0

دانیلا ویلگاس در نهایت کارهایش را به اشکال حشره ای درآورد

دانیلا ویلگاس در نهایت کارهایش را به اشکال حشره ای درآورد

اشکال حشره ای ممکن است چیزی نباشد که می خواهید آنرا در جشن های تابستانی خود در فضای باز ببیند، اما دانیلا ویلگاس (Daniela Villegas) هنگام پیوستن به مهمانی هایش آنرا دوست دارد. در حقیقت او فقظ برای آنها صبر کرده است تا مسیر خود را طی کند. طراح جواهر مستقر در لس آنجلس برای یافتن آنها مسیر طولانی را طی می کند‌. Daniela می‌گوید که من در نمایشگاه های حشره ها در سراسر جهان شرکت می کنم‌. گاهی اوقات من به مکان های مشخصی سفر می کنم و تا ببینم چگونه این حشره ها با محیط زیست خود در ارتباط هستند.

جواهرات دانیلا ویلگاس (Daniela Villegas)

بیش از هزار نمونه در کابینه رو به رشد است و حس کنجکاوی و کتابخانه ای کامل کتاب درباره حشرات وجود دارد. دانیلا ویلگاس در ادامه گفت من همواره از تنوع رنگ ها و اشکال اینگونه موجودات به علاوه داستان آنها که در زندگی ما نقش ایفا می کنند مجذوب می شدم. او در ادامه گفت حشرات حس ماجراجویانه مرا بیدار کرد.
در کار رنگارنگ این طراح، اشکال در همه ابعاد وجود دارد. بزرگترین نقاط کانونی، مجموعه کلکسیونِ Backyard او است که در اینجا دیده می شود. هر جواهر آناتومی تحت الفظی و تفسیر موجودی Daniela را ترکیب می کند.
دانیلا ویلگاس توضیح داد که من می خواهم برای حلقه از نوع فرعون چیزی زیبا و کلاسیک درست کنم، به همین دلیل من از طلای زرد و آبی سلطنتی و رنگ های مصریان باستان استفاده کردم.
بدنه طلای عنکبوت با ۱۲/۹۱ قیراط اوپال سیاه از استرالیا برجسته شده است. یک یاقوت کبود نیز سر آنرا برجسته کرده است.

جواهرات دانیلا ویلگاس (Daniela Villegas)

سوسک هرکول غربی یکی دیگر از انگشترهای الهام بخش در این کلکسیون است. Daniela ظاهری درنده به آن موجود زن با نام بردن از حلقه خدادادی پری می دهد و بر روی آن الماس، سنگ های خوش رنگ گارنت سلطنتی و تانزانیایی با ۵/۷۲ قیراط و اسپینل ها را قرار داد. Daniela می گوید که من می خواستم احساسات کلی، لطیف و جادویی باشد.
تمامی اشکال یک نوع، دارای کیفیت های منحصر به فرد هستند. جزئیات محبوب Daniela در این سه جواهر بر روی انگشتر یاقوت سرخ و انگشتر عنکبوتی و طلای مکزیکی ظاهر شده است. اوپال آتشی مکزیکی دارای شکل طبیعی قلب در این جواهر می باشد.

جواهرات دانیلا ویلگاس (Daniela Villegas)

قصد Daniela برای کلکسیون Backyard این بود که با احترام با طبیعت رفتار کنیم تا عمل متقابل آنرا پیدا کرده تا حشراتی را خلق کنید که باعث می شود شما احساس شگفتی و خوشحالی داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *