0

آرا وارطانیان یک بوتیک را در لندن افتتاح کرد

آرا وارطانیان یک بوتیک را در لندن افتتاح کرد

در سال ۲۰۱۲ از لحظه ای که کیت ماس (Kate Moss) به فروشگاه آرا وارطانیان (Ara Vartanian) در سائوپولو وارد شد بسیار فریفته آن شد. Ara در یک نوع از جواهراتی با پیج و تاب مدرن مانند سنگ های قیمتی که به صورت وارونه یا معکوس و حلقه های انگشت دوتایی و گوشواره های آویزان بزرگ که از الماس و سنگ های رنگارنگ بزرگی تشکیل شده است.

کیت ماس بلافاصله یک انگشتر تانزانیت سفارش داد و با طراح کاریزماتیک ، روابط دوستانه ای برقرار کرد. هر زمانی که او جواهرات Vartanian را بعد از هر جلب توجه در لندن پوشید Kate به Ara گفت که او باید یک بوتیک را در زادگاهش تاسیس کند. درجشن استعداد جواهرات برزیلی همزمان با بازی های المپیک در ریودوژانیرو ما یک نگاهی به فروشگاه زیبایی انداختیم که در ۲۵ جولای سال ۲۰۱۶ افتتاح شد.

گوشواره کیت ماس ساخته شده توسط آرا وارطانیان (Ara Vartanian)

منطقه mayfair واقع در Burton 44 درست در خیابان برکلی بخشی از ساختمان ای است که یک زمانی خانه Baron maurice saatchi بوده است. بوتیک آرا وارطانیان برای اولین خاطر نشان کرد که این دارایی ها برای فضای خرده فروشی استفاده می شود. نمای بیرونی جدید، سبک ظریف محله های انگلیسی را نشان می دهد در حالی که نمای درونی توسط معماران Ara و Estudio Tupi طراحی شده ‌که روح شیک و زیبا را همانند مکان های vartanian در برزیل دارد‌. تکنیک ساخت و ساز به سبک برزیلی در دهه ۱۹۲۰ که Beton Brut نامیده می شود برای تشکیل دیوار بتونی با مناطقی که برای نمایش جواهرات حک شده بود استفاده می شد. مواد صنعتی یک تضاد مدرنی را با سنگ های درخشانی می سازد‌. فضانوردان کوچکی با چندین ویترین به نمایش گذاشته شده بودند. آنها عمدتا ظاهر می شوند زیرا Ara آنها را دوست داشت‌. او از سمبل سفر فضایی و ارتباط با نام خود لذت می برد. دیگری به منظومه شمسی اشاره دارد که می تواند در سیارات در میان جواهرات موجود در صفحه نمایش پنجره مشاهده کرد. تقریبا تمامی مبل ها در فروشگاه شخصا توسط Ara انتخاب شده است که محصولی برزیلی است که توسط طراحانی از جمله zannie caldas , jorge zalszupin و sergio Rodrigues در طول دهه پنجاه و شصت که شامل جزئیات دستباف در کارهایشان است می باشد. یک میز در منطقه ای توسط Ara و Hugo Franca که به خاطر مبلمان مجسمه سازی اش معروف شده است طراحی شده بود. تابلو فرشی از چوب ۱۰۰ ساله ای از منطقه باهیا برزیل ساخته شده است. کریستال های حک شده پاهای میز را تشکیل می دهد.
آرا وارطانیان درباره بوتیک خود در لندن می گوید که من می خواستم معماران را با یکی از مفاهیم پشت جواهرات که عناصر مخالف، خام و تصفیه شده است هم تراز کنم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *