0

گردنبند میلیون دلاری هلن میرن (Helen Mirren) در فیلم سریع و خشن 9 (Fast & Furious 9)

گردنبند میلیون دلاری هلن میرن (Helen Mirren) در فیلم سریع و خشن 9 (Fast & Furious 9)

ممکن است شما نیز مانند من با فیلم Fast & Furious رابطه عشق و نفرت داشته باشید. فیلم ها می توانند سرگرم کننده باشند. اما من می گویم در قسمت نهم “F9” چیزهای زیادی برای این روزنامه نگار طلا و جواهر داشت. هلن میرن (Helen Mirren)، در نقش Madgalene Shaw (Queenie) پشت فرمان می چرخد. معلوم است که بانوی 75 ساله عاشق ماشین های سریع است!

و کمد لباس Mirren از زمانی که او را در فیلم Fast & Furious 8 با نام The Fate of the Furious در سال 2017 از دست دادیم، بسیار چشمگیرتر شده است. با پوشیدن یک کت و شلوار سفید شیک و چکمه هایی با رنگ راه راه گورخر، بدون ذکر گردنبند اصلی، بازیگر برنده اسکار، پشت فرمان یک ماشین فوق العاده بنفش رنگ 279،000 دلاری قرار می گیرد و در لندن شلوغ دور می زند.

هلن میرن در حالی که گردنبند Boodles را پوشیده است در حال رانندگی با وین دیزل است.

طرفداران در توییتر سر و صدایی به پا کردند که خوشحالند که فیلم F&F بالاخره یک ماشین به او داد” هلن میرن اعتبار کاملی به وین دیزل می دهد زیرا او بخشی از حق رای F&F بوده و کلیدها را به او داده است. او در مصاحبه ای با Jeff Conway برای Forbes اظهار داشت:”دلیل این که می خواستم در فیلم های سریع و خشمگین حضور داشته باشم این بود که بتوانم در خیابان های بسته با اتومبیل ها به سرعت رانندگی کنم… در دو فیلم اول، من در نزدیکی یک ماشین هم حتی نبودم، بنابراین من بدهی خود را پرداخت کردم، بنابراین اکنون به من اجازه داده شد که سوار ماشین شوم. من گمان می کنم واقعاً این کاره هستم زیرا التماس کردم که در آن حضور داشته باشم و وین دیزل یک فرد بسیار مهربان است.”

چرا آن زن در خیابان ها مسابقه می دهد؟ خب، شما برای انجام این کار به بهانه زیادی در حق رای دادن احتیاج ندارید، اما دلیل خوبی وجود دارد و خواننده عزیز، این شامل جواهرات نیز می باشد.

هشدار می دهیم که عوامل فساد ساز نیز در پیش است…

وین دیزل به همراه هلن میرن که گردنبند زمرد و الماس Boodles را پوشیده است

هلن میرن نقش متفکر جنایی Queenie را توضیح می دهد، که با گردنبندی بسیار گران قیمت از Boodles، برند معروف جواهرات بریتانیایی، دور می شود. یک صحنه شب نشینی شبانه در نمایشگاه برجسته خیابان نیو باند فروشگاه با تعقیب و گریز خودرو دنبال می شود. با پیوستن Dom Toretto (Vin Diesel) به Joyride، کوئینی راههای خلاقانه ای برای از دست دادن پلیس در مسیر خود پیدا می کند.

جواهری که صحنه را به هم ریخت جزییاتش چیست؟ این گردنبند Greenfire نام دارد و بخشی از کلکسیون جواهرات High by Boodles است.

«گردنبند میلیون پوندی» (که بالغ بر 1.3 میلیون دلار می شود) تنها گنجی است که می خواهید در صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید. این جواهر دارای هفت زمرد سبز عمیق دامله ای است که مجموع آنها 46.20 قیراط است و 17.38 قیراط از الماس های گرد براق و پلاتین احاطه شده است. (این مجموعه شامل آویز، گوشواره و انگشتر است، اما Mirren فقط گردنبند را در فیلم می پوشد.) زمردهای زیبای کلمبیا از معادن افسانه ای Muzo تهیه شده اند.

گردنبند Helen Mirren در فیلم سریع و خشن 9

Rebeca Hawkins، رئیس طراحی در Boodles، درباره این جواهر الهام گرفته از تابش نور خورشید در درختان جنگل توضیح می دهد که: این بازتاب به طور موثری از طریق الماس های پراکنده برش درخشان که در میان محفظه های انگور قرار دارند، گرفته شده است. “طراحی بر اساس اشکال ارگانیک شاخ و برگ پیچیده است که با ریتم منحنی شکل یافته و با ترکیب نامتقارن جخنثی شده است.”

این جواهر روی صفحه فوق العاده به نظر می رسید. در واقع، این گردنبند یکی از بهترین گردنبندهایی است که ما مدت هاست در یک فیلم پرفروش دیده ایم.

این جواهر همچنین مرا به یاد بسیاری از مواردی که Helen Mirren با پوشیدن یک گردنبند بزرگ روی فرش قرمز به سرقت برده است، انداخت. اخیراً لحظه ای در کن وجود داشت که او جواهرات با کیفیت Dolce & Gabbana را داشت. و چه کسی می تواند فراموش کند زمانی که او همه را به گردنبند بزرگ دیوید وب برای نمایش اولین فیلم HBO خود کاترین کبیر مجذوب کرد.

من تعجب نمی کنم اگر طراح لباس Fast & Furious به این نکته توجه داشته باشد که گردنبند بزرگ چگونه ظاهر هلن میرن را شارژ می کند. شکی نیست که نگین Boodles انتخاب واقعی را به فیلم اضافه می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *