0

الماس های جدید برای بازسازی هتل ریتز (Ritz)

الماس های جدید برای بازسازی هتل ریتز (Ritz)

همه چیز درباره بازسازی هتل ریتز (Ritz) در پاریس لوکس می باشد. حتی در گذرگاه متصل به مکانی به نام vendomp و Kue cambon مسیر با شکوه و زیبایی وجود دارد. در یک طرف این فضای مجلل، که رسما با نام گالری Ritz نامگذاری شده است، دارای پنجره هایی به سمت Grand Jardin است. طرف دیگر دارای ویترین های با شکوه و مجلل است که دارای گنجینه های و نام های پرطرفدار در زمینه جواهرات است. کارخانه سوزان سیز (Suzanne syz) بخشی از شکوه و جلال این جواهرات محسوب می شود.

این طراح سوئیسی که در پاریس تحصیل کرده بود دیدگاه خود را در دهه ۱۹۸۰ در نیویورک پرورش داد. suzzane با دید هنری نقاشان الهام گرفته بود، Andy Waphol , Jean- Michel Basquiat و Julian schnabel در میان دیگرانی بودند که توسط دوست او گالریست معروف به نام Bruno Bischofberger به آنها معرفی شد. suzanne روح مدرنِ خلاق و استادانه را با ساختن هر نوع از تکه جواهرات و انتخاب سنگ های قیمتی غیر منتظره و مجسمه های نیمرخی را به جواهرات تبدیل کرد. suzzaune الماس جدید خلاقانه خود را در هتل بازسازی شده به نمایش گذاشت‌. الماس اشکی شکل ۴.۴۶ قیراطی که در حلقه ای با یک یاقوت صورتی نامتقارن تشکیل شده است. در ابتدا ممکن است کمی سنتی به نظر برسد اما درخشندگی غیر معقولی را دارا می باشد. طراح بیان کرد که تشعشع ماهتابی این الماس و روشی که آنرا دارای تابشی شیری رنگ کرده است باعث شده که به یک سنگ جذاب برای ما تبدیل شود. این جواهر برای یکی از مشتری های سوزان بود که به محض اینکه طراحی آن را به اتمام رساند آنرا خریداری کرد. جمع آورندگان به سوزان این اجازه را دادند که در آغاز ماه آن حلقه را در هتل Ritz به نمایش بگذارد.

الماس های جدید برای بازسازی هتل ریتز Ritz

یکی دیگر از الماس های غیرمعمول سوزان که فقط در معرض نمایش قرار گرفت ( به عبارت دیگر خریداری شده است) دارای الماس بریده شده از معدن قدیمی با ۵.۶۹ قیراط وزن می باشد.
درجه سنگ تقریبا به همان خوبی است که در زمین شناسی به دست می آید.
این سنگ نوع رنگ D است و از لحاظ درونی بی عیب و نقض است. سوزان گفت که برش، مهمترین چیزی است که بیشترین توجه مرا به خود جلب می کند.
برش فوق العاده این سنگ در معدن قدیمی، شخصیت فوق العاده ای به الماس می بخشد. سوزان در ادامه توضیح داد که برای تعریف از آن من آنرا با الماس هایی در اشکال مختلف از جمله صفحه، سنگ Briolettes و مهره ها تشکیل دادم. من می خواهم نوع کلاسیک را به وجود بیاورم اما با ظاهری شگفت انگیز، دقیق تر و معاصر.
توضیحی که می تواند خانه زودگذر سنگ های قیمتی را در هتل بازسازی شده در پاریس خلاصه کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *