به طراحی استلا مک کارتنی (Stella McCartney) با جواهرات الماس خود از برند ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) به همراه داشت.

جواهرات کیت ماس (Kate Moss) و دخترش لیلا گریس (Lila Grace)

کیت ماس (Kate Moss) به همراه دخترش لیلا گریس (Lila Grace) در مراسم عروسی شرکت کرد.

این دو خانوم گوشواره های تشکیل شده از الماس براق و دستبندی از جنس الماس را در این مراسم به همراه داشتند‌.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *